網頁

6.10.14

【低能仔暴走美加】- CN TOWER



細妹既婚禮容後先講, 我要好好整理一下我既相片, 因為今個trip影左over 1000張相, 妹妹的西式婚禮令我覺得好有新鮮感, 整理好同大家share!

婚禮過後可以暴走多倫多,細妹帶了我地去了地標 - cn tower, 其實佢自己都無去過, 大家烏sir sir..haha

見到架巴士幾得意!

呢架開逢車好型!!

嚟到啦終於!

呢個應該係隔離另一building, 見幾得意又影下
 

穿過呢條路軌

到啦!買飛!佢又係叫360!我唸因為係360度..hahah

再過安檢, 其實好hea!

就會見到紀念品部

自己整紀念幣既機(型爆老豆再次出鏡..hee)

我唔知算貴定平,但咩都會試下 

 整左兩個

搭快速電梯上到嚟!嘩!

我唔怕比人話我崇洋, 事實係外國的天空特別大, 因為特別清, 空氣好清新! 

介紹cn tower, 塔高553.33米

有一大塊玻璃, 睇你夠唔夠膽企上去, 我實夠膽架!

我無畏高架!

我唔會放過任何時間影相, 主要係影家人, 倒影都唔放過!
喂, 我第一次出鏡, 勉強叫...haha
左起 :媽,爸,我, 大妹, 大妹男友

好開心, 雖然還欠兩個, 但一家人咁齊人影相, 響呢10嚟係第一次, 係最好既紀念品!!
 
去完到夜晚約左親家兩家人一齊食飯, 係食素壽司, 相比起溫文文靜的親家一家人, 我地呢邊後生嗰班既豪邁奔放, 令到親家眼瓊瓊!我們的大笑大吃, 我覺得佢好似好羨慕我們..hahha(其實係嚇親..haha)睇下我地呢邊食到, 人地只係食一盆咋!我地好似蝗蟲...haha


下回: 美國pet shop+出街洗衫

27 則留言:

  1. 紀念幣靚的話,我有時都唔理價錢,整嚟留念,特別D嘛~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!話明紀念幣總有紀念價值, 第時可以慢慢回味!

      刪除
  2. 記得係美國旅行時都用過一個五仙做左紀代幣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我到臨走都未分得清楚d coins, 所以都無咩用到, 留下一大堆!

      刪除
  3. 我唔知係咪住得新界耐,而家有小小畏高

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸會架, 因為我自細都係住低層(10樓以下), 直至, 而家住果度係我第一次住接近20樓, 初初我地都唔敢望落街..haha

      刪除
  4. 天氣咁好去觀光塔特別正

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好好彩, 不過呢兩星期, 我只係遇過一次落雨咋^^

      刪除
  5. 加拿大資源豐富,甚麼都大啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係, 街道又乾淨, 空氣又好好!

      刪除
  6. 我係咁話, 外國天空係特別大既!!! ^0^
    美國天氣好好啊~ 一家人開開心心, 好羨慕 ^^ 出去玩咁就梗係要高高興興, 大笑大玩大食!! ^0^^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,起碼無屏風樓丫!
      洗咩羨慕丫, 好快就到你妹結婚, 開開心心玩返晚啦!記得喪笑喪玩喪食!haha

      刪除
  7. 我多年前聖誕去過多倫多,想去CN塔,但boxing day休息,多倫多好多嘢食,正

    回覆刪除
    回覆
    1. 多倫多真係同香港無咩分別, 如果你有思鄉一定好開心!cn tower我覺得有d貴, 好似是$30加幣, 但其實好快就睇完落返黎。

      刪除
  8. CN TOWER 500米高一望無際,比香港最高的觀光點400米還要高...

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而香港太大塵唔係幾好睇, cn上到去真係好勁!

      刪除
  9. 外國夜晚都會見到好靚嘅星星, 香港就好難見得到, 不過香港嘅維港夜景, 又有另一種靚 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!我有好多晚訓響後園睇星,呢d係婚香港亦唔會做既事!

      刪除
  10. 雖然見到妳老豆半邊面,感覺應該後生又靚仔,妳一定得到佢唔少遺傳啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩我要copy你呢句比我老豆睇!哈哈哈…

      刪除
  11. 嘩~塔頂原來咁高!個景超正喎,妳好似係穿梭機影出去呢,妳好似飛出太空,哈~
    人一世物一世咩都睇吓玩吓享受吓喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上到去可以望到好遠,堅高!令人望呆了!大開眼界呢!

      刪除
  12. 匿名22:50

    看見CN Tower, 超有親切感, 因為 … 我就住响左近 ^^ _ Aggie T. from Toronto

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 多倫多既Aggie!可能果日我望到你屋企,好眼d可能望到你tim ar..hahaha,仲比你睇到我個post,好有緣呀!haha..sor over左..heee

      刪除
  13. 匿名10:46

    作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 匿名10:48

      硬幣好靚..值得留紀念!

      刪除
    2. 而且製作過程都幾好玩,得到開心既回憶係更重要^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...