網頁

10.11.13

士多啤梨酵素收成lu!


第一次整酵素, 終於收成啦!本來浸兩個星期, 但因為之前病咗成個星期, 加上天氣凍咗, 發得唔係好勁, 所以最後浸咗3星期先收成。

一打開, 非常之香士多啤梨味, 有少少酒味, 好正!
睇下佢既成長過程 :
剛整好既樣
第2天一起身見到變成咁
day 3 嘔晒泡
DAY  7 -  少咗泡, 果汁濁咗無咁透澈
DAY17 -汁勁濁,又多返少少泡, 唔知係咪因為天氣熱返D呢
DAY 20 - 收成!
隔咗渣有大約半Liter, 我用30ML沖一杯水飲, 因為唔想太甜, 好香好香士多啤梨味, 因為我本身無如廁問題, 所以無話有好大反應睇到住, 希望飲晒之後,皮膚會靚咗^^響收成呢一樽時, 順手做定下一樽, 今次係奇異果, 話FOR皮膚係最好既, 希望都一樣成功la!^^



 
 

29 則留言:

  1. 我仲有2日就收成啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 期待看你咁多樽收成呢!

      刪除
  2. 近鏡嗰兩張好似D醫生做標本,顏色又红,,,,,嘩,,,,,,,哈哈
    飲咗直係皮膚靚D,,?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩你咁好想像力既!!hahahah..
      好多人都話皮膚好咗, 希望我都可以啦!

      刪除
  3. 浸奇異果對皮膚好?咁我又浸
    要幾多個奇異果及幾多凍糖呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我個樽既size, 我就用咗8個, 糖係水果既60%。一齊浸啦, 好好玩^^

      刪除
    2. 等我買番個樽就試下浸啦

      刪除
    3. 如果你買同一樣既樽用7個可能方便d,因為我質到爆咁滯,不過咁第二朝又矮返晒!

      刪除
  4. d顏色好靚.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在第一次用士多啤梨, 夠晒靚, 令人好想繼續整^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 我知呀,其實你係我參考對象之一^^

      刪除
  6. 好濃, 色又靚! 睇到都覺好香!! []~( ̄▽ ̄)~* 
    夏天, 我就咁加冰飲, 好正咖!!! []~( ̄▽ ̄)~* , 原來奇異果對皮膚最好!! OH... 心郁郁( ̄. ̄)+ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以第一次用士多啤梨真係令人信心大增^^
      係呀, 大家一齊浸啦!!

      刪除
  7. 睇相都知好好飲啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好好飲呀, 又有益!^^

      刪除
  8. 我都想整好耐....但無時間~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀, 我整一次都成個幾鐘兩個鐘, 我用好玩黎做動力咋...haha

      刪除
  9. 士多啤梨做了酵素比新鮮食還要香呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, D味好似JAM!
      愛美麗, 我做之前, 都刨晒你D POST, 謝謝你呢^^

      刪除
  10. haha..水果酵素我都有 keep 住整 ga..

    回覆刪除
  11. 要用咁多冰糖我冇得飲呀╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖媽, 冰糖會轉化為果糖, 同埋一次飲30ML, 即2湯匙, 最多一日飲90ML, 但我都怕太甜, 所以我一日TOTAL飲30ML, 同埋我用勁大杯水沖黎飲, 我估咁樣應該可以放心飲用^^

      刪除
  12. 士多啤梨好香, 我試過士多啤梨加藍莓, 都好好飲 :) 奇異果我就加埋菠蘿 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀我有參考你的酵素呢!只係果日買唔到藍莓!
      哎呀!早知我又加波羅啦!肯定好香!

      刪除
  13. Mary你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊香港遊山玩水好去處,讓大家分享不同生活體驗

    你的文章切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載你網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個屬於香港人的講玩講生活平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結全港好玩之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝欣賞,好的,只要標明出處及沒有改動的情形下是可轉載呢!

      刪除
    2. 謝謝Mary你對SeeWide特搜網的支持。我們將會為你於SeeWide開設專屬帳戶,並轉載你的文章。
      如果你希望回應SeeWide上其他會員對你文章的留言, 又或想取得這個專屬帳戶的密碼及控制權
      可以隨時和我們聯絡: info@seewide.com , 我們便會把該帳號移交給你管理

      另外, 我們亦可替你上載舊有Yahoo! Blog文章。
      你只需把Yahoo! Blog備份壓縮檔內之 hk-blog_yyyy-mm-dd_article.xml 檔案電郵到info@seewide.com
      我們即可替你一併上載原有Yahoo! Blog文章。為答謝你協助建構一個屬於香港人的講玩講生活平台,我們會送上$20/$50/$100/$200現金購物券作感謝!

      再次感謝Mary對SeeWide特搜網的支持
      你網誌上豐富的內容和高質素的相片,將會是SeeWide和廣大探險家找尋生活樂趣的重要資訊!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...