網頁

8.9.16

1皮3味 之 第1味 - 餃子


之前講到, 無lala放咗10日假期, 初初幾日唔知自己會放咁耐, 覺得勁灰, 一來因為有d公事做做下停咗, 二來覺得好死悶><

咁死無聊, 要打發時間梗係整嘢食!成日有d嘢好想整嚟食, 但返工嘅日子又唔會整, 因為返到屋企都成7:00, 唔係好想太夜食飯, 所以weekday都係整簡單嘢啦!

咁其中一樣好想食嘅係餃子, 但都的唔起心肝, 一嚟又無時間, 二嚟因為懶, 咁放咁死耐假唔整仲等幾時呢!

本來唸住自己搓餃子皮, 妖發覺屋企又無粉,唉算吧啦, 落街買算喇!咁去到舖頭, 因為太耐無買, 唔記得份量, 只好同阿姐講要大約50塊, 咁佢話即係一斤啦, 頂我好豬兜無用腦直接話好, 懵盛盛就買咗一斤皮返屋企啦, 咁整開嘢食嘅你地都知, 我係買多咗一倍份量啦...hahah

因為餡料一早已經預備好晒無得再多, 所以最後就用餃子皮分開兩日整咗3樣嘢食喇!咁第一樣當然係整餃子啦!

今次嘅料有 : 
白菜 - 1斤
炒蛋 - 2隻
素火腿 - 4片(攪碎)
菜圃 - 3包仔
粉絲 - 1扎

調味就用咗 :蔬菜粉,麻油, 糖, 豉油, 燕麥糠


攪勻晒就佈定局開皮!

對眼掛住睇電視, 包得有d hea, 所以有d爆口, 突登將爆口嗰d group埋響另一碟用嚟煎, 包得好樣嘅就用嚟滾

冰佢15分鐘就嚟料喇! hmmm...今次整得幾好食!最中意整大大隻一啖一隻塞爆個口!

但有得揀, 我中意食煎多d!煎得有d樣衰, 但堅脆!

下一篇就話埋比大家知我點樣KO剩返嘅皮!

18 則留言:

  1. 十日假會否扣大假呢?

    回覆刪除
  2. 十日假會否扣大假呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司出返一半人工, 如果claim到保險, 就會出埋剩返, 咁我覺得fair嘅!

      刪除
  3. 好脆好脆好味好味,放假可以盡情發揮幾好吖,家庭主婦好易做呢❤(ӦvӦ。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 家庭主婦好易做><!!!!!!你咁講得罪晒d家庭主婦, 包括你岳母..hehe

      刪除
  4. 放假不妨整多啲嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 惟有係咁啦, 如果唔係好鬼悶><

      刪除
  5. 煎得好靚,卜卜脆呀。 材料都好正,加左粉絲,有口感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次加粉絲, 平時通常係豆卜索味, 我buy粉絲多d..hee

      刪除
  6. 你呢個素餃材料配搭好正喎

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!剩係買菜, 其他屋企都有^^

      刪除
  7. 啲皮好薄,搞到我都好想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎香口好多, 放假整啦, 或者放假叫人整啦!haha

      刪除
    2. 唔敢叫佢整,佢會黑面,想食自已係街買o黎食

      刪除
  8. Your yummy dumpling remind me it's the lunch time now XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你最後係咪都係食餃子做午餐?

      刪除
  9. 包得好靚呀~~整幾隻過我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要用你d包包交換!haha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...