網頁

17.9.14

【低能仔暴走美加】~ Day 3

嚟咗美國剛過了兩日, 除左覺得乾燥d之外, 超適應呢個唔同既生活方式, 當然最主要因為家人全部響呢邊, 令我一開始就對呢個地方好有歸屬感!而我終於感到我係一個有外家既人lu!!haha..

今日大安旨意訓到自然醒, 大家都知道我係一個超路痴, 但我好鬼勁, 尋日只係落機第2日, 我已經識得自己一條友去屋企附近coffee shop!不過成條街一個人都無, 因為人人都渣車, 我好似傻仔咁響烈日之下行, 不過我覺得好開心!因為所有野對我嚟都好鬼新奇, 探路最有刺激感!

好攪笑, 一出門口見到fedex, 見個樣同香港唔同, 影低佢


點知見到後面有架dhl好似爭影相咁衝上黎, 好啦好啦, 影埋你啦!hehe

join左妹妹我地又開始今日行程, 去左outlet, 呢兩日都買左幾多野, 但for自己唔多囉, 買比老公仲多過買比自己!

去之前先醫肚, 突然好想食港式茶餐廳, 好無聊, 響香港又唔係成日想食, 扮思鄉!haha.. 我強調要食豉油汁既飯..haha..睇下, 仲有雞蛋仔賣..haha

 勁多選擇, menu跟足茶餐龐

小店係得幾張桌, 電視播緊tvb, 同步架!

梗要飲港式咖啡, 妹飲既係檸茶

少飯都咁多, 個師傅肯定煮開咕哩飯!點知個師傅行出黎吹水, 佢話自己以前響九龍做一個叫"地mou軒"既餐廳, 真係好地mou呀!!i like it!!!hahha

之後妹又話要食donut

好抵, 好靚,勁甜, but i like it!!

終於出發去outlet, 好中意睇到呢d畢直得黎又有d起伏既路!

outlet無影相, 女人shopping失去理性是常識吧!hehe...之後去妹妹家食晚飯, 呢餐飯係我地有生以黎第一次一齊煮飯, 因為以前在家有媽在, 我地都沒有進廚房既資格, 到佢移左民返香港,我個廚房又唔夠大, 所以今之係第一次啦, 合作愉快..haha

本來玉子豆腐係炆, 頂煎完太香脆, 唔捨得炆, 就當一個餸 !

豆角炒蛋係妹妹招牌餸, 佢整既, 招牌係佢中意食, 梗係媽媽煮好味啦!不過我地阿媽先去加拿大為細妹準備婚禮, 阿妹煮既都好食既...hmmm

嘩, 呢個好正, 係素沙爹牛肉尤魚金針雲耳煲, 好鬼惹味!一齊整既!

最後一個黑椒蠔油雜菇扒豆腐, 我整既, 我係濃味怪, 佢地話有d甜, 哼哼!

之後妹男朋友車埋老豆就開得飯lu!!飯後老豆車我地兩條友去一間賣"雜不甩"野既舖頭睇下有無野賣就散水lu!

雖然行程好悶, 餸好普通, 但家人難得聚頭, 令一日都好開心, 我要珍惜每1日, 好好記住呢種感覺。今次返黎令我覺得要好好想下, 係咪應該定時返黎一次外家, 因為有d野, 今日唔知聽日事, 應該響得到時好好抓緊!haha..懶有感而發tim!

28 則留言:

  1. 喂, 個DAY 2呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好心水清呀..hahha..day 2 全日shopping, 完全忘記影相...hahha

      刪除
  2. 行程悶唔悶睇你心情啫~~同埋我覺得你都做咗好多嘢,又食又買又煮,好豐富呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀, 同平時返工差唔多早起身, 直到晚上先停下來!!hahaa

      刪除
  3. fedex同dhl你都影,我係司機實會俾你嚇親...hahaha....

    回覆刪除
    回覆
    1. fedex個司機好nice呀, 落車派件時有say hi..hahah

      刪除
  4. 哈哈,從螢幕中都感覺到你好開心

    回覆刪除
  5. 外國生活真係好簡單喎,妳實中意呢,不過條街真係無人行嘅,好似無咩驚喜,點解day2未出就出day3呀?都係買嘢同煮好味道食物,妳可盡情發揮喇……哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好中意呀!都唔係呀, 咁大條路都無人好離奇呢!!day 2 全日shopping, 完全忘記影相...hahha
      我反而無咩煮, 放假唔想煮野啦...要盡情休息

      刪除
  6. 同家人做最普通嘅事,就是最幸福的事,好好享受呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 你講得好岩!好開心!

      刪除
  7. 點解飛左DAY 2?? 哈)) 開心到飛左DAY 2?
    真係好認同, 要真惜現在!! 有D野過左就過左...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係開心飛左day 2, 因為day 2 全日shopping, 完全忘記影相...hahha
      係, 所以我好希望我每年返到一次!反正visa有10年

      刪除
  8. 間茶餐廰係唐人街的嗎﹖我二姑奶都係住波士頓,我都去過幾次,11月會再去

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔太算響波士頓, 係響quincy, 到時你可以去試下, 唔好唸勁好味, 但一家有香港既味道!

      刪除
    2. 我姑奶就係住quincy,下次去試吓先

      刪除
  9. 回覆
    1. Ooooo..佢又係住quincy,咁岩!間野叫大老闆!;-)

      刪除
  10. 點解妳唔過埋去呀?
    過去兩日咁快掛住茶記啦?咁有冇掛住老公同DingDing ar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果時批移民時剛結婚,但申請時是單身,所以留低香港,不過果時仲細,又唔係好想去住,遲d先算。
      Hmmmm,相比起,我覺得佢兩條友掛住我多d..ahha..我太忙啦,忙住玩..haha

      刪除
  11. 外國貨車好大, 形住佢會企起身變成transformer

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 同你一樣, 我都有咁唸過!!hahah

      刪除
  12. 一家人一齊食飯真 :) 玩得開心D :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真!!平時食得好快, 一家人又食又講, 食得特別耐!

      刪除
  13. 回覆
    1. 堅係好開心,每秒心情都靚爆!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...