網頁

2.1.14

肉桂蘋果蛋白蒸蛋糕


2014,2014,2014..la la la!!!新年快樂!好嘢!最中意新年!心情靚靚靚!
今年我既目標係繼續煮煮煮!希望向我最唔熟悉既烘焙方面進發!蛋糕方面會繼續研究少膽固醇(無蛋黃)既蒸蛋糕 ; 麵包方面希望老公日日都食到新鮮麵包 ; 餅呢, 我唔係好中意食, 未唸住整, 但反而希望可以整到一D較健康既糖, 唔唔唔, 有目標個人都特別興奮既!


早排烘焙友同事送咗一樽自家蘋果玉桂jam比我, 我又唔想用黎查麵包, 見咁鬼甜就不如用黎做蛋白蛋糕, 效果幾好喎又!今次我係用咗蛋白戚風既食譜改咗少少嚟整蒸蛋糕, 雖然唔係勁脹, 但比起之前已經進步咗好多, 而味道我地超中意, 因為有戚風效果, 有少少濕潤, 比戚風更食到蛋白香!
材料 :

蛋白 - 3隻
糖 - 25g
低筋麵粉 - 35g
脫脂奶 - 40g
油 - 1湯匙
鹽 - 少少

檸檬汁 - 1個檸檬 
有蘋果粒的jam - 2湯匙
泡打粉 - 4g
 
做法:  
 1. 打起蛋白再倒入檸檬汁增加穩定性


 2. 分3次加入糖, 先用快速後用中速把蛋白打至企身
3. 奶加入油加熱至大約40℃,再篩入粉類,手攪至糊狀。
4. 將麵糊和蛋白霜混合再加入果醬,倒入蒸盤, "鄧"出空氣
5. 凍水隔水放入, 水滾計中大火蒸25分鐘, 蒸左10分鐘後就要把蓋開少少隙, 以防止塌下, 蒸完都不要立刻開蓋, 至熱氣散盡先開, 然後倒扣(其實我唔知需唔需要, 不過是鬼但,做多好過做少!)
同有蛋黃比, 係無咁脹,但中間都有d窿窿,真係好鬼中意食蛋白蒸蛋糕..hehe

26 則留言:

  1. yummy!! 真想咬返啖﹗

    回覆刪除
  2. 好健康食法~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝ee!!希望可以整得好樣d!!haha..

      刪除
  3. 我諗當你2014回顧時,應該有好多烘焙傑作lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你咁講呀!!我都希望!!希望唔好3分鐘熱度啦..hehe

      刪除
  4. 新一年就有健康作品,利害!
    妳專一做健食品,妳地一定長命千歲,妳老公一定無病無痛。
    祝大家2014新年心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒!!我希望我可以整到真係健康又好味既野食啦, 成日腦閉塞==

      刪除
  5. 新年快樂,祝妳廚藝越來越好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!!你都係, 希望你發掘到更多好野食...hehe

      刪除
  6. 新年快樂。 呢樽 jam 用來燒叉燒, 燒排骨都得架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂sam!!
      豬唔得啵,因為我唔食肉架啵...hahha

      刪除
  7. 最欣賞勇於嘗試既人咖!!! 你, 瑪莉! 我欣賞你!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!(敬禮!)哈哈..
      希望成功啦!!

      刪除
  8. 蘋果味蛋糕,一定係好清香,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 仲有肉桂味, 超中意呀!!

      刪除
  9. 如果不用蘋果醬用其他`味可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用提子乾都得架!因為我呢個醬係果肉多醬少, 如果真係用醬狀既jam就會太濕啦!

      刪除
  10. Wow 你Le個健康食譜好"威風"呀!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 好鬼風, 所以食完唔會太漏太飽架!!

      刪除
  11. 好健康嘅蛋糕, good~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks cici, 都幾好味架, 不過下次希望唔好咁樣衰啦!

      刪除
  12. 回覆
    1. Thanks Mrs. Benz!原來用蒸黎整蛋白蛋糕好鬼好味!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...