網頁

4.10.14

我們的香港去了哪?


  • 在美國期間, 一路都有看香港新聞, 聽香港收音機。老豆仲同我講佔中講咗兩年都未佔。


  • 直到我走了, 在紐約機場攤屍等轉機, 臨上機準備閂手機時, 見到老豆send來message, 佔中啟動了。




  • 16個鐘頭後星期日晚上落機, 老公同我講香港變了6.4。I don't care 係咪佔中, I only care嗰d 都係學生!他給我看警察放催淚彈的片, 我同其他香港人一樣震驚, 這是我們的香港嗎?


  • 星期一有事到銅鑼灣, 在sogo門口看見實況, 深深佩服這班小孩。留了一會, 因為只有我一個人, 老公怕我危險而離開了, 自此黃絲帶不離身。


  • 之後幾天我見識到香港人既團結, 我好自豪因為我係香港人。


  • 但昨日開始, 我看見梁振英政府用超下三流,賤格, 卑鄙手段去對付市民,學生, 有流血, 有非禮, 政府可以話嗰d岩巉既人唔係佢地既人, 但眾所周知, 呢班人唔係你地比錢佢地做野仲會係咩!仲係你地order, 警察會咁咩!


  • 尋晚個天狂行雷閃電。我真係好希望個雷狠狠咁打中那班鼠輩和那位姓梁。
  • 上網看到, 在旺角帶黃絲帶的都比人打, 我要更加緊握我的黃絲帶, 我仍然相信團結是力量。

  • 今天的香港是黑色的。





12 則留言:

  1. 真係希望個黑色唔好再深落去

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條路有排行,亦會好艱難,希望快d見到晴天。

      刪除
  2. 真係好欣賞學生既堅持, 雖然真係亂左了.... 但我支持佢地爭取既原意! 雖然...爭取結果我唔樂觀, 但可以肯定可以比"中" 睇到, 香港人做起野上黎係可以去到好盡!!!! 堅定既心可以好強!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,學生真係唔講得笑!好勁!希望佢地知道香港人認真係黎可以去得好盡!!!

      刪除
  3. 今天的香港的確是黑色的

    回覆刪除
    回覆
    1. 好可怕,未經歷過。但點都唔會退縮!

      刪除
  4. 香港變得好陌生,好恐佈,下一代下兩代會生存在咩世界呢,十分支持學運理想,但可惜俾三子騎劫,影響整個結果,應和平撤退取得其它國家支持再從新佈處爭取普選,一定要有組織有計劃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兄弟似乎有周詳計劃喎!網上世界果然臥虎藏龍!

      刪除
  5. 其實我們的香港仍然是很可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大部份的香港人都仲有夥赤子之心, 是美麗的!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...