網頁

12.3.14

老公的生日大餐


睇標題係咪以為係我老公生日呢?hehe..no no no! is me!
響n年前, 有一個偉大勇敢的女人痛左n咁多個鐘, 生下一個肥肥的寶寶, n年後這肥寶已變成一個大美人(唔知醜字點寫..哈哈)講返正題, 點解係老公生日大餐呢?首先講明, 此君只懂煮罐頭湯, 即食麵, 打蛋, 講完!哈哈...所以響我一年一度的生日, 我就要比一個不可能的任務佢, 就係煮一餐比老婆食啦!!hehe..

因為我係勁中意食栗子, 栗子蛋糕又點少得, 買蛋糕時, 仲買左兩個叫"升級栗子撻", 響我等老公煮野時食既..哈..嘩真係好鬼多栗子蓉, 好鬼正, 又唔係太甜, 讚!

湯 - 罐頭洋蔥湯, 無肉版本, 好多洋蔥!

前菜小食-  法式焗田螺, 係我地都喜歡的食物,好味!

主菜 - 雜菇(白,啡磨菇,日本xx菇)間條彩色蝴蝶粉配意大利雲吞, 睇落其貌不揚, 但非常好味, 因為個汁煮得好濃!

係用呢包意粉煮, 我這個c9,之前見到色彩繽紛又有間條既意粉已勁愛, 但覺得貴又細包唔捨得買, 今日見到話比老公知, 佢直頭買左兩包叫我慢慢煮,話我c9無我咁好氣咁樣, 型棍!

最後今年老公送左3樣禮物比我, 打麵團機, 本來係我自己買, 順利成章梗係叫佢磅水..hehe..香水, 其實年年都會送一支香水, 呢支係我呢兩年用開既牌子, 感動位係我老公唔會識呢d女人野, 佢竟然膽粗粗自己去買, 再次型棍!最後梗係點少得大利是一封啦..hoho

最後雖然飽到癲, 但生日一定要有生日蛋糕既!細細個岩岩好!不過唔夠個撻好食!

呢餐睇落好簡單,對我地呢d煮飯婆黎講一個鐘都唔洗就煮好既easy job,  但此人用了3.5小時煮比我食, 對佢呢D唔煮野既人黎講好叻, 亦令人好感動!我最好既禮物就係搵到個對我never say no既好老公, 仲想點呀!哈哈...

月尾爸爸媽媽就會連人帶禮物返黎香港, 到時又會再慶祝多一次, yeah!!!好開心既3月呀!!la la la...

30 則留言:

  1. Mary, 再祝你生日快樂,日日開心。你老公嘅不可能任務,都煮得有板有眼,你必定收貨啦! 你咪問cici點解我會知道你生日,開估啦。。。因為G+囉 (加上cici嘅心思細密) XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks cici!!佢唔乒開廚房都煮到一餐出黎好叻啦!
      嘩你真係好心思細密!!哈哈..

      刪除
  2. 嘩,,,,呢個地球上有個人出生喎,祝妳生日快樂呀!妳老公唔識煮嘢都整餐法國大餐妳嘆,慢功出細貨質量味道一定唔差了!妳老公都細心喇,,,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Stephen!係喎!掹車邊都叫法國餐既,攪笑版囉..哈哈

      刪除
  3. 冧c 啦! 生日快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe..ok la, 老夫老妻!
      Thanks zoe!!^^

      刪除
  4. 我想問....咁個廚房無恙吖嘛?哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah...好明顯大家都有呢個經驗!!今次我從旁"監視"住我個廚房, 無事!哈.

      刪除
  5. so sweet!!!!!! Thank you brother in law to take care of you so well. Chestnut cakes look sososososo good!!!!! you should ask brother to cook for parents so they can judge his cooking skills ha

    回覆刪除
    回覆
    1. wa!if not my bday, he never cook!!haha...maybe when you back, he will cook for you too!

      刪除
  6. 你就好啦,咁多礼物,重陸續有來,我想問个意-大利粉个汁是否罐-頭湯黎架,咁好味怎樣配搭的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係罐頭, 材料只係洋蔥蒜頭,3種菇,奶, 已經夠晒味啦!!^^

      刪除
  7. Mary生日大快樂呀!你老公sweet爆!
    響n年前, 有一個偉大勇敢的女人痛左n咁多個鐘, 生下一個肥肥的寶寶, n年後這肥寶已變成一個大美人>>>>>你就好啦!我嘅版本係n年前, 有一個偉大勇敢的女人痛左n咁多個鐘, 生下一個肥肥的寶寶, n年後這肥寶已變成一個大肥婆!wakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks乖媽!!佢今次真係加晒分!hahha..
      其實我都變大大肥婆, 純粹生日哄下自己..哈哈

      刪除
  8. 生日快樂!!!
    愛死依個老公啦!!! 哈)))))))))))))) 佢真係好型...棍!! 哈)))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks c!!!
      我覺得一個麻甩佬咩都唔知傻仔咁企響香水部真係勁型!!哈哈哈..

      刪除
  9. 好sweet,Happy Birthday

    回覆刪除
  10. 好豐富!Happy Birthday

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 程!!我果日飽到訓覺仲頂住..哈哈

      刪除
  11. Happy Birthday, Mary :) 我都feel到你好開心同sweet :)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks mrs.benz!
      hehe..ok la, 老夫老妻!(面紅)

      刪除
  12. 生日快樂,好甜呀

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks EE!!一年一次, ok la!hehe

      刪除
  13. 有老公的愛心生日餐同禮物, 好sweet呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年一次,hehe...都開心既!哈..

      刪除
  14. 生日快樂、心想事成、一家三口幸福健康^_^
    我都好想老公煮餐好嘢俾我食=_=

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Oli!
      我老公都係一年(被迫)煮一次..哈哈

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...