網頁

1.5.14

我媽的竹蔗水


個標題好似粗口咁...哈..因為我覺得呢d家喻戶曉既湯水, 每一個阿媽都識, 但未必個個阿媽都一樣, 總會有自己嗰套, 而家夏天啱晒飲, 所以我就分享一下我媽嗰一套啦!

材料中有芫茜, 我個人係勁憎芫茜味, 所以阿媽煲時, 整間屋都係芫茜味即刻勁抗拒, 點知阿媽勁不肖地說我地由細到大都有飲, 只係我地唔知ja!當佢煲左一個鐘開始就聞唔到芫茜味啦, 再煲多一個鐘飲時, 真係飲唔到芫茜味喎!唔怪得細個飲左都唔知啦!

阿媽話芫茜好鬼有益, 多飲無妨, 話我地細個出疹都要飲佢解毒, 又清熱呀咁, 其實佢仲講左好多好處, 做仔女既聽到阿媽要講耶穌例牌逃之夭夭啦..哈..總之你話咪飲囉,飲囉!哈..

材料:(我用9公升煲, 兩條友飲3日)

1. 竹蔗 - 3支
(唔好買一扎扎嗰d, 買樣衰污穢嗰種!)
2. 新鮮茅根 - 1扎
(我試過買藥房乾茅根, 頂, 碎嬸嬸, 浮起晒攬到成煲野好似好多木碎咁!我覺得如果買唔到新鮮直頭唔好落!)
3. 甘荀 - 3支
4. 粟米 - 1支
5. 馬碲 - 1斤
6. 芫茜 - 2大扎
7. 糖冬瓜- 隨喜好

竹蔗叫菜檔飛頭尾(因為插在地上污穢), 斬短(順手睇下個心有無紅色, 係爛架!), 返屋企用百潔布擦乾淨,洗前洗後爭好遠架! 


再十字破開, 睇手呀!

馬碲比錢菜檔批埋, 佢問我會唔會偷食, 如果偷就比多10粒我..傻仔,梗係偷啦, 仲問..嘻...返黎沖沖佢。
 
所有材料洗好, 凍水放入,滾後細火兩個鐘,同我一樣怕芫茜味既請放心, 佢最多掙扎一個鐘之後就慢慢無味架啦!
飲後感: 嘩頂, 雪凍仲正, 無芫茜味, 比唔落芫茜飲落好似濃d,正!


23 則留言:

  1. 未聽過落芫茜, 等我試一試. 我勁勁勁喜歡芫茜啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想我中意, 因為咁有益, 但d味太勁啦..==

      刪除
  2. 前幾天煲了五花茶 , 這個清熱解毒好, 我都要煲比家人飲吓 , 阿仔呢排塊面同背脊都出粒粒...正提醒了我 , 多謝分享

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!咁希望你仔仔飲完變返靚靚仔仔..hehe

      刪除
  3. 竹庶水生津潤喉,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好正呀!大家都係由細飲到大!^^

      刪除
  4. 我好少煲涼茶架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而要成日飲, 以前阿媽仲響香港時, 每日都有得飲, 而家自己最多每星期一次, 因為我係熱底呢!

      刪除
  5. 我都唔鍾意芫茜味

    回覆刪除
  6. 噢......加芫茜真係得㗎?加埋皮蛋會唔會变另一種湯呢
    哈......好想試呀

    回覆刪除
    回覆
    1. wei ar!你係咪玩野, 人地煲涼茶, 你嗰個係芫茜皮蛋湯!!hahahha...

      刪除
  7. 竹蔗水我好常煲,我兩個小朋友好中意飲,但從未試過加芫茜,你話煲完出黎真系無芫茜味,我揾日試下先,謝謝你ge好介紹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果想保險d將芫茜減半, 我本來都係得一扎,係因為菜檔送多一扎比我, 兩扎有少少味, 但唔講唔覺^^

      刪除
  8. 我地無放芫茜和糖冬瓜。 你比阿媽呃左咁多年喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢講左我地實唔飲, d阿媽成日都要呃呃哄哄出盡法寶比有益嘢小朋友食, 哈哈

      刪除
  9. 批咗皮o既馬蹄,我一定偷食,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!大家咁話, 蟹柳都係, 一路搣一路食, 落鑊所剩無幾..hehe

      刪除
  10. 你買果檔個- 傻仔... 問得咁可愛既!!! 哈))))))))))))))))))))))))
    竹庶水正!! 夏天雪凍飲, 真係勁爽!!
    原來有芫茜!! 真係唔知!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係勁攪笑, 追出黎問我偷唔偷食, 我話痴線,實偷架, 原來佢已經揸住10粒響手..哈哈..
      唔好話你唔知, 我飲左咁多年都唔知, 阿媽話飲左無咁容易生瘡!

      刪除
  11. Sorry,我媽唔係好識煮嘢,平時係我老豆煮飯
    要用莞茜煲?真係唔知喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你出食譜要叫"我爸的xx"...hahah
      唔好話你唔知, 我飲左咁多年都唔知, 阿媽話解毒對皮膚好喎!

      刪除
  12. 以前D人係有落莞茜煲架!我好耐冇飲喇!羨慕中

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...