網頁

1.10.14

【低能仔暴走美加】- Southwick's Zoo


我返嚟啦!說好了的每日一遊記始終都實踐唔到, 因為去到加拿大好鬼忙, 而且只帶了平板電腦, 費事用新妹夫部電腦嚟做咁耐自己嘢!

今次整個行程非常充實,非常開心,識到好多新朋友, 同家人一齊既時間, 每日都笑到喉沙, 美國既生活容後再講, 分好幾篇講下我今次既經歷。

第一篇要講既係動物園, 由Quincy 大約揸1個鐘頭車 , 其實佢直頭係一個山頭, 有好多動物會自由行,動物園5:00閂門, 因為會有熊出沒! 係一個好開心既經歷!好多動物唔係我地可以響香港會睇到,有d響discovery channel見過, 但因為即使我減左大半相, 都差唔多有100張相, 所以剩下的要大家click入link睇, 一定要睇, 因為d動物真係好新奇得意架!!響呢度show少少比大家睇下先!!
呢隻袋鼠訓得好好笑!!haha

呢隻小鹿係bb嚟架!!
草泥馬!!!我最盤古初開係為左佢而嚟!!

可以餵羊咩咩!!佢地好喉禽!黑色係the king!剩係企響石上!

下面攪緊野, 上面有位偷睇緊..haha

座吊車環遊, 可高空影動物(呢兩位其實係我父母親大人..hee)

我同大妹座, 佢著拖鞋所以要除低

由上而下見到d駱駝, 原來係極巨!

呢隻唔知咩牛, 又係好大, 對角好霸氣!!

呢隻長頸鹿好攪笑, 勁lam木, 條脷黑色原來!

我中意佢既眼神!==

呢種狗響野外好兇恨

啤爆我

周圍都可以買粟米餵鹿仔, 佢地好醒, 企響隔離等食, 圖中為大妹

但大妹被熱情的動物迫瘋了...haha

呢隻衰野不停自己"嬲"毛巾, 肯定驚冷親!

佢既同伴採佢都有味, 繼續數蝨

3不像(我改既,我唸係人都會咁叫佢)

最後講埋呢種鼠鼠, 成個山頭都係, 周圍去d動物圍欄內偷動物d嘢食, 行動極快極細小,天生做小偷既好材料..hahha
 
我好相每張相都post響呢度遂張形容比大家知, 但太多, 我怕你地load 100年都load唔到, 咁大家去click 條link睇丫!!

下回預告: CN TOWER

20 則留言:

  1. 終於等到妳回來喇,快D一五一拾將行程詳細分享呢,D相影得都幾好喎,等我慢慢欣賞先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好多相好多post排緊隊了!

      刪除
  2. 典解lam木呢?有甜味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係, 又或者係樹汁。

      刪除
  3. 好勁,咁都可以影到最尾果隻🐭,佢地跑得勁快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 行埋少少就走, 又快又細隻, 不過好得意!!

      刪除
  4. 嘩嘩嘩~~D動物真係超得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!最開心係黎左動物園, 仲可以惦d動物!!

      刪除
  5. 草泥馬好可愛呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好得意, 好似傻更更咁!

      刪除
  6. HI, 返左黎!!! ^0^ 我都鍾意睇動物!!!! 人家攪野時刻都比你影到!!! 仲要影埋偷窺龜 (haha))))) ) 好笑lor!!! 哈))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 返左黎啦!不但有偷窺龜, 你睇下樓上仲有隻偷窺駝鳥..hahah

      刪除
  7. D動物好得意呀~~ 咩品種都有, 真係影相都有排影~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係, 所以留左好耐, 睇飽影飽!

      刪除
  8. 去玩梗係要盡興啦,遊記? 有時間就慢慢寫啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次勁勁勁盡興, 超充實!!

      刪除
  9. 我鍾意長頸鹿

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心, 可以咁近距離睇佢地!!

      刪除
  10. 長頸鹿下面係水豚呀, 我超中意, 圓碌碌好得意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來叫水豚!我都好中意佢,尤其佢個極不滿既眼神..haha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...