網頁

26.9.16

滷水腐皮層層卷


我係一個成日成日發白日夢嘅人, 就算我唸緊正經嘢, 唸唸下都會變咗白日夢。我成日都唸, 如果有神仙比一個願望我, Plan A就係要多100個願望..hahah...ok, 如果神仙好醒, 就要plan B喇!我唸過做千億新抱, 但唸唸下, 妖, 與其要嫁個富豪, 不如自己做富豪, 唔洗睇人面色tim ar!!haha..ok, 所以我嘅plan b就係做千富豪喇!hahha..

咁點解我突然間要講出嚟呢?話說, 呢排成日遇到機會幫人, 其實都唔係d咩幫, 只係幫阿伯拎重嘢返屋企樓下, 幫老人家扶住度門...之類嘅舉手之勞..雖然好小事, 但自己都會覺得開心嘛, 可能成日唸住, 夜晚訓覺發夢見到有個神仙, 佢要獎我, 比1個願望我, 但唔准係多個願望, 當時個夢好真, 當時唸好醒喎神仙, 於是我就用最真誠許咗個願: 減! 肥! 成! 功!

跟住就醒咗喇!!!!wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我要瞓返!我要瞓返!!!我要再許過!!!我要做富豪先啱!!!!!但機會同神仙都無take 2..係係係, 我知中秋食多咗, 我咪減緊囉!!><我自己減到啦!!洗咩side咗個願望!!!所以由今朝起, 為咗下次唔好有閃失, 我就開始催眠自己:富豪富豪富豪富豪..只要一有人問我想要咩我都要..富豪富豪富豪...eeeee...咁如果去餐廳有人問我食咩, 可能我都會講咗富豪富豪富豪富豪...

哈...我知我極極極無聊, 多謝收睇我嘅白日夢, 都係講返煮嘢食吧啦!hahah..

呢壇嘢, 出面買唔知叫素鵝定素鴨, 是叉但!因為根本同鵝同鴨都毫無關係, 個樣同味道口感更加無樣似。唔知當初幫佢改名個人係響咩精神狀態下改嘅呢?hahha...點解一條長方形嘅嘢會令佢幻想到一隻家禽呢?hahah..而我自己就中意叫佢做腐皮層層卷..嗱!係咪貼題好多呢!

我成日都好想自己整, 不過呢d中意玩多過中意食嘅嘢食, 真係要好死得閒又有mood先會整。不過真係好好玩!^^


先煲滾250ml滷水備用先, 要比平時淡。
我係125ml水+125ml滷水(大約)

先將鮮腐皮抹乾淨,剪咗條邊出嚟先! 

將d邊浸入滷水, 浸5-10分鐘

用d邊抹勻第一塊鮮腐皮

放上第二塊鮮腐皮又用d邊去抹勻

將堆邊放上

包得lu!

好似包腐皮卷咁

攪惦!上次咪話阿媽教整腐皮卷唔想佢un, 要先蒸30分鐘先嘅, 照辦煮碗!

蒸完就煎得喇!志在將佢定型

跟住倒滷水炆煮

切好上碟食得lu!!


ok, 又經一事長一智, 最衰買唔到豆包, 因為如果包豆包一定更好味, 另外發現蒸完要一定「立刻」煎定型, 因為只要有所怠慢都有機會變返有d un, 下次試下整薑蓉味先!^^




19 則留言:

  1. 你做得好有心機,肥小小也不要緊,健康便好了。
    做不成億萬富翁也不要皇緊,生活開心便好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嘅, 我而家正正就係一個開心嘅肥嘢!hahah

      刪除
  2. 呢個真係要好有心機做,我都想食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀, 唔難做但就真係要好得閑先可以整嚟食!

      刪除
  3. 幾時再整呀?等待中.......
    唔係好肥啫,瘦咗好多喇,願望發達先,有$點減都冇問題喇
    \(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 你等待架真係?!要放假先整得啦!
      hahaha...咁我發唔發達就要睇你喇!!hahaha

      刪除
  4. 原來妳咁貪心架:p
    妳有冇諗過出本齋食譜啫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係貪心啦我!!hahhaha...
      齋食譜...我邊有咁叻呢!

      刪除
  5. 我真係減唔到肥架,發夢都係諗著食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀!!一張開眼已經知自己想食咩!

      刪除
  6. 我都好想減肥,呢幾個月肥咗好多,唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 平時已經食唔停, 節日仲可怕!!

      刪除
  7. 千億太高調啦,做隱形富豪仲好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahahhaha...ok, 咁就一於向千億隱形富豪目標進發!

      刪除
  8. 好正咁!過時過節容易食多咗,過一排食清D會瘦番,唔駛擔心啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我人生中好似無一日係食得清過!hahhahahha

      刪除
  9. 我暫時已經放棄咗,一於去完旅行先keep返fit……( ̄▽ ̄)ノ

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你唸住旅行下注多幾多磅?haha..

      刪除
  10. 呢碟都係以前在齋菜铺定点的至爱呢!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...