網頁

19.10.16

茄汁煎大蝦with伊麵



好似好耐無出post,好耐無去浦blog>< 10月真係好恐怖, 年年都係呢個時候忙到癲咗, 又大壓力, 真係得返半條人命><!

any肥, 而家叫做輕鬆返d喇, 我又浮面喇!hehe..

eeee...呢排打風真係好鬼煩, 本來早排乾乾爽爽好鬼開心, 而家又暴雨又盛, 希望「海馬」唔好真係打到嚟就好喇!唔知大家記唔記得我係住一條樓, 即係好幼嗰種樓, 仲要響海隔離, 仲要側邊無任何樓。所以每次打風響室內都會搖, 會見到魚缸d水同埋d門都會郁, 初初搬嚟時以為地震!!hahah...不過而家都慣晒lu!

一打風比人感覺係屋企都會變到懶洋洋, 有一日響房行出嚟, 嘩頂個心離一離!!!有塊臉呀!!!!!

原來連dingding都賴床..hahahhaha

我老公成日都話想食酸酸甜甜嘅蝦伊麵, 其實我已經好耐好耐無整, 見有mood就整比佢食啦!雖則我與漁民為鄰, 但早起鳥兒有蟲食, 遲返嘅人類無蝦食...hahahhaha...放工太晏啦, 咩都無得買, 惟有去超市買急凍啦!

有牌子有包裝嘅伊麵就無咩油但唔夠好味, 但粉麵廠嘅就多油但好食, 咁梗係揀粉麵廠出嘅伊麵啦!滾水放入伊麵, 一「樣」開就拎起!

我今次唔想就咁整甜酸汁, 想整係茄汁煎蝦碌嘅伊麵版, 睇下好唔好食, 因為食親茄汁煎蝦碌都「損」晒d汁, 嘩成碟伊麵索晒呢d汁一定好正正!先攪碎蒜同乾蔥頭, 愈多愈香!!

預先溝好汁, 我用咗 :
喼汁,茄汁,鎮江醋,蔬菜粉,糖,酒,老抽, 麻油(少)
無錯, 係無水, 我係用白酒開汁, 例牌無份量, 我一路溝一路試味..hehe

爆香晒蒜同乾蔥, 落蝦, 煎到熟咗7成熟加汁料, 兜勻+試味, ok就放入伊麵, 快手兜勻, 蓋上1分鐘, 攪惦食得!!

好好味!!勁開胃!!傳說中食茄汁蝦碌食埋碟底d汁實現到喇!haha

21 則留言:

  1. 一睇就係心型大蝦伊麵,原來唔係上次味道,唔怪之得喇,今次味道幾特别,我中意酸D D😎😎😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實上次係整得好hea, 你反而中意!haha

      刪除
  2. 見到包裝寫野生大蝦,覺得好奇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解嘅?因為大蝦都係人養嘅?

      刪除
  3. 肯整比老公食,好老婆

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我自己都突然好想食!haha

      刪除
  4. 好大隻蝦!盒蝦大唔大盒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔大盒架, 因為一盒得6隻!haha

      刪除
  5. 回覆
    1. 你唔嫌遠我請你食呀!haha

      刪除
  6. 堅吸引喎~~我屋企都不時預備雪藏蝦,因為有時真係無時間買餸,解凍就有得煮:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸我都要買定雪藏蝦, 次次返親嚟咩都無得買嘅!

      刪除
  7. 好難想像一條好幼嘅樓係點, 而且仲識震, 真係幾驚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初搬嚟都估唔到香港地原來有d咁嘅樓!

      刪除
  8. 好懷念打風嘅日子呢。。。Any肥,我都潛咗水好耐XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪返咗香港?玩得開唔開心呀?我都終於潛完水, 而家開始浮返上面喇!hahah

      刪除
    2. No le...I stay in Singapore, I don't think will come back these year...

      刪除
  9. 上網學煮餸, 等我又炒下伊麵先. 我都鍾意粉麵廠果D.

    回覆刪除
  10. 嘩~咁樣嚟到引我!😭😣😣😣

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...