網頁

29.12.13

聖誕, 聖誕, 聖聖誕!


Merry Christmas & Happy New Year!!!我效率實在太低啦!我見好多blog友在平安夜當晚已經出左聖誕post, 我這個懶人到今時今日先出,為免我的元旦post又遲出, 現在就要同大家講定新年快樂...哈哈
想起剛拍拖時, 大時大節都係情侶灑金錢的時候, 我們都會去食下聖誕大餐咁, 時至今天身為老夫老妻, 又點會有餐廳有本事可以響我身上賺到一分錢丫..哈哈...聖誕大餐?梗係自己煮啦!
因為工作關係已經有好多年無同老公一齊過聖誕, 所以今年捨棄熱鬧, 倆口子一同去行街買送返去煮飯仔仲開心^.^
前菜1 - 蜜糖白酒煮青蘋果墊底, 加上香草帆立貝
(勁buy個青蘋果,酸酸甜甜,開胃前菜!)

前菜2 - 白酒煮青口

主菜 - 波菜蟹肉芝士釀磨菇伴煎三文魚
(老公好愛個釀磨菇 , 葉用黎釀, 莖用黎伴碟, 一菜兩食^^)

  湯 - 甘荀蕃茄濃湯
(攪碎晒d甘荀同蕃茄,無心插柳下用食完青口既湯汁做base,加少許脫脂奶煲完隔渣, 甜到老公以為我加左糖, 真係超鮮甜好飲 !!!)

飯後甜品 - 聖誕蛋糕+玉桂朱古力
食飽飽,沖埋涼, 坐低一齊睇套戲, 快手整左一個薑味肉桂黑糖提子蛋糕,再煲左肉桂朱古力, 滿屋子充滿肉桂香, 一個溫暖的聖誕夜, 好sweet(肥)呀!哈哈...


37 則留言:

  1. Oh Wow 好豐富又温馨的一餐!Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!食得勁飽呀果日!
      Happy New Year!

      刪除
  2. 你的做的聖誕大餐好費心思.

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係好有心思至o岩..

      刪除
    2. Thanks EE!!都唸左成日先知煮咩架..hahha
      Happy New Year!

      刪除
  3. 個聖誕大餐好大份呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係?!對我黎講剛剛好咋..哈哈
      Happy New Year!

      刪除
  4. Happy New Year^^
    妳唔遲,我打算聽日先出聖誕post

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!!
      你聖誕玩(食)足幾日, 夠晒豐富啦!hehehe..

      刪除
  5. 嘩,,,,,,,嗰晚出面食好似呢D咁正聖誕餐好貴呀!係屋企二人世界仲好喇,,,,,不過欠火雞一隻,,,,哈哈。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出面d聖誕大餐, 咪又係食黎食去果d野, 貴到死!
      2人世界響屋企可以慢慢嘆!火雞?!我唔食肉架啵!

      刪除
  6. 大時大節自家煮仲sweet~
    玉桂朱古力,即係加玉桂粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係, 出去食又迫又貴, 響響屋企可以慢慢嘆好過!^^
      係呀, 即係無糖朱古力粉+糖+脫脂奶+玉桂粉!
      Happy New Year!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 好飽飽呀!hehe
      Happy New Year!!

      刪除
  8. wei 呀, 咁鬼正!!! 引死人咩!!!! 個白酒蜜糖煮青萍果, 諗起都想食!!!! 仲有個釀蘑菇我都超LIKE!!!
    好鬼勁呀你!!! 最勁係...沖完涼仲焗蛋糕, 煮玉桂朱古力再食過!!! 哈)))))))))))))))) 好型囉!! HAHAHA))
    HAPPY NEW YEAR!!!! 瑪莉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 今次突登煮d野唔係好"漏", 費事好快飽!
      喂, 你呢個老手睇唔出個蛋糕唔係焗係蒸咩??!!哈哈...不過果日凌晨一點幾都仲食緊野, 癲左!!哈哈...
      Happy New Year!!糖果!!

      刪除
  9. 個叮噹仔好可愛!
    Mary ,現在要同妳講聲新年快樂了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 程!Happy New Year!!!
      個叮噹係臨出post對響櫃桶搵逡出黎, 好多年前買, 大派用場!
      元旦玩得開心d!^^

      刪除
  10. Happy New Year !!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!!阿黃!今晚玩得開心d!

      刪除
  11. 好掂呀,色香味俱全,又大份,還可以輕鬆快手做黑'糖蛋高和朱古力.真的不簡單,服曬你咚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 讚得咁盡返唔到轉頭...哈哈
      個蛋糕第二次整, 得心應手好多!你返到黎我整個少甜比你嘆!!hehe..

      刪除
  12. 祝2014 新年快樂。願主耶穌保守你祝福你在新的一年中滿有神的恩惠。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sam,happy new year!希望你同老爹今年繼續有食神,身體健康:-D

      刪除
  13. 回覆
    1. Lingling ,happy new year!!!今年繼續煮多d好野比我地抄考..哈哈哈

      刪除
  14. 白酒煮青口I like it!!!新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Teddy,Happy New Year!!!!
      響屋企煮可以起勢咁煮一大煲慢慢嘆,正正!!

      刪除
  15. happy New Year^^
    兩個人O係屋企玩煮飯食既有情趣,又可以慳錢 正呀~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小漫,Happy New Year!!
      咪係,出面貴到癲咪又係食果d!

      刪除
  16. 原來蛋\糕是蒸的.我還以為是\焗的.看起來很好吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪唔講唔知呢!你返到黎我怕你食到唔想食..hahahaha

      刪除
  17. 過黎講聲新年快樂! 果白酒蜜糖青萍果好吸引, 點煮嫁? 教我吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!希望老師同碼頭日日開開心心!
      用少少油煎到蘋果表面金黃,再倒入少少白洒煮至微軟,最後熄火加入蜜糖用餘溫兜勻,攪惦!用青蘋果香過用紅蘋果。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...