網頁

23.4.14

4月爸媽回港大雜記



浮面啦!浮面啦!已有三個幾星期未有update我的blog了!可能係我屎上最久的一次呢!連電腦都無開過, 因為我的爸媽回港小住, 今次住3個幾星期。身為孝順女的我(嘔死人!), 當然要侍候左右, 所有私務暫時都要放埋一邊!爸媽帶來大量手信及必須品, 但重點我要post出黎係妹妹送給我最愛x100既vin diesel 物品!愛死佢!!
有大廚在家, 呢段日子, 我的廚房不是我的, 我呢個小薯仔邊有資格埋爐頭, 只好做一D下欄嘢, 裝下飯, 開下枱咁, 其他日子都係擘脾等開餐..haha..大廚即是大廚, 媽媽每次煮的份量都足夠一圍枱食, 但最可怕是我們4個人, 每次都吃清光! 我習慣每日都磅重, 呢排成日逃避上磅, 每次都戰戰兢兢..haha..容許我只有少量媽媽煮的餸的相, 因為每次餸一放上枱就變成餓鬼投胎咁清晒呢!

5/4清明節- 爸媽幫我補祝生日, 名為"Mc Mary 清明生日party"..哈哈..請來最close幾個老表一齊來大食會。煮的部份由媽負責, 要比錢的部份由老豆攪惦..哈..當然還有我終極成功的紅茶戚風呢!有d相因為掛住食嘢已唔記得影, 但真係飽到難以置信咁飽, 係呢十幾年來最開心既生日派對!(老公會唔開心呢..hehe)

11/4我本來plan咗去大嶼山大佛, 因為我以為佢地好想去, 我已作好行行行既準備, 點知原來爸媽興趣不大, 媽提議說去赤柱行行, 因為我住南區關係, 去赤柱好近啦, 媽經常聽我說和老公行赤柱, 一直都想去, 原來佢住咗香港咁多年都未去過呢!又係開心愉快的一天, 4條友, 食食食, 行行行, 買買買, 滿載而歸, 超滿足。

 13/4南丫島一天遊, 呢個trip係我同表弟響一次隨口吹水話比佢知我發現屋企樓下有隻船直接去南丫島而訂既, 於是大家就相約我爸媽回港後兩家人一同去行行玩玩。

而個結局係變成一個大家族出征, 點解叫出征?因為我覺得除咗我表弟外, 無人知道原來呢個trip主要係行山, 嘩頂, 家族中有老有嫩有帶埋bb車的,本來表弟plan咗行去睇風車, 嘩條斜路斜到呢, 對老嫩都太危險, 改為無咁危險但苦過苦行僧既榕樹灣行到索罟灣, 成世未試過烈日次下行山, 頂我以為南丫島係好似去大嶼山長洲咁行行買買!不過係一個好好既經驗呢!不過一大班人, 邊行邊講下笑, 都係好開心的一天!

每家都要帶一點小食去share, 我整了包包呢!大家都好捧場^^
 
 當日晨早極大霧!!
 到了!
經過南丫島動物保護中心
表妹的兒子, 靚靚仔仔, 見到斜路含住個蛋糕都要奪命狂奔,笑爆咀..哈
回程索罟灣碼頭, 亮點係退潮露出的青苔電單車

14/4家族第二天再次聚會, party, 去了麥當勞道"心齋", 有一層全部都係獨立房間, 幾嘈都得, 裝修幾靚, 服務好好, 食物唔係唔係扮牛扮肉嗰種, 清清地都幾好味, 不過唔夠大碟呢!
 

18/4陪媽媽去取妹妹結婚那日她著的晚裝裙, 嘩嚇得我, 著上晚裝的媽媽, 令我傻了眼, 趁佢試穿時嗱嗱聲影張相拎出去在外面等候的爸爸看, 見佢只懂張大口..哈哈..再send晒比妹妹他們, 全部嘩嘩聲, 頂, 我真係要搵條勁d既晚裝, 唔可以比下去, 哈哈..跟住住去中環展城館睇展覽, 去到先發覺原來佢地旨意我帶路, 喂!我係全球知名道甚高既路痴!!最後用埋google map都係行咗好多寃枉路, 最後放棄去咗麥當奴飲咖啡..哈哈再去銅鑼灣買到變咗駱駝再回家..哈

21/4到了他們回美的日子了, 這段日子過得好充實, 我諗呢排行既路比我一年行既路還要多。回想爸媽回港的日子, 平時習慣自由自在的我們, 生活都變得有了規律; 平時自生自滅的我們, 都變成被受盡呵護照顧, 講真, 起初真係有點不慣, 但其實, 要習慣有人闖進自己的生活, 係可以好快地適應的, 但相反原來要習慣家中少了兩個人, 係一件好不容易的事, 雖則我知道, 過多幾個月我們一家又會在加拿大聚首一堂, OK, 我承認我軟弱的靈魂再次把我堅強的靈魂打敗, 我再次由機場喊到出市區, 頂!

