網頁

14.9.16

1皮3味 之 第3味 - Pizza



好喇, 繼續消皮大行動!

我上post咪話最後一樣消皮嘅食物係終極消滅物資嘅, 大家而家一睇應該即刻明我意思啦!hehe...咁當然, 雖則只要自己中意, 其實你你整咩口味都得, 就算係食剩少少嘅肉碎, 半包急凍海鮮, 食剩一條半條嘅腸仔都可以加入做pizza, 但盡量唔好咁離地啦, 即係食剩半條紅衫魚又或者幾舊豉椒排骨就算吧啦!hahhaha...

咁話明係消皮行動, 主要攪惦咗d皮先, 咁我就用咗嚟整pizza底喇!用d餃子皮隨意個餅底, 原則係大家最少有3個點要掂到大家, 咁當然唔好有窿啦!



做戲做全套, 同真餅底一樣, 都要響上面篤窿

開始放你自己中意嘅嘢食喇!我就志在清雪櫃, 物資好貼題, 就係菠蘿同車厘茄, 芝士碎有半包, 惦晒啦!開爐焗得!

好喇, 食後感就係, 嗰d無惦到食物嘅邊邊位置非常脆, 而餅底亦岩晒我呢d中意食薄批嘅人!
不過,呢壇嘢絕對唔係完美!
要改嘅係 :
1. 下次我會噴d水先砌, 因為皮同皮就可以互相貼實
2. 下次我會響牛油紙上掃d油先, 咁樣個底就會鬆化d喇!
or
下次直頭直接舖響鑊上, 用水和油烘左d皮, 直接等佢定咗型先, 而且仲可以令佢脆身d挻身d, 之後先放食物再入焗爐。
總括嚟講以一件pizza嚟講唔算成功, but! 消皮行動係成功..hahaha..下次再有皮剩, 可以再試下新方法!



18 則留言:

  1. 唔你係喎,睇見都好吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!夠芝士一定好味..hehe

      刪除
  2. 都唔錯呀~~最緊要啱自己口味:D

    回覆刪除
    回覆
    1. topping ok ga,但個皮有待改善!

      刪除
  3. 咁快D有下一次喇,今次都唔錯,用改良版餅底可能脆過薯片呢👍👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁想食?hehe..好快!

      刪除
  4. 我諗用蛋漿貼實應該好過用水,無咁濕會脆啲,跟住直接入焗爐定型已經可以(個底已經搽咗油),同埋我諗會出水嘅材料會令佢唔脆,因為個皮太薄喇

    回覆刪除
    回覆
    1. woow..good idea!thanks!等我下次試下先!

      刪除
  5. 其實使咩要一下子消滅哂D皮? 我一次買好多,然後放冰櫃慢慢用架。祝中秋節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係因為我放緊長假要搵d攪作, 而且我通常唔留, 因為一年都用唔到幾多次餃子皮

      刪除
  6. 整Pizza,咁都比妳諗到,勁

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...thanks!突然閃過唸到!

      刪除
  7. 又真係幾好既消皮方法!! 得呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係用到好多, 費時擺到幾年後搵返就浪費><

      刪除
  8. I love Pizza too....Good Idea indeed :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要一係唔食, 一食一定要重芝士!!!><

      刪除
  9. 其實紅衫魚同豉椒排骨pizza有冇得諗?~XDXDXD~

    回覆刪除
    回覆
    1. hmmm...咁你首先要試左芥蘭生日蛋糕先喇!!(唔係唔知講緊邊套戲呀?!heehee..)

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...