網頁

7.5.14

半山花園道心齋


之前提到爸媽返香港, 媽媽的弟妹, 即係我的阿e舅父為他們響半山花園道心齋攪咗一餐當聚舊, 本來都無諗住特別介紹, 不過我覺得如果多人的話, 呢度都係一個好去處, 所以都不妨show下比大家睇。

頂呢個post之前已經諗住出, 拖下拖下爸媽返埋美國都未出, 好去片!

呢間嘢應該有兩層, 點解係應該因為我唔太sure, 因為唔係我book又要第一次去,我地一去到見到係一間正常酒樓咁既樣, 之後經理叫我地上樓上, 成層好似卡拉ok咁只有一間間房, 我諗兩圍或以上就可以訂呢d房, 幾嘈都唔驚, 入到去覺得裝修都幾高雅。

通常出親黎食飯多數都係長輩們一圍, 我地呢班做細既老表們自己一圍, 等班大人吹水未開席我地就搏命食小食, 侍應姐姐見我地餓鬼投胎仲主動比多幾碟我地^^.. d齋卥味好正, 唔會太咸, 唔會成泡汁!

芥末油膏配百靈菇 - 冷盤,我睇樣以為又係齋鮑魚果類嘢, 點之原來係菇, 但重點不在菇上, 係個汁, 非常好味,唔似單純豉油芥辣, 究竟係咩油膏呢?!

海珊瑚什果沙律 - 我要做copy cat!!以為海珊瑚通常會放入什菜沙律加醋之類, 原來什果都ok!!

黑松露野菌餃 - 我無食, 睇佢個款就知有冬菇, 最怕!

野竹笙素翅 - 食晒先記得影..哈哈..個湯底出奇地食到咸香,呢個係我第二碗..hehe

翠玉鳳凰扎

松仁榆耳百合燴翡翠 - 個名係咪要咁長呀, 有我中意既松子!

佛光普照 - 咪就係炒粒粒!哈哈..

松草花蓮子扒娃娃菜膽 - d松草花好似麵咁多, 索晒d汁好清甜

蠔皇金菇炆素麵 - 例牌嘢,無得輸!

蘿蔔絲酥餅 - 非常之好味, 好鬆化, 蘿蔔好香甜, 皮唔會太厚, 一咬開滾熱既汁流出, 好正!

糕點

生果拼盤劃上句號

我中意呢間齋舖因為坐得舒服, 唔會有扮牛扮肉既齋, 我仲昅到有齋邊爐打, 好少見,會黎試試呢!

21 則留言:

  1. 齋邊爐其實都冇咩特別既, 食返D特色D齋菜好過啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上網睇到話佢地d邊爐好多野食想試下啦, 其實仲好想試佢d點心呢!^^

      刪除
  2. 都聽講呢間不錯,不過食齋就興趣不大,反而我鐘意佢樓上的三希樓

    回覆刪除
    回覆
    1. 知啦知啦, 四川人!!哈哈..去得你梗係會上樓上食四川菜!哈哈

      刪除
  3. 半山就遠左D,野食睇落唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔錯呀, 睇食評d點心都唔錯呢!

      刪除
  4. 妳好有佛心喎,山長水遠去食齋菜,功德無量,睇落質量都好似幾好喎,我少食齋,祗去過大自然素食…都幾好呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係住港島, 唔算太山長水遠啦!大自然素食我都勁中意食呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我咩菌類都鍾意食

      刪除
    2. 我真係超怕冬菇味, 連人地食完冬菇同我講嘢我都怕聞到浸味走開架!!哈哈

      刪除
  6. the mushroom dumplings look so yummy!!! inside looks elegant!

    回覆刪除
    回覆
    1. why you only talking about the one i did not eat!!!!hahaha...

      刪除
  7. 你原來唔食冬菇!!? 哈)) 真係SURPRISE WOR!! 海燕窩可以放入生果沙律!!! 我都要試吓!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. why suprise??!!hahahha... 我怕冬菇既程度係連人地食完冬菇同我講嘢我都會走開!超憎!!哈哈..
      我都諗住今個星期日試下, 一定要落多D!hehe

      刪除
  8. 居然有人同我一樣,細個最怕食冬茹,見到會挑出來,媽咪煮嘢落冬茹就會發佢皮氣哈

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!give me 5!!如果同冬菇煮過既野我都唔會食, 人地食完冬菇唔準同我講嘢!!哈哈

      刪除
  9. 蘿蔔絲酥餅正呀!!!!
    我去親飲茶一定會叫返個o黎食,yummy~

    回覆刪除
    回覆
    1. 識貨!蘿蔔絲酥餅超正!仲一定要超滾熱先正正!

      刪除
  10. 匿名21:50

    樣樣都好吸引呀!(''-^.^-'')

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...