網頁

9.5.14

【湯種】綠茶紅豆包


綠茶紅豆一向都係賣飛佛, 一路都好想用黎整包。 而家整包開始有少少熟手, 無突登搵食譜, 用返我最中意既湯種嚟整, 效果滿意。咁啱阿媽又係綠茶友, 返嚟整比佢同老豆食, 點知阿媽食過返尋味, 上次家族旅行佢又叫我整, 我改良過後, 加上靚靚獨立包裝,d親戚又勁buy!

到阿媽返美國, 佢再叫我整比佢帶上機食, 同埋響美國請朋友食。響呢輪, 大家都圍著問我幾時再有綠茶紅豆,綠茶紅豆,綠茶紅豆....連阿媽都要whatsapp嚟話食晒點算..哈哈哈...估唔到呢個綠色小包包, 已經變成為我的signature包!對我呢個烘焙初哥嚟講係好大嘅鼓勵!

好鬼多廢話,嗱嗱聲比大家睇下我嘅製作過程先!

材料 :(呢個係比阿媽帶上機嘅食譜, 平時我中意用鮮奶, 但因為要保存好d, 所以用咗奶粉)

湯種:
50ml大滾熱水+50g高粉,撈勻成團攤凍備用

主麵團:
湯種
高粉 - 250g
速酵 - 3/4茶匙
蛋 - 1隻
水- 110ml
砂糖 - 25g
無鹽牛油 - 20g
1/4茶
奶粉 - 15g
綠茶粉 - 12g

夏天發得真快, 35mins已發大咗兩倍, 嗱嗱聲拎出嚟手排氣分10份滾圓休息15mins先。(同塊墊撞色tim!..hehe)

快手包入紅豆餡放上焗盤第二輪發酵1個鐘, 我用罐頭饀咋!

焗前15分鐘拎出嚟裝飾靚靚,順手預熱焗爐180度, 焗18分鐘,攪惦!

睇下個橫切面!好中意食湯種包!新鮮出爐可以一口氣食兩倨!呢個係第1次整嘅樣,較為正常, 之後我嗰幾次, 我已轉咗綠茶粉, 餡變成爆餡程度嘅份量..哈哈

33 則留言:

  1. 匿名15:23

    哈哈!No.1 ^^

    回覆刪除
  2. 匿名15:24

    個樣好可愛...想咬佢一啖!嘻嘻!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解由你把口講出黎特別sexy既...hahha

      刪除
  3. Wow 真叻女!唔知,,,幾時先可以試到你個signiture 飽呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔...如果你帶埋乖乖黎比我非禮, 成盤請晒你食又點話!hahah

      刪除
    2. 吓?賣子求包?wakakaka

      刪除
  4. 湯種包包的確幾軟熟。

    回覆刪除
  5. M2 M2 ar,都係我飛佛
    我真係好想識妳,食妳D包

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想識你, 等你可以帶我捐窿捐隙搵野食!!

      刪除
  6. 綠茶紅豆包我都LIKE 呀!! 咁岩我今日0係富澤買左紅豆蓉, 搵日跟你食譜試下先....

    回覆刪除
    回覆
    1. 想謞教你幾多度焗幾耐呢?

      刪除
    2. 我個爐係180度18分鐘,富澤隻紅豆得唔得呀?

      刪除
    3. 我唔知係咪麵團太濕, 我180 度焗20MINS, 最後發現最中間0個格包的中間唔熟 (哈哈, 唔知你明唔明邊格, 但反正就係有一舊包的中間唔熟)
      富澤隻紅豆味道OK 呀, 不過好水, 好難包

      刪除
    4. 我隻紅豆響i love cake 買,ok唔水,下次試下丫,灣仔都近你啦!
      140ml 水係好似多d,係咪因為要放雪櫃?如果分開一個個唔痴埋一齊焗唔知火力會唔會均勻d呢?因為我未試過用正方形模焗喎!

      刪除
    5. 下次試下 i love cake 隻紅豆先...
      原來我聽日學包係整紅豆包喎...聽日睇下佢點整先

      刪除
  7. 你講到我都手痕呀,好耐無做湯種了。不過要等天氣熱D先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 天熱整包真係爽手好多!英國幾時熱架??

      刪除
  8. 咁多人欣賞就夠開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來好多人都中意食綠茶紅豆架喎!

      刪除
  9. 綠茶紅豆包超吸引呀...

    回覆刪除
  10. 乜都識整, win 晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未去到乜都識整, 我只會整自己中意食既野..hehe

      刪除
  11. 真係好得~!!!!
    我要十打丫,唔該 wakakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhaha...thanks!!你好大食呀...hahahha

      刪除
  12. 回覆
    1. 之後整嗰d仲足, 直頭爆tim ar!

      刪除
  13. 烘焙初哥都可以做到咁靚,你好有天份 ,好叻, 好勁!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀!!我都係睇下人地d成品,睇下書咁抄考出黎啦!你d包都好正, 成日見你post午餐肉包, 好想試啦!

      刪除
  14. 綠茶紅豆係老公至愛喎,等我來來偷師先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠茶紅豆真係好難抗拒, 不論包,蛋糕, 飲品都好正正!!!^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...