網頁

27.3.14

雪芳第一炮


我的爸媽將會今個星期六回港小住, 我正在倒數我的自由(肯定想打..哈哈), 事實一年幾先見父母一次, 每次一個月左右,  說不掛念是假的, 但掛念歸掛念,對我呢種唔定性既人黎講, 過慣隨意既生活,都要少少時間去適應有規矩有plan的節奏。 有時戚起條筋自己一條友去左shopping又唔定, 有時通霄聽歌至太陽出先上床又唔定,  有時唔想煮一人一碗公仔麵各自打機送麵都會...哈哈..我好享受毫無預算隨意既日子呢!

在父母眼中, 我至小都唔係一個聽教的人, 我亦樂於做一個壞孩子, 因為一般人對壞孩子要求都不會高, 只要我做一些理所當然既事, 都會受到至高無上既讚賞..哈哈哈..例如我肯在假日早上起床陪他們, 大家都會稱讚我好難得呢!哈哈..

媽媽說在美國吃到的麵包蛋糕都不好吃, 硬硬的, 但我的蛋糕, 還是停留在樣衰階段, 所以我呢個星期不停的整整整, 我唸我的同事已經食到想嘔..哈哈...大家就睇下有幾核突!


例牌我整咩都會攪到個廚房好似案發現場咁

其實我好中意望住個蛋糕升起果一刻

次次見到咁都好想尖叫, 勁興奮

居高臨下既誘惑(睇個窿都知結構好空洞!)

好勉強起咗模, 真係要好慢先令佢唔爛

結構真係差, 好鬆散, 蛋白打得唔好, 但味道ok, hehe

呢個只是第一炮, 經我呢個星期在書呀, blog呀, forum瘋狂翻滾後, 雖則未去到好完美, 但都進步不少, 下回再比大家睇我既2,3,4,5,6炮..哈..就會明我今次有幾咁不到黃河心不死。

26 則留言:

  1. 喂, 第1個都已經好唔錯BOR!!!! 
    快上其他!!!! 
    隨意咁過日子,真係好正LOR, 做咩都唔洗交代,負責!! HEHEHE,,

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!其實表面ok, 內部好唔ok==
      又真係呀, 上無父母(響香港)管住, 下又無小朋友煩住, 真係可以好鬼不負責咁過生活都ok!haha..

      刪除
  2. 第1炮已經好好la,有食譜嗎?我有模但未整過

    回覆刪除
    回覆
    1. 小魚, 呢個食譜唔完美, 下一個post會出試驗後既食譜!

      刪除
  3. 已經好叻, 無下陷 :) 加油 !!!

    比你參考吓 ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=mO-X4H2RJts
    http://www.youtube.com/watch?v=TxTKF8UQ6SA

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks mrs benz!!
      睇左啦, 嘩, 都係整同一款蛋糕,真係每一個人既方法都唔一樣, 值得參考!

      刪除
  4. 我覺得已經好好啦!
    我都鐘意mau响焗爐前等蛋糕/麵包升起架。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks li j!我會再努力嘗試!^^
      係呀係呀!慢慢昇起一刻好amazing!

      刪除
  5. 好叻,再接再厲

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ee!!!我會再努力嘗試!^^

      刪除
  6. 好靚呀, 呢D難度咁高既, 我呢世都唔會識做.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好鬼難!但我又好想挑戰佢喎!haha

      刪除
  7. 妳爸媽住係妳度呀?
    哎呀!我好怕做雪芳><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 住我屋企^^
      唉..我都覺得好鬼難, 但又好想做好佢喎!

      刪除
  8. 嗰張相反轉咗好似UFO...利害!一次有咁好成績!佩服!哈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒!希望遲d整到個完美既!hehe

      刪除
  9. 你平時煮餸整甜品蛋糕都 ok 呀,比D信心自己啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanksss Sam!!!曲線讚左我...hhaha..我會繼續瘋狂咁整到好為止^^

      刪除
  10. 只要係個女整,就算個樣唔靚、又唔好食,阿娘都一定讚的

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係, 幾難食都會食晒既, 但希望都不要太難睇..

      刪除
  11. 己經非常不錯了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝程!就當係挑戰自己!^^

      刪除
  12. 第一次整好好架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ling!!!希望整到好似人地咁完美啦^^

      刪除
  13. 匿名10:24

    合格呢...一D都唔差呀!^.~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks queenie!!!但終極果個一定要完美無瑕!hehe

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...