網頁

2.6.14

【改良版】肉桂卷


上星期日實在熱到超喪癲!我呢隻冷氣狗又係時候開始與冷氣做伴啦!最慘唔係曬唔係熱, 頂,你唔好真係連一滴風都無丫!焗到呢!

於是我上星期日完全無出過街, 連街都唔落。但一條友響屋企攤屍咩都唔做唔係辦法, 摷下屋企有咩物資整下包包。突然間諗起一樣嘢, 唔知大家有無食過ikea既肉桂卷, 係係係, 我知, 死爛甜, 就算佢唔係死爛甜, 佢又真係特別好味, 有時癮起都會去食, 食完又會買一包返黎焗..佢d肉桂係醬狀, 頂,明知死甜但每次都要食兩個, 所以成日都想試下自己整唔整到咁既效果。另外每次食卷包都會一路食個卷一路打開, 食得好鬼狼狽, 今次我唔係成個麵團咁卷, 係分開一舊舊卷,食落好方便呢!屋企有齊料, 惦晒!

今次仍然係用湯種, 材料大同小異啦!
湯種:
1. 熱奶50ml
2. 麥粉50g

主麵團 :
湯種100g
高筋粉230g
低筋粉20g
速酵3/4茶匙
1
100ml
18g
牛油30g
1/4茶匙

肉桂醬:
肉桂粉, 蜜糖,水,提子乾
我估醬中係有牛油, 唔落可能會唔成功,但我真係唔願意落。份量我好隨意, 總之變做醬狀就ok。


手排氣後分10份,休息15分鐘先

整做欖型(但唔似==")

"Look"成長方形, 我的是扭腰長方形, hehe..

塗上肉桂醬和提子

卷好收邊

中間切半但不要切斷再攤開, 攪惦!

發酵多1個鐘先

180度,18分鐘, 可以好似孖條咁分開一人一半咁食, 食得無咁論盡,如果d醬加埋牛油肯定好好味,但自己響屋企整得又唔洗咁盡既..hehe

大家睇開我個blog都知我住邊頭啦, 年年端午節晨咁早就開始扒龍舟, 好多朋友都覺得好正, 頂其實我呢d訓到3點不露既人真係勁惡頂, 嘈到無覺好訓, 唔知係咪真係一年比一年大聲, 比人投訴, 今年個主持終於唔用咆哮既聲線大叫, 我自然醒左終於有d興趣響屋企嘆住冷氣望落街睇下龍舟!哈哈...

 龍舟響岸邊等待中

嘩開始啦!岸邊勁多人!

近d睇下,嘩, 大家用盡全身氣力咁, 好熱呀!!

26 則留言:

  1. D包形狀有D似蝴蝶酥喎,個包一層層發得好成功呀,一定好味道。
    嘩,高空欣賞龍舟賽一流呢,D相由遠至近影得幾好呀,拉得好近呢,部機好勁喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝴蝶酥都係類似咁整型,你又知!!
      嘆住冷氣欣賞龍舟賽真係好爽YY呢!我用老公部機JAR!

      刪除
  2. 匿名01:02

    好想試呀~~~有冇得試食架? 嘻嘻!^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想食唔洗試,為你整一盤都得!

      刪除
  3. 匿名01:04

    咁...Mary你有冇曬黑到呢? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,我響屋企嘆住冷氣欣賞龍舟賽又點會晒黑呢!哈哈

      刪除
  4. 見到你包包的質地有一絲絲,好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!咁係都留意到,好細心呀!

      刪除
  5. 我對肉桂味麻麻地

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 又D人唔中意係好極端反感, 好似榴槤咁!我以前都唔中意, 唔知點解呢幾年突然愛上玉桂..hehe

      刪除
  6. 我未食過IKEA 既玉桂包!! 你講到..死甜都要食2個, 仲要買走!!! 我都係要試先得!!! ^0^ 入面係玉桂漿!! 有新意~ 試!!
    出面真係熱到痴線!! 係屋企唔郁都標晒汁!!! >口<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 你試下丫, 不過真係好死甜!!
      你係標晒汗定標晒汁呀...哈哈哈...你估你係橙咩有汁...哈哈

      刪除
  7. 肉桂卷好耐冇食過了,睇到流口水....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你唔怕死甜試下ikea嗰款丫!

      刪除
  8. 湯種點整,我未食過玉桂,不過亞囡好鐘意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯種係將大滾水/奶,倒入高粉/麥, 撈勻成團攤凍倒入主麵種, 咁整出黎d包包過一兩日都會比較鬆軟,試下丫!

      刪除
  9. 肉桂卷我家王子like like like,死爛甜佢就啱啦

    回覆刪除
    回覆
    1. give me 5!!我都係死爛甜我最愛!

      刪除
  10. Wow 掂啦!引C人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係都係玉桂fans?!yeah,give me 5!!

      刪除
  11. 唔知點解,我頂唔到D玉桂味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 又D人唔中意係好極端反感, 好似榴槤咁!我以前都唔中意, 唔知點解呢幾年突然愛上玉桂..hehe

      刪除
  12. 哎呀,雖然我鐘意食包,今次要skip一次tim
    妳就正啦,可以係屋企現場睇龍舟

    回覆刪除
    回覆
    1. 不來你唔中意食玉桂既, 有dd suprise!
      嘆住冷氣欣賞龍舟賽真係好爽呢!

      刪除
  13. 我都買左一包Ikea, 太甜喇. 頂唔順.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你之前個post講過, 我就係睇左先知有得賣成包, 以為得堂食!你唔食留返比我!哈哈

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...