網頁

2.12.13

七彩薑炒飯



我真係好鬼中意食薑, 薑炒飯係我最中意食既晚餐, 可惜老公唔太好薑, 如果得我一個人食飯, 我唸我可以食足7日lor..hahha...同埋如果我自己食只係蛋+爆薑+豉油就已經好滿足lu^^

之前都講過,我炒飯永遠都唔會用冷飯, 一黎我永無食剩飯啦..哈..二黎只要比平時落少dd水就ok, 好好炒!今次既配料都係屋企物資, 我好唔想食甘荀, 但我一定要用, 因為再唔食就爛!咁惟有將佢攪到碎晒就食唔到, 但出黎既效果竟然將成碟炒飯變到好靚!加埋黃黃的蛋絲,綠綠的生菜絲, 仲有紅紅既素蝦仁, 加上香香既薑味, 頂, 我真係覺得色香味俱全!哈哈...好似寫成段黎讚自己咁...不過如果你都中意薑, 就會get到我有幾興奮^^所以食親呢個飯都會成多左好多飯, 只要食得開心, 偶一為之又何妨!

材料 :

甘荀
素蝦仁(個樣好可愛)

生菜絲(阿媽話加左無咁乾, 我都覺得同薑好夾味!)
蛋(我仍然較愛蛋絲多過黃金炒飯)

 做法 :
1. 先爆香薑蓉
2. 加入甘荀,素蝦仁
3. 成煲飯倒入(哈..爽!)

4. 用鑊剷切成一舊舊, 再按扁, 一炒鬆就會變成好靚好分明既炒飯^^

5. 完全兜勻, 加入生菜絲和豉油,糖, 上碟再灑點松子就攪惦,食得!

身為Fast & Furious 粉絲, 星期日收到Paul Walker去世的消息, 真係唔願意相信!So sad!本身因為我的Top one最愛係Vin Diesel, 而Paul係Vin既好拍檔, 所以我在經常update Vin的新動向時都會看到Paul, 早幾日先見到Fast 7 既新update, 佢地仲同Paul慶祝生日, 突然此人卻消失於世上,人生太無常!我們真的要珍惜眼前人, 抓緊幸福!希望Paul可以繼續在他的世界裡開心盡情地揸跑車!

18 則留言:

  1. 我也愛吃薑炒飯,但我老伴好怕薑,若果薑炒飯只有我一個人食。你碟炒飯好吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks EE!我覺得通常中意食薑飯都係女人,我有時炒完畢起老公果份先加薑比自己食:-P

      刪除
  2. 天氣咁凍好岩而加食呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完暖暖夜晚真係好訓d呢!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我好中意食七彩既食物,食得好開心呢!

      刪除
  4. 我想同你結婚呀)))))))) 頂, 我地D口味咁鬼啱!!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我地聽日就私奔啦!咁以後一人煮一日,一個月後一齊都變左大肥婆,唸起都幸福呀!哈哈哈哈

      刪除
    2. 哈))) 好好!!! 2個大肥婆!!!! 哈))))))))))))))))))))

      刪除
  5. 薑飯,只係坐月嗰陣食過,其實都幾好食的

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!我有次響間餐廳見到一樣叫大肚婆炒飯,勁好笑!

      刪除
  6. 炒得好靚呀~食炒飯我都中意有生菜同蛋絲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanksss,係呀!我又係中意食到蛋既質感,黃金炒飯好浪費蛋,哈哈哈

      刪除
  7. 嘩,,,,,妳煮嘢煮到有人想同妳結婚?咁到得?利害:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎我blog探我既blog友同你一樣都係勁開朗勁攪笑,你唔係唔慣呀?!哈哈哈

      刪除
  8. 我都好like薑架,妳個飯5顏6色好吸引食慾丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 女人真係都特別薑喎!五顏六色食得好鬼開心...hehe

      刪除
  9. 好睇, 好食, 恭賀新禧, 萬事勝意.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...