網頁

19.5.14

第一次 x 3


上星期的母親節例牌又係唔關我事啦!約埋妹妹一同打給媽媽, 來一個凌晨4人會議, 感覺好得意啦, 我在香港, 大妹在波士頓, 細妹在加拿大, 媽媽在紐約, 但都可以同一時間聯繫到, 好彩通訊夠發達!今年亦無特別預備母親節禮物, 反正過多幾個月見到面任佢自己選購仲好!

母親節當天落足一日雨, 夜晚仲紅雨tim!都無心機出街, 惟有投入廚房, 今次做咗3樣我第一次整既野食, 其實只係一d無咩難度既野, 但新鮮感真係令人好興奮呀!!

第一樣整既係muffin, 其實我不但係第一次整仲係第一次食, 其實我都唔知點解, 總之muffin永遠都唔係我首選, 硬係提唔起興趣食。咁我又唔知點解我突然好想整, 見屋企有齊料就試下整啦!我base on blogger kestrel 既原味muffin, 整咗我最愛既薑味玉桂提子乾鬆餅, 唔記得自己個爐下火勁, 平時焗咩都要響最後10分鐘熄下火, 今次個底就燶咗d啦!不過都好好食呢!我無用乳酪, 外脆內鬆,正正!

第二樣其實唔係咩新奇嘢, 只不過係什果沙律..哈哈...唔好噓我住, 唔係第一次整, 係第一次加埋海珊瑚入去。之前無諗過可加入什果沙律中, 因為直覺上係加入什菜沙律再加醋的,但上次響心齋食過, 一於做copy cat!

我的做法係用凍水浸開後(大約兩個鐘, 其間換過兩次水), 臨加入沙律時, 用熱水淥一淥, 直至佢開始有黏性就倒走d水, 加入沙律就ok!可能海珊瑚有凝固作用, 第二日食竟然無出水!以後都要加!


香港買d海珊瑚頗貴, 之前買係$40/兩,媽媽從美國買的大大包只係us$10咋!!

  發多咗第二日用嚟整南瓜糊!(又係包咗保鮮紙先影相!stupid!)

好啦, 最後一樣第一次係pizza啦!pizza包就整過, pizza又未喎!因為始終家中得兩個人, 隔夜又唔好食, 最恐怖唔係驚食唔晒, 係驚食得晒...哈哈..ok, 呢日就係啦!每人食4件, 肥怕唔怕呀!!!哈哈
  材料晒下冷先!
我中意無邊超薄批, 好好味呀!!餅底用咗高ling的薄批食譜, 一半用千島醬一半用茄醬, 兩樣都中意好味!^^
 
 唔中意整嘢食既人唔會明白點解有d人明明唔係有一家幾口響屋企等開飯都要全日響廚房翻滾, 我就係明明屋企得兩條友其實唔洗整咁多嘢食, 但係有時煮食帶出既滿足感唔同興趣既人係唔會明啦!



32 則留言:

  1. Pizza第一次整買相好得喎,自已做冇咁口渴呢,外買一件吖唔該…哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己做可以調節份量,應該無咁heavy既,但只限堂食..hehe

      刪除
  2. 我都有包海珊瑚,唔知點食,睇你整沙律都唔錯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最正係令到沙律唔出水,第二日先食都得!
      平時用黎整糊都唔錯呢!

      刪除
  3. 匿名00:38

    來食宵夜架!唔該一件吖!樣樣都要呀!嘻嘻!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一件咁少!宵夜應該食到飽到訓著先得架麻!hehe

      刪除
    2. 匿名19:45

      就係食到好飽怕瞓過籠吖嘛!嘻嘻!^^

      刪除
  4. 你真系好掂海珊瑚我淨系識煲湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而未用黎煲過湯,多數放入甜品^^

      刪除
  5. 好一個"響廚房翻滾" !! 鍾意~ COOL!
    我都係提唔起勁整MUFFIN, 食都好少買黎食! 哈))
    個海燕窩可有收水作用!!! 真係大發現BOR!!! GOOD 呀!!! 頂, 我又係超鍾意食薄批咖!!! 算點呀!!!! 我地咁似!!! ^0^ 哈)))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又係唔太食muffin,又係食薄批,又係中意玉桂!救命,我地係咪失散兄弟!hahaha..

      刪除
  6. 原來海珊瑚係素食o黎,有無味道﹖,仲可以整啲咩﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係素食人士既燕窩!無味架,我主要係放入甜品,佢溶左會有膠質,可以整口者厘,,可放入糊!試下啦!

      刪除
  7. 你好有烹飪天份呀,第一次整MUFFIN都咁靚:) 加海珊瑚落沙律都幾好喎,唔出水個下最正!
    有同感,唔中意整嘢食既人唔會明白點解我地成日響廚房都咁開心架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你誇獎呢!最主要都係因為食譜寫得清楚!
      係呀係呀!放假唔出街真係可以棟足一日廚房!hehe..

      刪除
  8. 三樣我都好鐘意,可以三樣都要,可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整晒出黎你係咪真係食晒先!你知你食得幾少野架啦!hehe...

      刪除
  9. 三樣嘗試都大成功呀!

    回覆刪除
  10. 大家都不同地方,咁咪好少見囉
    第一次整都咁掂呀?勁呀!
    不過妳真係第一次食?發覺妳唔多好麵包、蛋糕個D野喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年幾先見一次咋!不過日日都會講一陣電話既!
      係呀,包餅糕其實我都唔太好,但又好中意整,變相而家都食多左!

      刪除
  11. 我幾年前去過美國,東西岸分別去過。 我都發覺那裡的大陸貨平過香港買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!而且d野一搬都較大packing,真係好抵!

      刪除
  12. 你家人真係開枝散葉得好勁丫, 美加香港都有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為太散,已十幾年沒有影過一張完全齊人的全家幅啦!

      刪除
  13. 咁啱我都有兩包海珊瑚,唔知點食,加在沙律,好主意呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 令到沙律唔出水好正!仲可以整糊tim!

      刪除
  14. 我都鍾意食自己整嘅pizza, 但係家中得兩個人, 一次過食唔晒一個, 翻熱又無咁好食, 所以都少整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係兩個人, 最慘我地真係食得晒, 好鬼恐怖, 所以除非癮起如果唔係都費是整!

      刪除
  15. 一屋人我先至冇心機整野, 就係因為得兩丁人, 煮同洗好容易, 我先至有心機整啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而覺得多人可以煮多幾款, 滿足感大D!但不論多人定少人, 我都唔洗碗架!hehe

      刪除
  16. 其實煮野食真係好有滿足感好開心~~ 放假我都喜歡煮野食~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...