網頁

27.1.14

自家南瓜子脆糖


對於整糖, 我既結論係脆糖最容易整。只要煲夠溫度撈埋一齊就攪惦!又唔洗獨立包裝, 切完就食得, 快靚正!而且一搬都係用炒香左既乾果, 食落勁香!

好似賣緊廣告咁...哈哈..因為我就係要介紹南瓜子脆糖。因為爸媽都中意食瓜子, 咁岩又係新年, 岩晒啦!但唔好expect同我地平時新年食既瓜子一樣味, 因為果d係用醬油煮過呢!我今次做的糖,會將部份的砂糖改為天然海藻糖,海藻糖係屬低甜的糖, 但唔可以獨立用, 會好淡,勁寡!最多用一半, 所以如果你唔想用海藻糖就將份量加在一起全用砂糖就ok la!大家都試下整自家新年糖果, 好好玩架!

材料 : 
a/
白砂糖 - 62g
海藻糖 - 62g
水麥芽 - 75g
水 -75g
鹽 - 2g

b/
南瓜子 - 650g
炒熟了的白芝麻 - 35g

c/
牛油 - 5g 
 
我較中意用煲直接量糖, 唔洗倒來倒去!記得不要用易潔煲呀!
所有野量好晒就開爐啦喂 !
1. 南瓜子用中火白鑊炒香,和熟芝麻兜勻放入焗爐用上下100度保持溫度。
2. 煮糖, 把a/材料煮至142度,夠溫度熄火, 放入牛油。
3. 直接把暖暖的瓜子芝麻倒入糖煲快手兜勻!(無可能影到相吧!哈..)
4. 預備一個不秀鋼長方形兜放上不沾布, 把撈勻了的糖倒入, 所有動作要快手!
5. 繼續要手快, 把另一塊不沾布蓋上面壓實
 6. 趁微暖切成方塊, 凍左先切就太硬了!
後面有座山..哈哈
注意 :
1.不要用易潔煲和膠鑊鏟, 我是用大木羹的。

2. 乾果要保持熱度才倒入糖煲是必須的, 因為涼了的乾果遇上熱糖, 會把熱糖快速冷卻變硬, 就唔可以撈勻啦。如果無焗爐可放入電飯煲保溫。(我沒有試過, 是剛想到的,唔..我真聰明..哈)

3. 溫度由100度去到125度都是行得慢慢的, 但一到了大約130度開始會昇得勁快, 小心一個唔小心煲燶糖!

4. 書說食用期為3個月, 我只會留2個月保險d, 而實際上係2日內已KO晒...哈哈哈

28 則留言:

  1. 你最近做的東西我都勁鍾意食啊. 前幾天去上堂, 跌錢買了兩包共八十元, 但細細包的花生糖, 話係好好味, 其實自己肯整的話, 一樣咁好味的.

    回覆刪除
    回覆
    1. $80/2包都幾貴喎!!自己整係好味好多!我記得老師你之前都有整鳥結糖, 我反而覺得烏結勁難整, 脆糖爽手好多!!

      刪除
  2. 瓜子我麻麻地,但個樣又好似好好味,都想試吓咩味....嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好味架, 好香有少少甜, 試過你一家中意!

      刪除
  3. 呢個真係少功夫過之前果d wor

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係爽手好多, 反而軟糖我覺得煩好多!!

      刪除
  4. 好介紹 !!! 南瓜子脆糖我中意食, 原來做法都好易喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔係太難架, 而且剛整完暖暖的食唔停到口!!hehe

      刪除
  5. 回覆
    1. 收到啦!食到珍而重之咁, 佢地勁buy呀!下個月兩老返香港渡假又可以整d比佢地拎返去,因為郵費都貴呢, 上次4包野成hk$300郵費!

      刪除
  6. 你越黎越熟手啦!!!! 勁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 地獄式咁整完, 我唸唔熟手都唔得呀!哈哈...

      刪除
  7. 真係達人呀, D糖賣相好正呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 海怪!!點算達人, 仲係初入門jar!hehe

      刪除
  8. 你最近愛上整糖

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計呀, 應承左屋企人嘛!^^

      刪除
  9. 前幾天我在超市買了幾包花生.芝麻及瓜子糖四家吃.覺得只有两個字:巠力甜.今天我收到了你的賀年糖,急不及侍打開吃.首先吃了南瓜子糖,覺得唔錯,低甜,但最好吃的就是南瓜子非常香,原來自己造是與別不同的,自己做和外面\買是两回事,真是好香好好食,

    回覆刪除
    回覆
    1. 你突登買黎比較真係好鬼認真呀!!哈哈...
      我都唸住你地返到黎再整多次比你地帶返去呢!中意就好了!

      刪除
  10. 馬年心想事成,龍馬精神,身壯力健,順風順水

    回覆刪除
    回覆
    1. teddy, 祝你身體健康, 心想事成, 靚靚仔仔, 貓貓聽教聽話!!

      刪除
  11. 祝新年快樂!身體健康!❤️想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 高ling, 祝你身體健康, 心想事成!

      刪除
  12. 海藻糖,水麥芽,是怎麼,何處買,你真系好勁,
    祝新年快樂 ,心想事成,萬事如意,身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. may, 祝你身體健康, 心想事成!
      海藻糖係低甜糖,個樣都係白色砂糖咁, 水麥芽質地好似蜜芽糖咁, 透明, 無咩甜味,用黎幫助凝結, 兩樣都可以響烘焙舖買到, 我響銅鑼灣心甜買。

      刪除
  13. Wow........ look super delicious!
    Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 茶茶!
      祝你身體健康, 心想事成!

      刪除
  14. sam!!祝你同老爹身體健康, 心想事成!!!

    回覆刪除
  15. 水太太, 祝你身體健康, 心想事成, 同水爺甜甜蜜蜜!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...