網頁

20.1.14

自家制新年糖果


嘩, 終於過咗呢過辛苦的星期六日。原來將一樣你覺得好好玩既嘢變成一個 job, 係好無fun 架!!仲好痛苦tim!

之前講過今年要整新年糖果給在外地的家人, plan左剛過去的星期日整, 好在星期六得閑突然想早d整,  嘩原來一日做4款糖係絕無可能既事, 真係自視過高!最後分兩日, 每日做左兩款, 對我黎講已經係極限, 膊頭既舊患因疲勞而勁痛,加上之前仲要出左去兩次買料, 癲咗 !好彩訓左一覺好之後已經好返好多lu,好在仲後生ja..hahhaha... 但呢幾日既廚房就要收皮幾日啦!想攰死我呀!哼!(講到好似有人迫我咁, 其實老公一早就叫我唔好煮飯...哈哈)

雖然咁辛苦, 但一定值得既, 唔好理大家中唔中意食, 起碼自己好有滿足感, 而且自己整不但好食d仲健康d, 用料都靚d!食譜過多幾日post出黎, 其實只係間唔中做下, 整糖絕對係好好玩既煮意呢!

睇下我整咗咩啦!!

1. 芝麻花生糖
之前都整過, 吸收左經驗之後, 今次整得好成功, 壓得好實, 亦切得好整齊, 唔岩岩巉巉, 有經驗整得順利好多!(借舊post相一用)
 
2.南瓜子脆糖

覺得好似好健康咁, 但比想像中唔好食, 先醒起平時食既瓜子因為用醬油煮但呢個唔係果種, 不過其實都香既, 我老豆係nut怪, 我唸佢都會中意食!
 
3. 軟薑糖
 都係整過既, 今次包返米紙同獨立包裝, 容易食好多!
 
4. 花生軟糖
我掙扎左好耐整唔整呢個, 因為工序多, 又驚太複製會失敗, 我已經無時間失敗。但我肯定呢款一定好食, 雖然我自己唔係太好花生, 但我老豆同我老公都係花生友, 一定大愛, 於是整就整啦!事實又真係好叉煩, 係終極令我崩潰的, 原因在開獨立post時再講, 點知老公返到黎, 連啪5粒, 不停話好食,  一副驚為天人咁既樣, 我即刻由殺人樣變成得戚樣, 值得既!我相信家人收到都會一樣食得咁開心呢!
100年前響12蚊店買既食物抽濕包終於大派用場, 一次過pack好晒掟晒去郵政局寄晒去美國, 任務完成!!好!!收爐!!!la la la la la...

 


38 則留言:

  1. 呢個新年糖果好有誠意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks li j,我都覺!hahahaha..

      刪除
  2. 你上面三款我都鍾意啊.---依, 又話四款...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係wor真係4款wor,係咪睇漏左呀?hehe..

      刪除
  3. 呢幾款糖都好正,可以開檔囉出去賣!!
    如果寄食物過美國需時幾耐呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每樣一盤都整到我癲左,仲要拎去賣實殺人..haha
      如果dhl3 日,郵局 air mail 7日。

      刪除
  4. 嘩!分兩日整都好勁
    妳D親友真係幸福啦
    有冇整理蘿蔔糕、年糕tim ar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,兩日都好鬼辛苦,下次咪濟!hehe...
      糕我未知呀,多數整年糕!

      刪除
  5. 老公返到黎, 連啪5粒, 不停話好食, 一副驚為天人咁既樣, 我即刻由殺人樣變成得戚樣>>>>Wakakaka我想像到Le個卡通樣!!!笑C!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hhahaha...佢返黎時我剛崩潰個樣超兇猛,可能佢驚到扮好食..haha

      刪除
  6. 嘩, 寄去美國的呀?很多愛心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦,全部都響美國,寄去等佢地一齊食..hehe

      刪除
  7. 回覆
    1. 唔勁唔勁,都係跟食譜ja..hehe

      刪除
  8. 自家制賀年糖果,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 程!自己整香好多架..hehe

      刪除
  9. 獨家限量品,必是極品,`四種都是我們的至愛,最特別是南瓜子、糖,粒粒南瓜子都脹卜卜,一定會是很香,我們一定會好好的品嚐_這個很珍貴的賀年糖果禮物,

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地一定食唔到咀,勁香又唔係好甜,但記得唔好喪食呢!

      刪除
  10. 呢份禮物好有心思,家人收到甜在心頭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都估唔到整到,希望佢地中意啦!

      刪除
  11. 下年係年宵擺檔買喇,,,,,一定勁過羅信記!
    花生糖超正,,,,,,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩下就得,真係賣會做死架..haha
      花生糖係好正,莫非你都係花生友?

      刪除
  12. 咁靚,拎去賣都得啦^^ 自家製加限量版,收到嘅人一定暖在心頭~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你喔!我都希望佢地食得開開心心^^

      刪除
  13. 真是好煮婦!連糖果都做埋。唔使出去買,妳真係好醒呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝阿姨!自己整感覺健康d無咁漏食得放心dma!

      刪除
  14. 真係勁到爆, 花生糖芝麻糖都識整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇書跟住做架咋,不過新鮮整完真係勁好味..hehe

      刪除
  15. 唔比個勁你都唔得!!!! 勁呀))))))))))))))))))))))))))))
    我都幾鍾意食花生軟糖!! 我都覺好似好煩好難咁............

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...都係照住書整ja...hahaha
      芯生糖真係勁煩, 因為係軟糖所以特別煩!!頂cookbook條友又留兩手, 講到唔清唔楚, 不過下次有經驗會無咁呢hea!

      刪除
  16. 嘩can't wait to see them!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. baby, why you only want to see them, i though you want to eat them..hahahha

      刪除
  17. 嘩!!好滋味..好叻叻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks小白媽媽!!你都試下丫^.^

      刪除
  18. 匿名15:42

    Hi!Mary, 好耐無見你啦!QQ好掛住你D美食呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. queenie, 係好耐無你update啦!你點呀?!!好嗎?

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...