網頁

2.5.14

假日無油蒸蛋白蛋糕


點解要咁強調係假日蛋糕呢?因為響毫無壓力時間充足咁整嘢食, 心情特別暢快, 成功率都高好多!

之前都整過好多次蒸蛋白蛋糕, 其實都唔成功, 全部下陷!但經過我早前瘋狂整戚風蛋糕之後, 對於發打蛋白呢個動作已經做得頗穩定。見放假破天荒晨咁早就醒咗, 突然癮起想食蒸蛋白蛋糕, 整囉整囉!佢同焗戚風唔同既係一滴油都唔洗落, 食譜中蛋白霜既糖減無可減, 因為太少糖發得唔靚架!而我都仲係整得幾樣衰既, 但有經驗下次可以好樣d, 我會寫埋比大家睇有咩要改善呢!

份量 : (7吋模)

蛋白霜:
蛋白- 4隻
糖 - 40-45g

麵糊 :
低筋麵粉 - 80g
糖 - 4g
奶 - 100ml

先將蛋白放冰箱雪6分鐘, 條邊會有少少結冰

期間麵糊攪成咁既狀態, 粉要過篩

蛋白打成中性偏乾, 如果係戚風蛋糕打成咁已經變到唔鬆軟, 但今次係蒸既關係所以唔洗驚, 反而打得唔夠會有下陷危機!將1/3蛋白霜倒入麵糊拌勻後全部倒入蛋白霜cut & fold拌勻, 不要太粗暴會消泡。

倒入7'模,鄧出空氣, 凍水放入鑊, 用筷子攝住留條隙, 水滾後轉細火蒸16分鐘(改善 : 要加保鮮紙, 可以均勻d, 靚d)

唔會好似焗蛋糕咁昇高, 完成後不要即刻拎出黎, 將條隙再開大點, 待5分鐘先拎出。睇下個切面就知好濕潤細密!
(改善 : 我見到嘢食都會忍無可忍, 今次都唔例外, 出鑊即起模即切即食..哈哈, 其實放到佢凍d先切個樣會靚仔d, 挺d)

幾樣衰!不過太太太好食, 一條友一次過食咗1/4個!!!好smooth好,好香蛋白味,自己邊食邊尖叫!哈哈哈

我難得地勁滋陰, 灑上我最愛我肉桂粉加埋d nuts, 好味到想食晒成個!呢個蛋糕我係第一次好浮誇咁訓身hard sell, 好味到爆唔在講, 而且製作材料都好簡單,又無油無蛋黃, 老人家都食得啦!食剩雪凍咗仲好味!!(果然好hard sell...hehe)




27 則留言:

  1. 白雪雪好滑溜喎,今次好成功呀,味道如何呀?個樣好似食唔飽人呢。哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係唔會食得飽,所以當茶點食啦!^^

      刪除
  2. 最緊要好味呢,而且樣子白雪雪,靚靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好味!(又講..haha)如果可以見得人就完美啦!

      刪除
  3. 點解唔焗呀,步驟同焗果D一樣喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸濕潤d,質地完全唔一樣,如果自己食唔怕樣衰我中意食蒸多d呢!

      刪除
  4. 白雪雪,滑溜溜,看起來很像棉花糖,應,該很好吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講中!!質地就係棉花糖!而家諗起又想食!

      刪除
  5. 你好有心機呀!仲不停研究改進,抵讚!哩個的確又健康又吸引呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!呢個係令人念念不忘既蛋糕!

      刪除
  6. 妳平時好有壓力之下整包整餅架?不過出來的效果都好掂喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能會請人食就驚失敗又驚唔靚都有d壓力架..haha
      Thanks!希望下次可以整得靚仔d!

      刪除
  7. 很有心機整的蛋糕, 望落軟綿綿好好味~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!^^食落質感似棉花糖,唔洗用牙咬..hehe

      刪除
  8. 蒸蛋白蛋糕好吸引......

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好簡單,你都整黎試下,好正架!

      刪除
  9. 你真係愈整愈PRO BOR!!! 我成日覺蛋白蛋糕好UN, (焗法), 蒸既會唔會呢!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不但唔un,仲好棉,好似食棉花糖咁,又似燉蛋,而且蒸蛋白味出d...繼續hard sell...hehe

      刪除
  10. 好靚...
    你最近成日都練習, 我就真係超懶, 好耐無0係屋企開過工....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔靚呢,切左唔覺..hehe
      我一放假條癮好大,想入廚房攪攪震,你呢排去上堂都學左唔少野啦!

      刪除
  11. 你Le期好勤力wor!

    回覆刪除
  12. 呢個正啵~!!!
    清清地,夠健康^^

    回覆刪除
  13. 好想試下整,但似乎材料簡單但技巧非常高呢

    回覆刪除
  14. 匿名06:23

    您好:請問是否所有蒸的蛋糕,都是凍水放入鑊? 用筷子攝住留條隙, 水滾後轉細火蒸16分鐘。謝謝

    2015年9月3日

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係所有, 係因為呢一款無用泡打粉所以溫度要控制得好d, 無用泡打粉所以唔會升得好高。
      因為溫差大會下陷, 所以就算有筷子攝住, 熄左火都要等5分鐘, 熱氣散左d先好慢慢開蓋。
      而凍水入就係所有蒸蛋糕都一樣。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...