網頁

16.1.14

維他奶綠茶紅豆蒸蛋糕



我每日都會上磅, 因為咁樣先可以保持自己唔會肥得太放肆, 就算見到自己重左0.5磅都會識得收歛。呢個動作我通常都係返工換衫時順便磅埋。但係!哈哈哈...但係呢排堅凍, 懶床時間每日都比早一日長, 每日都面臨大大大遲到...哈哈...仲邊有咁多閒情逸緻磅重丫!!就係咁兩個禮拜後既星期日, OMG!!2磅!!2磅!!好人好姐兩個禮拜肥2磅!只怪我呢排又整蛋糕又整糖, 雖然主要整比老公, 但自己都不其然食多左囉, 痴孖筋!!!

好啦!又黎蛋糕啦!紅豆同埋綠茶係永恆既好朋友, 勁夾味, 今次試下用蒸黎整, 又ok wor!睇落都幾好樣!突然了起條筋想整, 先發現原來屋企無晒奶, 求其用維他奶頂住, 因為較甜,所以減左糖。用維他奶好似香d咁, 唔知係咪錯覺呢?兩條友即場加埋隊左3個, 老公帶左3個返去做早餐, 點會肥ja!肥係因為我凌晨1點幾食蛋糕之麻...哈哈..

材料 : (7個muffin模)
蛋 -  1隻
低筋麵粉 - 90g
砂糖 -  25g
維他奶 -  60ML
油 -  1湯匙
綠茶粉 -  2茶匙

泡打粉  - 4g

現成紅豆蓉


做法 :
1.蛋和糖打勻
2.倒入奶和油拌勻

3.最後將粉類篩入拌勻

4. 將麵糊倒入紙杯至1/3滿,放入muffin模內

 5. 放入紅豆蓉, 再倒入糊糊至8成滿


6.大滾水蒸15分鐘,在面再放紅豆蓉裝飾, 攪惦!

好中意今次既成品, 夠圓顏色又靚 !

睇下個餡先...歪咗!!hehe..

 

27 則留言:

  1. 真係好靚喎﹗好似好簡單咁, 不過應該考功夫吧﹗無信心tim, 如果唔用muffin模, 有無其他可以代替?

    回覆刪除
    回覆
    1. 博師奶, 係好簡單架!!一d技巧都無, 只要d料攪得滑滑就ok, 紅豆都係現成罐頭。
      用muffin模係因為懶靚費是個面會裂開, 即係好似發糕咁, 如果無所謂個面有d裂, 可以用硬身既蛋糕紙杯放響碟上蒸都ok!^.^唔會影響味道。

      刪除
  2. 用麵包機整得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無麵包機所以唔太清楚呢!但用麵包機即是焗,那就可以把泡打粉減半,但時間我真的不太清楚了!

      刪除
  3. 妳肥兩磅全因為你老公?妳老公一定好好人!呢款超級綠茶蛋糕好有大廚風範,,,,,
    你老公又肥幾磅了,,,,,,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,佢梗係一個好人啦!唔通我會嫁比一個賤人咩!哈哈哈
      大廚風範勁誇張,但我老公肥了是真的,哈哈哈

      刪除
  4. 真係冇野難得到你喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單野梗係難我唔到!好似整麵包d複習野我就無從入手了:-(

      刪除
  5. 綠茶紅豆我至愛,下次叫埋我食,妳咪唔駛肥咁多囉,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀!你食極都唔肥,我飲杯水都肥架!

      刪除
  6. 醒wor,即刻諗到用維他奶

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,無計,佢係全屋唯一既奶類!

      刪除
  7. 蒸蛋糕好食D, 夠濕潤。 用維他奶又幾得意喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!我好怕乾,蒸岩晒我!原來用維他奶又work wor...hehe

      刪除
  8. 唔怪得肥左又遲晒到啦!! 成點幾先整蛋糕!!! 咁都得!!!!!!! 真係痴孖根!! 哈))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahahaha...我係好即興既人,突然想整就整,肥同遲到係過後既事唔關我事..ahhahaha

      刪除
  9. 睇見真好想食,好靚呀,緣茶加紅豆也是我至愛,真有些冲動禮拜日学吓做,祝我成功吖!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽咪你整蛋糕我都未出世,你唔好咁謙啦!哈哈哈,祝你成功!

      刪除
  10. 蛋糕仔好可愛~~紅豆綠茶最夾,我都中意^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝艾華斯!紅豆綠茶係不敗既組合呢!

      刪除
  11. 蒸得好靚仔喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己今次都勁滿意個樣!

      刪除
  12. 有得整冇得食好慘架嘛....( T_T )食多左唔怕啦,跳返多D鄭多燕咪得囉,哈哈~
    呢個蒸蛋糕好有水準,又簡單,可以試整(o´罒`o)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我唔理架,一定照食,做多d運動啦惟有。
      謝謝你呀小漫,我都好滿意今次個蛋糕!

      刪除
  13. 回覆
    1. 嘩你把口咁甜既!hahahha...証明你有異能,post都聞到味..hahha

      刪除
    2. 我真係整左.但我\買唔倒綠茶\粉,又忘記落油.整出來雖然沒有你整的咁靚,但很好食,味道適中,又容易整,我會再整,因為家人都很喜歡吃,

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...