網頁

1.4.14

戚風,雪芳,Chiffon - 我的成魔之路



戚風,雪芳,Chiffon, 不論叫咩名都好, 都係一個表面平平無奇, 食落令人心花怒放既蛋糕; 睇落平平無奇, 但整起上黎易學難精既蛋糕!不過都係果句, 自古成功在嘗試, 我打死都唔信, 我做100次都整唔到一個令我自己滿意既雪芳蛋糕。

我唔係好明我個人發生咗咩事!明明我係一個超級hea爆王, 明明我係3分鐘熱度既人, 明明從來都無咩進取心勁易放棄既人, 但我竟然同一個蛋糕大戰咗咁多個回合都唔收手。

經過我幾個星期既刨書啦,刨 forum啦, 刨 blog啦, 密集式咁試做啦,好明顯係有進步咗既, 但未去到最好囉我覺得, 因為我未試過人地自家製既雪芳, 無得比較, 有無人可以整完蛋糕請我食, 等我知道其實自己整係點...haha...講笑...而家就睇下我既成魔之路..我大大話話整左十幾個, 有d太不堪入目, "the 皮"到唔想影相..haha



蛋白蛋糕大家響之前都睇過, 就係老公生日蛋糕, 我唔中意呢個食譜, 因為有成8隻蛋白, 好誇張!同埋有少少過左火位, 同焗爐仲未夠friend..haha..側邊有摺痕..

伯爵紅茶蛋糕大家都係見過, 缺點係中間有大窿窿, 切完之後偏咗d, 虛有其表, 而且脫模功夫仍然好green, 岩岩巉巉!紅茶味未去到濃濃的, 有同事唔知自己食緊咩味(so sad!!)by the way我用咗兩個茶包。

綠茶雪芳好可怕, 水份用咗奶, 因為想好moist既口感, 多了少少油同水, 點知出黎既效果係1.發唔到高2.好很油囉!!!拎上手有油!!!3.好實4.漿口...失敗!失敗!失敗!
 

咖啡雪芳有d曙光啦!鬆軟,moist,好香!but!唔挺, 好似無腰骨軟皮蛇,唔知係咪蛋白打衰咗, 所以即刻再整多一個(好癲!)頂又變咗焗唔透! 失敗!失敗!失敗!請晌問有無人可以話我知點解咁樣呢?
 

柚子雪芳嘩真係有曙光!亦第一次唔用刀,用手起模, 好好玩好有滿足感呀!!各方面都滿意!但仲有唔好, 就係衰多手加咗糖漬橙皮,沉底搶火, 而且整體黎講有d乾, 未去到我盲目追求既moist moist口感, 但已經令我信心大增啦!



終極再戰伯爵紅茶成成功啦!我無憾啦!各方面我都滿意啦!不過我無加多d茶包, 突然驚會變苦, 但脫模既功夫仍然要勤加磨練呢!真係好開心好開心呀!!不枉我老公同我d同事做白老鼠做到嘔!而我都覺得我肥咗呀!!hehe
 

我的終極食譜 :
8"模
材料 :

A/ 
蛋白180g
糖50g(已減)

 B/
蛋黃70g
水60g
葡萄籽油60g

C/低筋粉90g

D/糖12g(亦減)

E/紅茶粉8g(已加)

1.蛋白冰箱雪10分鐘至邊有少少冰
2.A打至企身
3.B攪打混合再加入C
4.產生黏性加入D攪勻再加入E
5.將蛋白霜1/3加入蛋黃輕力拌勻
6. 倒回蛋白霜中cut and fold至勻,倒入模中輕敲
7.放入已預熱170度焗爐焗30分鐘 
8. 取出輕敲再倒扣至涼脫模






23 則留言:

  1. 妳而家係人定係戚風魔怪呢?一戰再戰好似打怪獸咁,嘩,勁喇一次過曬令咁多蛋糕,點解蛋糕面無D其它裝飾嘅?好似嗰D咩天使蛋糕呢?第一個有士多啤利好似好味喎,,,,,妳老公一定好開心呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有d太樣衰費事放上黎,因為全部都係實驗,所以唔裝飾啦!其實我覺得戚風唔加野最好食!

      刪除
  2. WAH...好有恆心呀!! 蛋糕我真係唔敢成日整呀, 睇見糖0既份量已經好驚...
    BY THE WAY, 恭喜你整到一個合心水的戚風, 繼續加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!其實我都覺得好恐怖咁多糖,所以我每次食一小塊,其他拎晒返公司比同事食,好彩人夠多!

      刪除
  3. 十幾個......咁你呢排咪大手入.....蛋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,幾日買一排,平時一個月都食唔到一排ahahaha

      刪除
  4. 嘩,要狂食蛋糕,真係有啲驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次每人都係食一舊ja,人多嘛,如果人少真係恐怖。

      刪除
  5. 為你鼓掌!真係越整越靚,恭喜!俾我可能整兩次就放棄LU~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!其實好撞手神,唔係次次都好樣,要多做,但我都整到驚haha

      刪除
  6. 恭喜你啦!!!! 付出既努力, 終於成功啦!!!! 服左你!!! 哈)))))))))))))
    bb, 下次買個高d 既雪芳模, 整出黎更靚!! hehehe... 話事話你個模咩size?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到, 係8" ~ ^0^

      刪除
    2. 多謝你bb豬!ahahahah...
      唔怪我我覺得我d咁肥矮啦!其實邊度多模買?我而家響i love cake買,唔覺有高T_T

      刪除
  7. 我用的食譜很好,次次都成功架。你依家都做到,叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個呀!其實我有參考過你個blog,但我搵唔到果本書呀=z=

      刪除
    2. I mean我知..haha

      刪除
  8. 雖然你成魔, 但你老公同同事食完多左成身肉就大鑊D. 哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...我成魔, 佢地成豬!!

      刪除
  9. 款式多多夠晒吸引了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前果D唔吸引啦, 失敗既!

      刪除
  10. 妳好堅持呀?抵妳做得好
    我唔鐘意做雪芳,覺得好難做得好

    回覆刪除
  11. 哈哈,利犀,叻叻.

    回覆刪除
  12. 恭喜你成功做到一個自己滿意既雪芳蛋糕了﹗果然「自古成功在嘗試」﹗

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...