每一次爸媽回去後, 我都會充滿遺憾的, 每次都覺得自己好仆街, 覺得陪他們的時間不夠多, 覺得做得好不足, 覺得自己因為懶同埋怕social而經常拒絕他們外出係仆街中既仆街!但今次我沒有遺憾了, 因為我最怕的我今次全都做盡了, 山行過, soical 又so 過, 烈日當空郊遊,最唔中意去的旺角,3星期看了3套戲...咩我都做到了,  總之佢地話去邊就去邊, 對得住自己對得住父母好爽歪歪呢!
爸媽, 9月見!(出賣父母背影..hehe)

33 則留言:

  1. 赤柱好吖,有好多平衫買㗎,真係好大霧呀,D相影得好有氣氛呢,個小朋友超可愛呢真開心呀,間中户外旅行休息吓等妳下次創新多D蛋糕呢,原來妳中意Vin大隻佬呀佢套賽車好好睇㗎,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 赤柱係有好多出入口店啦!我好似有少少中意左郊外旅行呢!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 返嚟啦?等咗妳好耐啦,唔怪得潛咗水咁耐啦,難得妳爸媽返嚟,更係要做孝順女啦
    我以為妳煮嘢勁啦,原來伯母仲犀利!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢地年幾先返一次,咩都要掉低晒啦!
      佢煮左幾十年,我都係抄考佢啦..hehe

      刪除
  4. hahahah....上面孝順女,下面出賣父母.......背影

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahahah...呢d叫一啖砂糖一啖屎!

      刪除
  5. 好感受到你地有幾開心啊!!! ^0^ 而家又打回原形啦!! 哈))))))))))))))))))))
    好認同最後兩段話... 睇到有D "鼻子一酸",,, 頂!! 哈))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 知我者莫約你啦!而家又回復返任意莽為既瘋癲生活,爽歪歪!
      頂,打打下突然超感觸,原來大家都有感性一面啦!hahah..

      刪除
  6. 我依家想做孝順女都無得做,好後悔呢,真係要珍惜同佢哋相處的每一刻

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在最緊要係貓貓同阿姐好好孝順你^^

      刪除
  7. 行程豐富,兩位老人家會好開心了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行到腳破就真!
      如果我爸媽知有人叫佢地老人家一定抓狂,哈哈哈哈

      刪除
  8. father is like wearing a green hat, hahaha. Btw, don be sad, just adapt that ur life is back to normal! i remembered u complaint before. don pretent to be 孝順女

    回覆刪除
    回覆
    1. Yiuuuuu....is a tree,if mom know u said dad wear green hat u must die..hahah
      Yiu...of coz i already back to my crazy life,but i no need pretend la,i am a good daughter la..哼!

      刪除
  9. 睇完俾你"頂"到笑不絕口, 想像到你為人好樂觀, 好爽朗啊! 這是家庭氣氛所致, 家中有大愛的人才會有這性格啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我個人好鬼hea, 爸媽又放任我地, 由得我地自由自在做自己喜歡既事, 我地先可以過得咁開心呢!^^

      刪除
  10. Mary, 久未拜候,知道妳隱形做了考順女,真是頂呱呱啦!
    我試過在街上扑倒呀!好難忘呀!唔想扑街啦。要端莊大方地行街街。
    祝令尊令堂安康愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正錯字:是「孝順女」才對。”考”是考試的考字。

      刪除
    2. 謝謝阿姨!今次之後都不必做仆街女, 但端莊大方放在我身上好唔襯呢!哈哈

      刪除
    3. 妳活潑可愛之馬!哈哈!

      刪除
  11. Hahaha真乖女!但俾你笑C!連去南丫島都話辛苦,Le度係Level 1咋!我成日同乖乖行仲上埋風車架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~因為我平時無行山, 亦好少郊外活動, 行街shopping就多, 真係唔行唔知自己虧..哈哈..不過至從呢排之後, 了起左我同陽光玩遊戲既心, 以後會行多d呢!你同乖乖好勁呀, 風車條斜路真係好可怕呀..hehehehe

      刪除
  12. 真係超開心喎, 我阿娘只係中意行商場, 同家姐打麻雀, 唔肯行山既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我爸媽剛相反, 行山, 散步,做運動, 仲之有得郁都啱, 反而我呢個做女既就係一隻冷氣狗..哈哈

      刪除
  13. 九月阿妹結婚?你頂得好開心呀,你們一家好融洽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀9月其中一個妹結婚, 一家都好開心呢!呢個係開心既頂..哈哈

      刪除
  14. 匿名18:44

    都知Mary是一個孝順女嚟嘅!(''-^.^-'')

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呢Queenie!都係盡力而為^^

      刪除
  15. 有得做孝順女都係一種福氣呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分認同!水太太你講得好岩!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...