網頁

17.3.14

香蕉朱古力包


我自從開始學整包包後, 簡直深深地愛上此手作!之前都講其實我係唔中意食包, 中意果位係我老公。但我仍然非常享受製造過程。我仍然集中整有餡包同甜包, 因為我較為中意食!

今次整既係香蕉朱古力包, 香蕉+朱古力無得輸啦!但此包可能有蕉蓉關係好鬼痴手, 加多左手粉攪到有d乾,下次都係要用機打,兼要加多少少香蕉蓉就夠晒味啦!

今次係base on carol老師既香蕉餐包食譜改動左d而成既, 加埋朱古力好正正!! 


材料:
香蕉蓉 - 180g
高筋粉 - 270g
低筋麵粉 - 30g
煉奶 - 30g
速酵 - 1/2茶匙

奶 - 60ml
鹽 - 少許

粉團搓至光滑面可拉起薄膜後發酵至兩倍大。


分8份又休息15分鐘先


 上網睇到呢款整型, 又想玩下, 好明顯技術仍要改進!

太有彈性, 毫無耐性〝.〞搓搓下忍唔住就咁扯長就算..哈

無耐性扯長既結局係想斷..哈哈..發酵多個鐘先!


放埋朱古力釘同埋懶靚裝飾既蕉片焗得!170度20分鐘!

食得!無我想像咁大蕉味, 下次加多D蕉蓉, 好彩面頭塊懶靚蕉片攞返D味jar!

26 則留言:

  1. 你愈黎愈熟手啦!!! 讚呀!!!
    香蕉朱古力, 一定好味啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thankssss C!!到我有你咁勁時再讚多次唔該..哈哈哈

      刪除
  2. 好掂呀!望落又唔似好痴手喎……
    搓搓下忍唔住就咁扯長就算<--哈哈,我成日搓搓下都整番圓形或橢圓形架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鬼痴架, 但真係落左勁多手粉所以個製成品都有D乾呢!
      哈哈..原來連你都係咁, 咁我都好正常jar!

      刪除
  3. 包包發得好靚,造型又可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks sam!我覺得面頭D裝飾居功不少!

      刪除
  4. 老公間接得益呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢直頭每次都食一半份量, 包痴!

      刪除
  5. 好正喎,不過你小心,食得包包多多,特別係甜包,好易肥架,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 我一星期整一次, 應該唔算密呢!

      刪除
  6. 賣相好得啵~
    自己整可以整好多唔同口味o既包, 正呀~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 小漫!
      係呀, 而家成日滿腦子都係包包idea!

      刪除
  7. 香蕉朱古力包未食過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 丫, 我都唔記得我響街有無食過呢?自己整咩味都得啦..hehe

      刪除
  8. 真係好鬼羨慕妳老公,更羨慕妳識整包,整過一次唔掂冇興趣再整了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係wor 係wor, 你都係包精wor!!其實我頭幾次都失敗架,仲係嚴重果隻tim!

      刪除
  9. 淨睇賣相都好靚喎,一定好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 程, you are so nice!!好大鼓勵呢!

      刪除
  10. 勁呀, 越整越叻! 個包一定好香甜 :) 我整包都係因為班生 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks mrs benz,咁包生要唔要日日食架??

      刪除
    2. 係一日三餐都要食包, 就算晚餐係食咗碗飯, 都要食番個包先滿足 :)

      刪除
  11. 愈做愈開心…老公一定來鼓勵…
    估歌名…哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 下...好難喎!係咩呀?哈哈哈

      刪除
  12. 賣相真不錯,使旁觀者充滿食慾,我這個門外漢想問一吓:香蕉蓉是否和粉一起搓的,

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!
      係一齊搓架,所以包都有蕉味,但今次唔夠濃,下次加多d!

      刪除
  13. 匿名21:20

    個樣好可愛!^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...