網頁

13.11.13

Dingding笑料



每一晚當我一閂燈上床訓覺時,Dingding就會擔住至細陪住佢大既阿河周屋走, 期間不停嗚嗚聲,好似湊仔咁,好攪笑!但響呢一刻不得被騷擾,更不准影相,必定鬧爆我, 但太可愛, 我冒著生命危險影低同大家分享, 但因為只用電話+無咩開燈,有D矇呢!
入黎啦,入黎啦!!
被發現!!
好彩無鬧我..呼~~
嘩, 直頭聽到佢由個廳用吵耳聲線衝入黎鬧爆我!!
唔好以為佢變得乖, 只係企響我床邊, 只要我的腳突出被外就會咬我腳趾!!
 大家睇下Dingding背脊有一個小Dingding!!!一整個貓型來的呢!
Dingding擰頭,小Dingding都好似向同一方向擰咁,好可愛呢!


36 則留言:

  1. 其實佢咬住D乜野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咬住叫阿河既河馬公仔,由bb時候開始一齊架啦:-D

      刪除
  2. 嘩,,,,,,小叮叮好神奇呀,我未見過咁完整貓咪印,,,,,神跡呀!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係神蹟,叫佢將我變成億萬富豪...hahaha

      刪除
  3. Dingding真係好得意 , 加埋你ge描述就更加有趣 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks謙盈媽咪!佢好鬼霸道架!haha..

      刪除
  4. 小Dingding係大Dingding個紋身黎架

    回覆刪除
    回覆
    1. 紋咁大忽肯定勁痛...haha

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢係架,平時如果我地鬧架或者講野大聲佢都會鬧我地,直頭企響耳邊大叫...hahaha

      刪除
  6. Dingding好攪笑!! 哈))) 佢真係會轉頭出黎嘈你!!! OH... 好攪野!!!! 哈))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好記仇架,有次我返工前唔小心踩到佢條尾,佢追殺我,我衝走左出門逃過大難,點知放工一入門口就咬返我一啖,痴線咁都記得..hahaha

      刪除
  7. 唔俾影相,好搞笑,橫掂都俾佢鬧,下次一於影片俾大家睇啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 好!搵日我挑戰一下惡勢力影比大家睇!hahaha

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢一定要坐到咁正一正先睇到,我都係佢大個左我先睇到:-)

      刪除
  9. Dingding啲貓紋好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我都係到佢好大個先發現架^^

      刪除
  10. so cute~~好中意佢個背脊:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Ding:謝謝姐姐愛上我背脊hahaha

      刪除
  11. 阿河'係佢個buddy :) 我細佬隻貓貓都有個buddy, 係隻龜公仔 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有日佢唔見到佢會勁尖叫..haha..

      刪除
  12. 好可愛呀,最尾個張完全係同一個方向,第一次見XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Selina,係呀,其實我都係第一次睇咁耐,因為比佢知我影佢相又走左去..haha

      刪除
  13. 哇, 笑死人, 真係好Q喎. 後面又有隻貓紋身, 好正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁鬼百厭,有時都唔知好嬲定好笑..haha
      一定要佢坐直先見到紋身,我都係佢大個先發現:-P

      刪除
  14. oh....超超可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔脾氣臭時都可愛既..haha

      刪除
  15. 原來個隻公仔係河馬,唔怪得叫阿河啦
    DingDing好似D小朋友咁,一到夜晚要奶咀、毛巾
    其實妳唔駛養多隻DongDong啦,DingDing身上都有隻:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,header 同watermark果個就係佢啦!
      係呀,佢仲有一個大公仔叫奶媽,係比佢模擬按奶奶,晚晚都要按完先訓覺..haha

      刪除
  16. Wow你又兩隻Ding Ding呀!
    咬我腳趾咁狼?乖乖唔會咬我架

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會咬呀,爪呀, 脾氣又勁臭, 我身上有好多愛的傷痕架...hahahah...邊有乖乖咁乖!

      刪除
  17. i really didnt notice that!!! so cool!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要佢坐直先睇到架!haha..

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...