網頁

14.1.14

糖糖停不了 - 芝麻花生糖


係呀係呀又係糖, 點解我起勢咁整?因為我plan咗今年新年前可造幾款自家糖果給遠在外地的家人, 就算不能一同過新年, 他們都可吃著我的糖果呢!
今次因為只係初試牛刀, 所以只做了半份的份量, 大約30粒, 勁開心, 因為大獲好評(好文雅!haha..)而我自己都勁愛, 因為比街買真係唔同, 好鬼香!今次得出一d經驗, 到星期日正式做大鑊時就唔洗咁呢hea!

材料 :
A/
砂糖 - 115g
水蜜芽 - 135g
水 - 45g
鹽 - 2.5g

B/
炒熟的黑芝麻 - 415g
熟花生 - 75g

C/
牛油 - 7.5g

做法: 
1. 將B放入大鋼盤放入焗爐, 上下火120度備用

2. 將A用鋼煲用中火加熱至142度, 熄火!

3.  加入牛油

4. 輕手攪勻
 
5. 把芝麻花生從焗爐取出, 把糖倒入

6. 快手將花生芝麻和和攪勻

 7. 在長形盤查少許油, 把花生糖倒入, 壓成結實平面

8. 倒出, 趁微暖切好, 完全冷卻就可包好收起

賽後檢討 :
上次整糖之後我真係死左去買書學, 但有D嘢都要改一改。
下次我不會把糖倒入nut, 會掉返轉把nut直接倒入糖煲,咁樣會容易d handle。亦唔會盤查油, 會用不沾布墊底, 會方便d!另外下次正式整, 我會改為大部份為海藻糖, 一黎比爸媽食會健康d, 不過自己食都唔應該食太甜!hehe...星期日一次過整幾款糖, 唔知做唔做到..... 哼哼!SHOWTIME!
 

18 則留言:

  1. 好有决心呀,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks Li J!我會盡力的!!!!

      刪除
  2. 嘩,,,,,,,一次過整款糖?咁咪用好多時間?個廚房會唔會好甜呢?呢款芝麻糖好正喎,食完D牙,,,,,,,,,,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!呢個糖食完係要"了"牙架!!一次過幾款我都唔知我得唔得, 唔得咪分兩日LOR!!

      刪除
  3. 我都想俾好評,俾激讚你呀!不過...你要請D我食wor hahahaha 小甜吖唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...下一round就係少甜版!你去開海洋公園黎搵我, 我一定請你食!!!!^.^

      刪除
  4. 加油,一定做到

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀哎呀!其實我好緊張架...hahha

      刪除
  5. 芝麻糖我鐘意丫
    想問下炒熟的黑芝麻,係自己炒,定買已炒的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買點點綠再自己炒, 因為自己炒香好多呢!反而花生我買紳士牌即食花生!

      刪除
  6. 好勁!!!依個係脆糖口感!!?? 睇落都勁香!!! ^0^ 有冇預我份先!!! 哈)))))))))))
    好期待你星期日既大...堆....糖!!! 哈)))))))))))) 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀脆糖黎架!你係咪要ja?!你住邊呀, 我係港島區, 大家近唔近呀???
      我都好鬼緊張星期日果鑊!!!!thanks!!!!

      刪除
  7. 你咁乖,有照顧埋兩老既需要,叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks may e!!!!驚佢地non-stop咁食, 唔敢比佢地太甜呀!!!hahha

      刪除
  8. 好鍾意食黑芝麻花生糖,健康又好味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂原來新鮮整係超得架!!!程你中唔中意整野食??

      刪除
  9. 見到就覺得好香啦~~自家製可以自己調較甜度同份量最好:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係香爆呀, d芝麻遇到超熱既糖, 發晒d香味出黎, 而且自己整好似無咁硬, 鬆化好多!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...