網頁

12.9.16

1皮3味 之 第2味 - 咖哩角


上post講到我好灰鞋咁明明屋企得兩條友但就買咗成斤餃子皮, 咁包完食完餃子之後, 仲有好多皮剩。本來都唸住包多一堆餃子冰咗佢慢慢食, 但前一日先包完, 第2日又要包, 覺得好悶囉!

咁同阿媽講開, 唸住不如用嚟整錦鹵雲吞, 一係就直頭唔包饀就咁炸鬼咗佢點甜酸醬食就算, 勁鬼hea。點知阿媽聽完突然爆seed話不如整咖哩角, 我問佢點整, 佢話自己未整過...=.="不過佢都比咗d意見我嘅, 唸唸下其實平時超市買嗰d都係唔係好多餡, 最主要都係食炸嘢ja..hahah

材料只係得薯仔,洋蔥同埋甘荀細size各一個, 先將d薯仔切粒煲腍, 加少少鹽同少少牛油整成薯蓉先, 備用。

 將洋蔥同甘荀用攪拌機打到徹底爛, 用少少油炒軟, 再加入黑椒,鹽, 糖, 蔬菜粉, 燕麥糠, 同埋主角咖哩粉, 要用雜貨舖細細紙包裝嗰種ya!

炒好後同薯蓉mix埋, 放涼後放入雪櫃雪15分鐘

放一小撮在餃子皮中間, 條邊沾少少水, 對摺痴埋


再用叉壓實條邊

嘩呢個方法快靚正, 下次包餃子都要試下用呢個方法先!!

慢火煎, 攪惦!!!


食後感 : 問心, 餃子皮點整都一定唔會有春捲皮咁香脆, 但個餡完全同平時咖哩角浸味一樣, 所以話一定要用街市細細紙包嗰隻咖哩粉, 總括嚟講係成功, 好味嘅!最重要係消滅到一堆皮!但仲有剩架!下回講埋我會用嚟做咩, 下次嗰個係終極消滅物資嘅嘢食嚟嘅!heehee...

18 則留言:

  1. 好煮意喎,都唔使齋做餃子。

    回覆刪除
  2. 我整咖哩角都鐘意加入薯蓉做餡,剛過去的星期六我都整狙黎做下午茶

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係見街賣嗰d都有薯蓉成份所以照跟..haha

      刪除
  3. 真係好,你娘親煮得叻,可以俾到建議你

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要係佢自己又中意煮呢!

      刪除
  4. 錦鹵雲吞sounds so good....can be the next trip?!
    "阿媽聽完突然爆seed話不如整咖哩角, 我問佢點整, 佢話自己未整過...=.="" make me laugh on the spot...BTW what's the meaning of "爆seed"?

    回覆刪除
    回覆
    1. hahha....下一個係pizza!爆seed即係突然自我爆發潛能!hahahha...

      刪除
  5. 我都想食“敢老暈吞”,妳一定唔識整,嘻嘻嘻
    Ok!BTW you咖哩角如果有D爽材料裡面,可能再好D,
    (^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你突登你突登你突登你突登你突登你突登話我唔識整, 想用激進法!!我唔會咁容易中計整比你食!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係yea, 我煎煎下先唸起點解唔焗!hahaha

      刪除
  7. 我LIKE 啊, 冇炸唔駛咁熱氣! 但又食到咖哩角味! GOOD ~

    回覆刪除
  8. 勁喎,1皮多味,妳買左好多斤皮呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1斤咋!!但又成8,90塊!都好多啦!

      刪除
  9. 有創意,我中意!最緊要係物盡其用又唔會悶爆~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!如果又係包餃子真係堅悶, 呢個包法都幾好玩, 又快!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...