網頁

20.11.13

好味南瓜餐(加入南瓜西米露好食秘技)



好似好耐無post過煮野食..哈哈..其實近來唔係無煮野食既, 少咗d囉..真係好鬼懶!好在我老公不嬲都好縱我, 我中意做咩就做咩, 煮, 佢固然之開心, 我話唔煮佢又無咩所謂, 我拋夫棄貓地躝街佢又由得我...呵呵..

唔知大家仲記唔記得上次我去大自然素食,食咗個佢地送既南瓜西米露既!當我自己發嗡風話要老翻佢個糖水時, 比侍應姐姐聽到, 佢話咗個密技我知, 叫我加多樣嘢嚟吊味, 我跟佢整咗啦!呢樣秘密武器就係木瓜!事實上, 我先食未加木瓜既南瓜糊, 同有加既分別係, 加咗木瓜既係fresh d, 食落無咁"寡", 無咁"漏",得意在係完全食唔到木瓜味!

材料 :
1.南瓜
2.木瓜
3.西米
4.冰糖

我既南瓜同木瓜比例係咁既!木瓜係少d!
 西米滾水放入大滾1分鐘,合上蓋熄火焗20分鐘, 再放入凍水隔水備用。 

兩種瓜切粒粒, 連冰糖放入滾水。(我只有南瓜因為我要先試沒有木瓜的分別。)
 煮至冰糖溶掉就可用攪拌捧打至滑身, 西米回煲再滾起即可!

話明餐梗係除咗甜品之外仲有正餐啦, 但因為已經煲咗糖水, 我既煮飯能量剩返好少..哈哈...所以煮一d現成嘢算啦!

之前響阿信屋買既南瓜雜菜餅大派用場!幾好食,下次會再入貨!
 掃少許油放入焗爐焗至表面金黃即可!加埋菜飯食, 好好味呀!!
 老公小食有枝豆, 佢最愛!
做法:
枝豆洗淨放入大滾水加少少鹽合上蓋滾5分鐘, 熄火不要開煲蓋焗10分鐘, 盛起隔水攤凍食得。我老公就放埋入雪櫃雪凍食。我唔中意食豆都覺得幾好味^^





22 則留言:

  1. 多謝你分享秘技,我之前食佢地呢個甜品,真係好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都食過呀??因為佢次次都唔同甜品, 去咁多次都係撞岩食過一次咋!

      刪除
  2. 枝豆我都好中意食喎,不過D色有D黃,係唔係焗耐咗?,,,,,,,:-)
    個綠色湯碗好令令喎,令甜品生色不少,,,,,,,,:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以我而家呢個時間係調整咗先寫出黎架^^
      謝謝!我都好中意呢個碗呢!

      刪除
  3. 用唔着tim,我度木瓜係貴價嘢仲好少見呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀?如果見到本瓜平買黎試下整丫, 好好味架^^

      刪除
  4. 多謝分享秘笈, 這個甜品真係好滑, 好啱聖誕節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好多謝侍應姐姐的分享呢..heee

      刪除
  5. 今餐我鍾意呀!!!! 真係好神奇!! 加入木瓜 ^0^ , 我一定要記住佢!!!!
    你就好啦~ 你果間759一定大間, 有雪野!! 我樓下間好屎細... 冇咩野買咖咋!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好神奇, 估唔到有化學作用!^^
      你就想啦, 我樓下無759架, 我專登誇區買架...哈哈

      刪除
  6. 好少食南瓜,木瓜我都好鍾意食,最愛煲雪耳木瓜湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪耳木瓜我通常做糖水, 你下次都試下呢個丫, 可能會愛上!

      刪除
  7. 下次去要留意吓南瓜餅先 ;) 呢個糖水我要跟 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個南瓜餅真係好食又方便呀!!
      唔知侍應姐姐估呂0估到我公開又咁人中意呢?heeeeeheeee...

      刪除
  8. 個糖水好吸引呀,估唔到加咗木瓜~~有機會試下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!我都係響餐廳食過一次就愛上啦!!^^

      刪除
  9. 加木瓜又真係估你唔到!南瓜雜菜餅是素菜餅?

    回覆刪除
    回覆
    1. heee...估唔到哩...哈哈!
      係呀, 素餅黎架, 好好味, 懶煮野食時食佢夠方便^^

      刪除
  10. 我都好耐冇煮飯lu...
    好餐晚飯同糖水一齊食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁多飯局真係好難煮飯!!哈哈...
      係呀係呀一齊食架, 因為得兩塊餅加飯我唔夠飽架!!^^

      刪除
  11. 這個秘笈好好用,多謝分享^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到原來加木瓜, 好左多口講出黎引得侍應姐姐忍唔住開聲JAR!hahah...

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...