網頁

7.11.13

銅鑼灣大自然素食


銅鑼灣大自然素食之前已講過, 但今次因為食唔同嘢又要講多次..嘻

這個都係響上星期感冒期間發生的, 但都係因為太感冒所以無出POST。上星期姑姐姑丈響美國返咗嚟, 只逗留10日, 難得有時間給我, 病都要死出去!好在當時狀態唔係好差, 如果唔係一路食一路流鼻涕就樣衰死!仲順手可以將買給爸爸媽媽既東東托姑姐帶回去呢!

之前我都講過我好中意食素羊腩, 沙爹串燒羊腩係我必食, 好明顯就食晒先記得影相!沙爹好香, 羊腩亦好鬆化!
濃湯粉絲雜菇煲 - 咁沉悶既餸係姑丈點既..哈...咪又係d家常嘢!ok好味既!
枇杷豆腐 - 以為又係悶嘢, 點知好鬼好食, 因為佢竟然有魚肉既煙un口感, 仲有魚味, 炸得恰到好處!
黃金素蝦 - 姑姐響門口見到貼住既雜誌訪問, 係志雲推介既, 所以都叫咗, 係惟一食剩既餸, 首先佢唔香, 又太多咸蛋黃, 好油, 凍咗d油更可怕!
二人份壽司拼盤 - 呢個係我極力推薦給他們的, 因為知道佢地未見過素壽司呢, 效果當然迫真!
送既南瓜西米露 - 都話病緊, 手震是常識吧..哈哈..好好味!決定老翻, 侍應姐姐聽到我發嗡風話要老翻, 話比我知其實有秘技, 唔止南瓜和西米, 還要加一樣嘢來吊味, 我就賣關子先, 到時老翻了再post出來給大家看^^
其實仲叫咗兩個湯羹, 我的是蕃茄濃湯, 而他們的是素蛇羹, 但因為未回魂唔記得咗影, 總括來說係一個美味愉快既一晚^^





25 則留言:

  1. 食素食,好多都又油又貴,所以我喜歡去哈佛提。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而中意食呢種新派素菜^^哈佛提聽過, 係咪上環果間呀??但未去過, 搵日試下先^^

      刪除
  2. 嘩,,,,,,一睇就知重口味,唔似妳食開清淡口味喎,妳煮好似好過佢地呢,,:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會我煮得好過人地呢, 反而我想知佢點煮呢!

      刪除
  3. 咁妳依家好番未呀?
    素壽司真係正架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未100%好返晒呀, 自己食繄維他命C==
      真係好食架, 好迫真架, 試下丫, 大自然素食有好多分店架^^

      刪除
  4. 大自然素食我覺得幾正,啲餸有啲心思

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!我成日去食, 次次都可以叫唔同嘢, 有好多款!

      刪除
  5. 回覆
    1. 多咗新派素食選擇多咗好多!

      刪除
  6. 我有朋友都去過依到食, 佢都話依到唔錯啊!! ^^

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 食素食好呀, 我都覺得食咗素之後腸胃同皮膚都好咗^^

      刪除
  8. 唔好吊我癮快D出老翻講個秘技嚟聽下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...乖媽, 買晒料啦, 呢兩日出^^

      刪除
  9. 我覺得佢地南瓜西米露最好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. EE, 你都食過呀?佢地次次都送唔同糖水, 我都係第一次食到呢款呢!

      刪除
  10. 間唔中食下素唔錯呢,不過有時係街食個啲好油~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,要簡d無咁多油先食得健康呢!

      刪除
  11. i miss the food there a lot

    回覆刪除
  12. Look so delicious!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...