網頁

10.10.14

【低能仔暴走美加】- 美國pet shop+出街洗衫




嘩頂呢篇好鬼長, 希望大家唔會比我悶屎!

今次呢個美加trip, 同大家平時去旅行既分別係, 我係探親。所以我唔算勁去瀏覽,shopping當然有啦, 如果唔係點會1喼去3喼返..哈..但相比之下, 體驗地道生活佔了多數。而我自己亦好enjoy一個咁樣既旅程, 可以了解多d家人平時既生活係點既!

所以對於一d響外國生活既朋友, 我呢幾篇寫既野可能有d無聊, 但對我黎講係好值得記低落嚟架呢!去加拿大之前一日, 大妹同我講要洗晒衫先去, 岩晒, 我都要洗衫!我老豆話因為美國d水費貴, 所以好多人都係拎衫出去洗既。

我老豆自己平時就未天光就去洗衫既, 一嚟佢習慣超級早睡早起, 二嚟佢話唔洗咁多人喎。就係咁我同大妹就晨早流流7:00去咗洗衫啦!雖然行過去只係5分鐘, 但d衫多到塞滿車尾, 都係揸車過去。

嗱,我又係唔知貴定平, 因為老豆比咗張洗衫咭我, 裡面有錢既, 我就用佢張咭嚟洗啦!
  
因為我自己唔算好多衫, 只係用一部中型洗衣機, 都有成40磅容量!

呢部係最大, 可洗75磅!我只係去到部機個窗既一半高, 好鬼大部!

set好晒, 插入咭比錢就洗得啦!因為係商用洗衣機, 連fing乾都只需26分鐘!好快!
   
我地兩條友吹下水, 話咁快就洗完!用架車仔載好d衫就放入烘乾機啦!好鬼開心!好似前世未洗過衫咁..hhaah
   
見到右邊架車仔嗎?我堅係覺得好好玩喎!!heehee...

乾衣要加入呢d乾衣紙, 係用嚟防靜電。好香好香架!我臨走時買左一大盒返香港, 放兩張入衣櫃, 香晒!
   
因為焗衫要成40分鐘, 我地就去咗隔離間咖啡店食早餐啦!大大杯楱子咖啡, 加上cinnamon crunch bagel and apple muffin, 見到個咁heavy既早餐, 超開心!!你實想問我呢個trip有無肥咗, 無!因為食得多, 運動量多, 所以亦痾得多!無肥..hehehe

去洗衣店攞完衫, 我地就各自返屋企放好d乾淨衫, 點知我妹打比我, 佢隻長毛guinea pig肚痾, 佢要帶佢去睇vet, 問我陪唔陪佢去? 未去過梗係去啦!!想睇下美國既vet係點!不過我無影相, 因為人地睇病我無理由響旁邊幫人拍寫真咁架..haha..總之就好大好先進!下面就係佢兩隻仔既樣啦!

 之後我地要去pet shop買d supplement, 我梗係又死跟啦!嘩頂!勁大勁多野買!!我梗係主力睇動物啦!! 
 唔知叫咩名, 好得意, 訓得好可愛!
 

 
白老鼠


  短毛guinea pig

好無聊, 比guinea pig著既衫仔...hhahahha

鸚鵡仔, 好靚好可愛呀!!

見到咁既格局, 我又開心到想典地!!可惜呢D太重唔可以帶返香港><

見到嗎?可能只係見到我妹既倒影,haha...其實左邊粉紅色係蛇餅!

有兩隻蛙類物體浸緊水

又見到嗎?兩隻變色龍!其實我好中意變色龍, 好可愛呀!!
 

蜥蝪

鬥魚

咸水魚

我家姚晃榮既同類!!美國地圖龜!

haha...假魚

好開心!!咁又一日lu!la la la...

下集預告 : duck duck duck



36 則留言:

  1. 洗衫地方原來係咁樣,我未去過,而家可以知多D喇,哈雖然好似有D悶,但呢種人生經歷好難得㗎,我都想去呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次啦!係一個好玩既經驗!

      刪除
  2. 咁屋企仲有冇洗衣機架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架,因為得佢地兩個人住,出街洗化算d

      刪除
  3. 我以前學生年代就會去 laundrette

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁而家仲有無必要呀?因為當時住宿舍?

      刪除
  4. 我屋企可以裝洗衣機,但唔准裝乾衣機,所以我都係要去洗衣店度洗,一星期洗一次,嗰隻係貂鼠,都好得意o架

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔可以裝乾衣機既??
      啊,原來係貂鼠!聽過但唔知個樣咁得意!

