網頁

18.3.14

喜事一蘿蘿


早幾日表妹結婚, 大部份老表繼新年後又聚首一堂, 笑到聲沙而歸, 好開心既一晚(其實次次都會聲沙..哈哈)。熱鬧過後回到家在整理相片post上網給媽媽看, 看著每一張相, 大家都笑得好開心。驚覺我們真的都長大了!我十分之慶幸小時侯我們的父母都喜歡聚在一起, 從而令我們的感情從小就培養了出來, 亦好慶幸我們的性格沒有因為年齡漸長而改變, 今天的我們仍然係n年前的我們。

攪笑地我們都有著不同的性格, 有的好嘈好癲;有的好文靜不愛說話;有的讀書好叻好勤力, 有的懶過鬼(好明顯係我!he..)但!把我們放在一起又可以玩埋一堆, 好奇怪!
可能我們都係生長於80年代, 那時的小朋友都無咩壓力, 每個星期去到住在秀茂坪外婆家都會好似食咗興奮劑咁玩到癲, 而我們的舅父們都係豪邁之人, 大家在外婆家跑晒出走廊, 街頭跑到街尾, 外婆亦是極之豪爽的人, 肥肥的往往笑到甩假牙, 有時爆出一兩句粗口笑到我地甩肺。在這種家族長大的孩子又怎能不開心呢!雖然現在少了最重要的一位, 但我知道, 她在天上看到我們幸福快樂, 仍是會笑到甩掉假牙的!
今年家族有好多喜事, 繼表妹結婚後, 4月在美國的堂弟結婚, 9月我將會飛往美國加拿大出席妹妹的婚禮,11月又另一個表妹結婚, 為了開心事而繁忙令人感覺太幸福了!!今個月尾爸爸媽媽會回香港小住, 到時約好了老表們去南丫島一日遊, 唸起都興奮!!

其實我平時的生活都頗有規律, 放工後好少去街, 通常都等到放假先去。而每次gathering我都係勁盡興活躍的人, 可能每次個mood都去得太盡, 熱鬧過後回歸平靜總會令人覺得depress, 呢樣係我覺得最害怕的事!

在我來說, 解決擾人的depress就係寄情於廚房, 做一d自認為高難度既事。今次回到家做了半失敗的伯爵紅茶戚風, 詳細下回再說。







30 則留言:

  1. 點解得鞋嘅?新人走佬?咩風蛋糕好難整?不過一定難唔到妳呢…努力!等妳出看開舖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未得別人同意,不能公開樣子喔!
      係戚風唔係咩風..hahaha
      出咩開鋪呢?

      刪除
  2. 好失敗咩?都唔覺吖,味道應該ok掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道ok,係質感唔太好,應該係蛋白打得唔好,仍要努力呢!

      刪除
  3. 9月咪可以去掃貨lor?

    回覆刪除
    回覆
    1. 掃貸係其次,好耐無見妹妹啦!

      刪除
  4. 大家都玩得,真係會好開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都勁講得笑真係好玩得!

      刪除
  5. 最開心莫過於大家聚首一堂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩每次大部份人都浦頭!

      刪除
  6. don be depressed! quietness/peacefulness is sort of happiness that we need to make our busy lives more harmonious. Stay positive! Enjoy every single moment we can get.
    BTW, I can't wait for our HAPPY TIME!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes baby i knew,so thats why i said i always focus on my kitchen after that..heehe
      Me too!!cant wait to see u in sept!!!

      刪除
  7. 個紅茶戚鳳蛋糕看起來很好看,很好\吃,我己流緊口水了,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會整得最完美先比你地食,呢個未合格==

      刪除
  8. 真係喜事一蘿蘿

    回覆刪除
  9. 我同你一樣, 我有個好開心嘅童年回憶, 我嘅表兄弟姊妹都出咗唔少力 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家族多小朋友特別開心!

      刪除
  10. 仲以為妳有喜tim...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!no no no...如果係就慘,我較為喜歡而家自由自在既生活XD

      刪除
  11. 我覺得佢好掂喎, 好軟熟.
    幾時都係種瓜得瓜. 我屋企好疏離, 又冇乜活動, 幾十年後, 幾姊妹都係一年見3, 4次. 阿媽番香港之後, 話要個個星期出黎飲茶, 我地冇反應.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 係軟, 但係唔夠挺, 形狀唔靚。
      我唸有D都係人夾人緣, 我同兩個妹住3個唔同國家, 細個打生打死, 而家反而差唔多日日都要whatsapp, 其實我都唔係好明。

      刪除
  12. 表兄弟姊妹有咁好感情真難得~!!
    每一次聚會都咁開心 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家族多小朋友特別開心!

      刪除
  13. 你家族真係好開心呀!!! 瑪莉, 癲完緊係要靜落黎啦!!! 癲到唔停..就真係癲左啦))) 你!!! 哈)))))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛死你, 呢個point講得好岩!!!一言驚醒!!又係, 如果人生剩係得癲, 咁我真係一個癲婆..哈哈哈哈哈哈...............

      刪除
  14. 匿名21:19

    嗯~~~直得開心嘅事嚟!^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...