網頁

4.11.13

升級版 - 蘋果雪梨極潤茶

 

成個禮拜都無update個blog, 實在太唔似樣啦!因為感冒一路都唔好, 之前比老公傳染, 佢就好返時, 又輪到我傳染返比佢, 大家好似交波咁, 幾sweet!haha..下次佢一病一定要恨下心腸分房訓, 因為我呢個一家之"煮"病咗, 大家都會無啖好食呢!醫生的藥講明眼訓, 整個星期都好似好迷幻咁渡過, 坐在office中, 覺得自己好似鬼魂一樣飄來飄去...估唔到好多年都無感冒過, 今次一嚟就成個禮拜!

早排濕度得返三十幾, 痴鬼線!我個鼻乾到呢就黎流鼻血咁,個身又乾到痕, 最難頂係掂咩都有靜電,連掂我心愛既dingding都睇我唔起, 雞飛狗走, 因為我一惦佢就電到佢唔耐煩..鳴鳴!

忍無可忍, 要煲返d嘢潤一潤, 今次呢個茶係base on上次個蘋果雪梨桑葉川貝甜湯 但今次太乾所以落重料!

上次 : 蘋果,雪梨,桑葉,雪梨乾,乾海底椰,百合,南北杏,玉竹片,川貝,蜜棗,無花果

今次 : 材料照上面一樣, 分別係, 無花果我用咗土耳其大個無花果。亦因為咁, 係絕對唔洗下糖, 太甜啦!
 再加咗一枝天山雪蓮
 凍水落, 我中意放晒料先加水, 唔洗彈到周身都係。

水滾後,較細火煲兩粒鐘, 兩粒鐘後將所有料拎走,加入已發浸咗既珊瑚草, 又名海燕窩, 咩功效上網查啦, 總之就潤嘢,閂蓋煲多15分鐘。 拎起其他料因為d珊瑚草會溶, 費事溶晒落d料度浪費晒!不過我攪笑唔記得用魚料盛料, 唔方便lor!
 講開又講, 呢隻珊瑚草我買$40/兩, 當然可能會有d平d既!但阿媽響美國買返黎比我, 我唸有一斤, 都係十幾蚊美金, 所以如有朋友去旅行, 不妨可以拜托入貨呢!所以過幾個月阿媽返, 我都要叫佢大手入呢...hahha...Thanks mom!

今次呢個升級版真唔講得笑, 我飲咗兩杯, 第二日起身, 鼻無乾, 身無痕, 無靜電,值得推介比大家呢!!(又似賣廣告)



27 則留言:

  1. 好正咁,多謝分享,不過,另一個原因,可能係呢兩三日濕度高左好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日仲係勁乾果幾日嚟架, 所以真係work呢!下次又咁乾時EE你都試下丫^^

      刪除
    2. 收到,會試下.

      刪除
  2. take care ar,好番D未呀?
    天氣涼左小心身體又凍親丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 頂, 到而家都未好返晒, 自己食維他命C+化疢素算數!感冒真係好鬼麻煩!謝謝關心呢!^^

      刪除
    2. 休息多D,唔好“爛”街、煮飯啦:p

      刪除
  3. 尼個好潤呢,好有效果咁,借問珊瑚草美國邊樹有售呢?唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係!呢個真係work!我問咗媽媽話響NY一間齋舖買, 如果你要地址就問我啦!^^

      刪除
  4. 極潤茶,,,,,,呢個名好有氣勢,同嗰名攞埋專利就無得頂喇!

    回覆刪除
  5. 極潤茶,,,,,,呢個名好有氣勢,同嗰名攞埋專利就無得頂喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. EEE...你又留兩次言..haha...你好鬼浮誇呀, 人地真係潤先改呢個名架..haha

      刪除
  6. 我第一次見天山雪蓮咋,乜味架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 爽爽甜甜, 好似雪梨咁, 但無咁甜, 可以就咁食架, 我都係一路切一路食, 仲可以就咁榨汁飲, 好潤架!

      刪除
  7. 蜜棗,無花果,蘋果,雪梨,雪梨乾,天山雪蓮樣樣都甜, 好足料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為果幾日真係乾到忍無可忍, 咩料都倒鬼晒落去...hee

      刪除
  8. 原來你病左, 唔怪得唔見你啦~~ ( ̄ˇ ̄) 你唔講, 都唔醒起自己包海燕窩開左食過1,2次, 就冇掂唔鬼記得TIM~ (⊙ˍ⊙) 真係要食吓佢地先得喇!
    舊天山雪蓮, 私...仲以為係紅蘿蔔!!! ╮( ̄▽ ̄)╭ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我病鬼咗, 如果唔係平時我都隔日出post><
      拎返出黎食啦, 好鬼多骨膠原架!
      哈哈...係喎, 你唔講都唔覺似紅蘿蔔TIM, 佢D泥唔知點解係紅色!

      刪除
  9. 天山雪蓮,我諗起以前D武俠片呀,就嚟瓜一食就好返Hahahaha!
    Le個極潤茶真係好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!!!同埋睇古裝片, 天山雪蓮係朵花黎架麻,仲要100年得一朵, 仲要上山採, 原來真實咁樣衰既, 響街市就買到, 洗鬼去雪山!哈哈...

      刪除
  10. 真係超級潤, 我都要番杯先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 留返一"渣"比你飲, 等你潤潤潤..哈哈...

      刪除
  11. 我都煲左蓮子, 雪耳, 雪梨, 淮山糖水. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好潤喎!雪耳又係極快滋潤既食物!

      刪除
  12. 你自己配嘅料,好叻吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由你呢位師傅級人馬稱讚特別開心,謝謝你!

      刪除
  13. 依家香港啲菌真係好勁,Take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係!比以前食藥食耐左!謝謝你!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...