網頁

21.9.16

嬲嬲豬!


我好震驚!我好震驚!我真係好很震驚!!
我從來未遇過咁嘅事!!!

話說, 假期同老公去咗銅鑼灣aeon 超級市場入軍糧, 本來心情繽紛, 咁一入去第一時間見到d奇異果好靚, 就狗衝, 突然有個女人唔知職員定promoter, 年齡大約6x, 佢見我想買, 佢話「揀下啦揀下啦AUNTIE!」我完全呆咗!!!!!


我以為我自己聽錯, 擰過去問我老公佢係咪叫我auntie!!!堅嬲!!!好銀耳!BUT!通常我對d同我爸媽差唔多年紀嘅人都盡量忍讓嘅, 算!好!我就忍忍忍一次!



好啦繼續行行行, 行左差唔多個幾鐘去比錢, 咁又經過生果檔, 真係想買奇異果, 咪行過去攞, 頂條友唔知響邊度攝出嚟, 「你買幾多隻呀AUNTIE!?」頂!又係佢呀!!!><

無嘢呀佢!!!講真你話比小朋友叫auntie我緊係唔會嬲la, 就算鄰居婆婆拖住個孫叫我auntie都make sense吖,反正我姪女都叫我伯娘, 我表妹個仔都叫我表e媽, 問題係你好人好姐6x歲大我成倍!!!你大大聲叫我auntie,因為我個樣太善良(誤)所以你要挑機?無    嘢呀!

我即刻話「你叫我auntie?!」
佢態度hill屎話「即係阿e啫!」

講真, 唔理你啱唔啱,但當人地已經表示好不滿而你仲要繼續, 一係你極蠢, 一係你你極無禮貌!我唔理係你鄉下興定係你習慣定咩, 總之我就係覺得銀耳!我認我係外貌協會會長,如果係一個慈祥老婆婆我唸我無嘢, 但佢唔係囉!而且態度唔明點解要hill屎!態度係重點!!


我唔知佢係蠢定玩嘢啦下, 我要買嘢我係唔會行開嘅,但我亦唔想比佢影響我囉,我同佢講「我而家唔係唔知咩叫auntie要你翻譯比我聽! 係你唔好再咁叫我!你唔明點解自己問人!總之你而家即刻同我收聲唔好再同我講嘢!!」幸好我天生一對粗眉大眼同低沉嘅聲可以凶得下人。 

我覺得以我咁嬲嘅程度咁講已經好按捺,我唔明shopping點解會遇到乞人憎嘅人囉,憑佢一副hill屎樣, 我有d覺得佢係有心囉!

咁可能我個樣真係太猙獰嘅關係, 隔離sell信用卡嘅仁兄即刻望一望佢再望下我講:「小姐, 申請aeon信用卡有嘢送!」好明顯佢想表演一個完美示範比佢!咁我示意佢唔需要之後, 咁我亦揀完我要嘅生果離開去搵返我老公訴苦, 我聽到佢響後面叫 : 有羹送aun..


吼!

可能大家有個疑問, 我老公去咗邊呢?通常老婆發緊火佢都係逃之夭夭既..haha..不過佢會一路都響我附近徘徊, 我成日都叫佢d女人嘢唔需要佢幫, 當然, 如果你明知自己老婆係咩性格, 你唔係仲想參與呀?hahahha..


不過咁, 呢幾年我已經收咗好多火, 以前會覺得自己退一步會比人食住進一步。而家呢, 都係好易撞火架, 我唔會忍d惡意桃機架!不過唔會變進擊之巨人囉, 都係低吼幾句令對方stop就算喇......
我真係睇得戲太多, 每次遇到事,我個腦都好自然唸起d電影場景, 尤其我哋呢d睇周星馳大嘅人, 當時唔知點解一見到條友, d場景又湧入腦...haha..佢最後最後當我走開仲想叫多我一次auntie時, 我真係唸起呢一幕, 好彩我理智叫我千祈唔好做!haha


16 則留言:

  1. 哈哈,此人身痕,唔叫小姐都叫聲阿妹啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔奢望佢叫我阿妹, 正正常常叫小姐咪得囉><

      刪除
  2. 又真係激氣喎!哩D人都唔知真儍定扮懵~~有時街市D嬸嬸會叫我做阿姐,坦白講,我都唔太中意,話晒你都大我一截呀~~不過見佢地係人都咁叫就算啦,但叫auntie真係未見過~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 響街市比人叫阿姐都唔最可怕, 靚姐先恐怖, 娘到唔恨!!!hahah
      咪係囉!auntie呢句真係好有心計!!hahaa

      刪除
  3. 好彩D人見我就叫靚仔.......(^^♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 對方盲架???真心問!
      hahahhahaa....

      刪除
  4. 我俾人叫呀姐都慶,何況係auntie

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉!auntie呢句真係好有心計!!hahaa

      刪除
  5. 我諗以我性格,會笑笑口叫返佢做人瑞或者耆英,例如:咩事呀耆英?你無病丫嘛?
    再撩我就搵經理投訴佢,所以王子成日話我係小辣椒。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我差d開口叫佢活化石!!!
      我以前同你一樣, 我一定會要佢道歉+剷爆+投訴!!佢好彩唔係遇到當年嘅我, 而家就好少咁lu, 唔想浪費精神同時間響呢d垃圾身上!

      刪除
  6. 頂!我比妳搞到我喺架車到大笑咗出嚟,搞到車上啲人望住我……😂😂😂妳搵D插圖真係一絕到呢!😂😂😂👏👏不過俾我係妳就肯定會即刻窒番佢:「如果我係Auntie咁你咪應該已經投咗幾次胎?😈👻👵」

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahha...喂你笑點咁低架!
      我本來想同佢講:我係auntie你係活化石!!.............
      一大堆嘢唸住用嚟掃佢, 點知突然唸起周星馳九品芝麻官對住條彎棍鬧返直呢一幕..!!妖想笑囉!洩左道氣!haha

      刪除
  7. 配埋圖,好配合個情節,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah...我嗰刻真係唸到呢一幕幕!!攪到自己想笑洩左道氣..ahhahah

      刪除
  8. 做得服務性行業,咁唔識do,已經幾十歲人,想唔提早退休都唔得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉, 我又無叫佢過嚟serve我, 無lala死過嚟挑機, 都唔知個腦唸咩!可能我個樣真係太善良!><

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...