      刪除
    2. 因為我住政府樓(即係香港o既公屋),包埋水電煤,乾衣機比較用電,所以唔俾裝,又唔想洗完啲衫掛到週屋係,所以咪唔裝洗衣機囉

      刪除
    3. 包埋水電煤咁好!!!掉返轉我阿媽唔中意用乾衣機, 話縮水, 佢自己d衫就要返黎掛乾..哈哈

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 白老鼠上面兩幅相是水獺嗎?!

    回覆刪除
  7. 好寫實的一篇,同家人一齊就算係平淡生活都一様開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀,未試過麻,同家人吹下水好快過啦!

      刪除
  8. 因為食得多, 運動量多, 所以亦痾得多!無肥.. <--- 頂你唔順, 比係笑死!! 哈)))))))
    比我都會鍾意了解佢地既日常生活, 實左好多!!! 成日都覺得係外國既洗衫店, 會見到d好靚既女仔男仔, 好隨意著衫又似落樓下個果feel 呢.. (明唔明我講咩?) 哈)))))))
    美國d店舖真係特別大!!! 勁~

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahhaa...係真係食到non stop, 每一秒都食緊野, 但又全日瘋狂行街, 又一日痾幾餐, 有來有往無肥到!hahaha...好彩!
      我明你講咩呀!!一係有d好靚既男女, 去到洗衣店即席除衫洗衫, 又靚又型...BUT!!!現實係我只見到c9阿叔響洗衫舖=="

      刪除
  9. 乾衣紙,香港有得買,真系好香

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩, 我真係無為意香港有tim!!!..hahha

      刪除
  10. 1喼去3喼返?咁有有罰錢呀?
    咁美國D屋企咪冇洗衣機囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常住house,如果有basement的都會自己買洗衣機,如果租人哋house一層住,通常屋主都唔會比裝洗衣機,所以要去洗衣店洗

      刪除
    2. thanks ruby, 我唸如果我阿爸放部洗衣機落basement, 我阿媽一世都唔會落去洗, 因為佢地個basement無裝修, 係堅恐怖, 好似鬼片咁...hahhahaha...其實佢覺得, 屋企得兩氣友, 出街洗化算d la.
      我無比人罰錢呀,因為其中一喼係hand carry, 我死命質落hand carry, 所以佢都有成四十幾磅, 但就無 罰錢!

      刪除
  11. 見到你洗衫D 相, 我就諗起以前住HALL 的日子....之後再諗...原來, 我已經畢0左業咁耐!!!!
    1喼去3喼返, 好想知你買0左乜...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好講到自己好老咁啦...哈哈
      我都估唔到買左咁多, 最主要買左衫,鞋, 最重要係食材, 太平, 忍唔到手!!!!蜜糖糖漿品質太好又忍唔到手!!haha..同埋我一向用開美國d body cream,因為我皮膚乾要用勁潤, 平時就阿媽寄比我, 今次自己大手入貨, 唔爆喼都幾難!!hahah..

      刪除
  12. 個隻乾衣紙係百貨公司同價真棧都有架,我屋企都用佢^^
    你個早餐好正咁!啱晒你,你有咁多節目又成日周圍行,梗係要食得豐富D~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?!我真係唔知香港有!不過我屋企無乾衣機用唔到, 唔知倒入洗衣機得唔得呢?
      係呀, 我超恐怖, 你知我幾中意cinnamon啦, 嗰個cinnamon crunch bagel 好鬼多糖, 我日日食, 日日叫自己食埋最後一次, 點知日日食!hahhaha..

      刪除
    2. 咁又好似唔可以係洗衣機用喎……

      刪除
  13. 你就好, 無肥到 :) 我返完鄉下喪食完返嚟之後要節食.... 

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈..因為我好重運動量, 無街去到響屋企周圍行, 無停過先剛剛好無肥瘦咋,好彩!

      刪除
  14. 呢個旅程你真係好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超喪開心,經常興奮過度好似癲左咁,哈哈哈

      刪除
  15. 回覆
    1. 因為大家都係動物奴!哈哈,我果日都好開心!

      刪除
  16. Hey Mary Bounce 紙真係好香,以前我喺Canada都成日用,E家HK價真棧有得賣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買左一盒返香港, 放衣櫃整香D衫, 因為我無乾衣機所以其實無咩用..HAHAH

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...