網頁

19.10.14

【低能仔暴走美加】- duck duck duck



返左嚟成3個星期仲未寫晒暴走美加, 堅係好慢!!但呢排見到香港咁, 真係無鬼晒心機! 不過其實仲有好鬼多篇, 努力!!今次就比D開心野大家睇!苦中都可以作樂既!

嘩呢個post好多鴨!haha..

我都話我個人無咩條理, 講下加拿大又突然講下美國, 一忽忽咁..haha..

我不嬲都有鋪鴨仔癮!而嗰日就滿足晒啦!嗰日我同大妹去咗Harvard Square。唔洗講周街學生, 但我地無入哈佛大學睇, 因為唔係好夠時間啦。而我響街又唔係影咗好多相啦, 因為阿妹話人地會以為我影乞兒喎, 雖然我無深究邊d係乞兒, 是但佢話咩就咩啦!


跟住就行舖頭啦, 大家仲記唔記得小時候呢種筆刨

救命呀!我想癲呀!!!

又救命呀, 我好中意細細粒既玩具仔架!

我都話時間好鬼趕, 行咗唔夠兩個鐘就返去join老豆同埋妹bf食飯lu!間嘢響屋企附近, 係食泰國菜嘅!我一家都好中意嚟食。又關鴨事, 叫little duck...hahha
名副其實, 周圍都有好多鴨擺設


個thai tea, 好飲到爆炸!!

因為我地唔食肉, 特別request走肉走蔥蒜洋蔥。
而呢個咖哩角細細脹脹加埋甜汁勁勁勁好味!

泰式炒河, 妹bf既

我係飯桶, 菠蘿炒飯係我嘅!

大妹嘅, 哎呀, 唔記得咩嚟, 就叫泰式燴麵啦!

老豆既, 哎呀, 一樣唔記得名呀, 就叫泰式湯河啦..hahaha

呢餐好好味, 但好好好大碟, 本來說好了的share, 原來佢地既所謂share, 係自己食返自己嗰碟, 如果有人有興趣就食你一兩匙!妖, 咁鬼大碟飯我一條友食晒飽到我丫!hahaha...

咁好味, 本來再想去多次, 但之後都好忙, 最後都去唔到, 惟有寄望下次返外家先再去過啦..嗚嗚嗚




29 則留言:

  1. 你真係好興奮,以後多D去探家人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係非常十分興奮呢!可惜要返工, 極其量都係新年去一次==

      刪除
  2. 你見到咁多鴨仔,好似好瘋了一樣呀,我都感受到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係癲晒尖叫!!不過我既理性話我知我唔可以帶晒返屋企..haha

      刪除
  3. 個thai tea巧巨呀,巧美國size呀

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 都係quincy,你到時探家人都去試下, 真係好正架!!

      刪除
    2. 我會mark底地址,我問過我姑奶個仔,妳上次去嗰間“大老闆”離佢屋企都唔係好遠,月尾去時睇吓可唔可以去試吓

      刪除
    3. eeee....咁其實我娘家同你姑奶住得好近喎..haha

      刪除
    4. 咁我姑奶都話佢嗰頭好多唐人住

      刪除
  5. 每一道餸都好吸引呀!好想去食泰式嘢添~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時唔食泰國野, 因為唔中意d重香料味, 但呢度又無喎!

      刪除
  6. 的細粒玩具仔好正,沒有拍個近照可惜啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!你而家咁講攪到我都好遺憾tim!!!!

      刪除
  7. 外國人好中意鴨仔㗎?唔怪得有巨型黃鴨仔嚟香港喇,唉,香港俾D金舖同名店霸晒,D得意可愛自家開嘅舖愈來愈少喇。咁大碟飯一個食晒?利害

    回覆刪除
    回覆
    1. 關咩外唔外國人事丫, 得意野無分國籍嘛!
      係囉!!!其實舖頭仔好多特色野, 而家真係買少見少!!

      刪除
  8. 喂,,依餐真係好好味咁!! 睇相都覺得好味!!! ^0^
    今日, 真係好多DUCK BOR !!! 哈))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好咪, 所以無咩肥到真係好好彩!!!haha
      果日真係好開心!!影左勁多duck..hehe

      刪除
  9. 望落都唔係好辣喎, 我唔食得辣, 呢餐泰國嘢啱我食 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 你而家講起又真係唔係好辣!

      刪除
  10. 原來妳好鐘意鴨仔架,之前香港黎左隻大鴨鴨,妳好似傻婆咁癲晒:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為佢有好多唔同款, 睇到眼花都得!大鴨仔反而無去, 因為太多自由行啦!但有突登上山頂睇過!!其實我唔洗剩係見到鴨仔都成日都好似傻婆架啦...hahah

      刪除
  11. 匿名01:13

    QQ都好仲意飲thai tea架!^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 同道中人, 下次等我試下睇下同美國同唔同味先!

      刪除
  12. 咁大碟炒飯, 一個人確係食唔晒架! 食完個胃點頂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. hmmmm...阿e, 其實我食得晒...hahha..我係黑洞...雖然我都覺得有dd飽, 但轉頭我又去左食零食啦..hhaha

      刪除
  13. 你全家都食素?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 除左我, 未戒到海鮮...

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...