網頁

17.11.13

完美星期六 - 暴走灣仔銅鑼灣

終於嚟到冬天啦..呵呵呵...仲唔係我冷氣狗既世界!平時怕熱既我, 冬天特別活躍, 老公肯定好愛冬天既我, 因為夏天我會因為熱而鬧人架!!哈哈...其實我份人無咩plan, 成日都即興, 好似星期六咁, 響無plan之下不經不覺玩足一日, 天氣又涼, 爽yy呢!

星期六,我要返半日, 老公就唔洗返, 一早佢就車我返工, 響樓下停車場見到架好攪鬼既車, 我趕住返工, 原來老公之後影咗相呢!好得意呀!佢話裡面係單車黎架!
之後佢黎接我收工, 因為我要買拖鞋, 所以落咗灣仔, 因為只有灣仔先有我著開果款人字拖, 我地就開始邊行邊影啦!
首先去咗藍屋:
有介紹呢!
藍屋門口好可愛!
殊~~唔好嘈到d街坊!
樓下有一間香港故事館, 我地無入去, 因為響門口已經好多野睇啦!有一間中醫館, 門面好懷舊!
行前少少見到聖雅各福群會, 佢地有間陶藝展覽館, 又入去八下先!heee...
原來全部都係一d手造藝術品
原來係廢物利用, 大家見到香口膠盒嗎?
見到d布,其實係披肩/頸巾, 就係用呢部機整出嚟,amazing!!
睇完一輪, 又行前d去到北帝廟, 嘩d老樹盤根好勁呀!
話時話, 黎到呢到已經行咗兩個幾鐘, 有d攰呢!嗱嗱聲落返我最熟悉的銅鑼灣先!嘩!咁早已經充滿聖誕氣氛!
世貿中心既設計岩晒小朋友!
我地既目的地係aeon既日式超市,行過百德新街又到聖誕,又到聖誕...啦啦啦...唔到商舖有自己既聖誕裝飾!
Fashion Walk 自己當然排第一啦!好想偷走呢棵聖誕樹呀!!
Pacific Coffee既聖誕公仔!
行前少少, Franc franc 響d欄杆都套上咗聖誕冷公仔, 落雨咪濕晒咯!又係好靚呀!
 大家估下我同邊個巨人合照?
咪就係呢條蛋散囉!From adidas!
起勢咁影呀, 講呀, 玩呀,終於行到去aeon超市!嘩,又行咗個幾兩個鐘, 買到老公架烈火戰車爭d裝唔晒..哈!好滿足!
為咗多謝老公陪我癲咗一日, 晚飯煮既全部都係佢最愛既食物, 有冷麵啦, 我既係冷烏冬, 有佢最愛既炸魚手指啦, 仲有煎日式蛟子!大家都食得好開心!
 飲埋杯玄米茶, 簡直超級完美開心盡情的一天呀!








31 則留言:

  1. 行左成日,仲番歸自已煮野食,你真係好乖喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE!!^^
      其實我唔係好中意出街食, 屋企可以慢慢食又可以歎電視!^^

      刪除
  2. 星期六仲要返?好唔開心喎
    我今日都經過名店坊,裝飾得好靚
    行成仲煮野,好佩服妳丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我間係舊式公司, 返5日半架..都慣咗!
      係呀, 我都估唔到咁早就有晒裝飾!
      行得咁鬼攰返屋企食仲舒服過出街食呢!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀!少D腳骨力都攰死!

      刪除
  4. 棵聖誕樹好令啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!超可愛!屋企有一棵就好啦!!

      刪除
  5. D相好有氣氛又有故事性,整件事好清楚,唔怪之得有人要轉載妳D故事喇,,,,.好利害呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!!!你好少讚我呢!哈哈...

      刪除
  6. 哈)) 好開心既一個星期六!!! 而家天氣真係好啱出去行下!!! ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我中意星期六多過星期日, 星期日訓到死蛇爛鱔唔想出街!!天氣真係好好, 涼涼地又有陽光!

      刪除
  7. 去shopping喎,梗開心滿足啦,不過個荷包就瘦晒身囉,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. shopping能醫百病麻!有老公響度, 瘦佢唔會瘦我荷包呢!哈哈..

      刪除
  8. 好開心呀~~放工兩公婆四圍行又有收穫,好似預祝聖誕咁^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好開心呀, 又有得玩, 有得食, 有得影, 天氣又好!^^

      刪除
  9. 我同班生好少去灣仔銅鑼灣, 好多人.... 買咁多嘢, 預早過christmas :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 灣仔我都好少去, 銅鑼灣就成日去, 近麻!反而我好少去既係旺角, 又多人, 又多車仔!

      刪除
  10. 回覆
    1. 係好充實呀, 邊行邊影邊8,唔覺攰!

      刪除
  11. 冇人字拖既?

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhahaha...你好可愛呀!其實只係有軟粒粒突起既拖鞋,好舒服!

      刪除
  12. 行程好豐富喎,而加天氣凉涼地出街真係好舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢D天氣要好好珍惜, 遲d可能又會太凍唔願郁!

      刪除
  13. Wah, so cute! I want to go all that artistic places!

    回覆刪除
    回覆
    1. so i said you need back with dad mom, so we can go everywhere!

      刪除
  14. 節目豐富,拍住拖行街真開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得我無plan亂行, 佢又肯部我癲^^

      刪除
  15. Mary,灣仔銅鑼灣暴走映咗好多靚相喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 果日我地兩條友加埋影左百幾張相!好彩唔係以前d菲林相機jar!

      刪除
  16. please take me to that HK story place when I am back... .many years later :< hope it will still be there....

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...