網頁

1.7.14

意式芝士香草蕃茄包


 睇開我blog既都知道我係唔中意食無餡包, 但我終於搵到我第一個愛上而又無餡既包包。其實係咁既,一路都好想整foccacia, 又一路都好想食蕃茄包, 又想清左雪櫃d cream cheese, 3個願望一齊滿足晒囉!!就整一個以foccacia做包底, 混入香草蕃茄乾, 包入cream cheese既包包!出黎既效果好鬼滿意,有充滿口感既foccacia包底, 有超重味既香草橄欖油蕃茄乾既香味, 但多左cream cheese就over左, 下次唔落剩食包都得!

好中意Carol老師呢個foccacia食譜, 見一開始就要將d橄欖油倒入, 唔知舊麵團會變成點, 咁咪起唔到筋囉?!是但,咩都要試下既, hea有hea整, 衰左最多咪唔食囉..haha

材料 :
1. 高粉 - 300g
2. 糖 - 15g
3 速酵 - 0.5茶匙
4.橄欖油 - 30g
5.鹽 - 1/4茶
6.清水 - 200ml
7.油浸蕃茄乾(剪碎) - 半碗
8. 乾香草 - 隨意

我連香草同茄乾都係一開始就倒落去, 幾hea都有!事實上真係唔係太起到筋, 打到成團就收手,發一個鐘睇下咩料先!又無問題喎!手排氣分10舊滾圓休息15分鐘先!好靚既粉紅色!

再次好hea咁切好d cream cheese先!知唔知點解咁不規則?

因為我都無咩idea整咩型, 於是條狀cream cheese就用黎包欖形, 細細舊的就隨意吉入圓形麵團中。

唔知邊樣好味d呢?放入焗爐發多20分鐘,180度18分鐘。

原來呢種無筋煙煙un un既包包我好愛食!!

煙un得黎一d都唔硬, 極濃蕃茄味!我就中意圓形的, 因為長條形cream cheese好"漏"..hehe

整下整下已經黃昏, 嘆住包, 望出窗, 驚見個天勁靚,好多種色!頂,幸福咪就係咁死簡單就得到囉...yo~~

22 則留言:

  1. 你張相影得好靚, 好 pro 呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!已經影得唔夠靚, 因為個實景係靚好多好多架!^^"

      刪除
  2. 很美的黃昏~~~ 可以整到合心意的包包是一大樂趣~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個天空真係好靚, 因為係暴風雨前夕呢!
      係呀, 整包真係好大驚喜, 未整完都唔會估到係咪成功!

      刪除
  3. 超級靚風景呀,對住呢D環境整食物一定好好心情好好味道,一定係豪宅區呢,超正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!有時唔想洗碗, 但安慰自己可以望住個海洗碗都好幸福丫!梗係唔係豪宅, 避風塘隔離之嘛!

      刪除
  4. 看起來感覺裹面是鬆軟的,是嗎?也應該是勁香,又香又鬆軟的麵包我最熹愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好軟熟, 加埋煙煙un un, 真係好正!事實係蕃茄焗包真係勁香!

      刪除
  5. 我唔喜歡香草同芝士,但鍾意番茄味

    回覆刪除
    回覆
    1. 響呢個包上, 加芝士真係唔係一個好選擇, 蕃茄味真係好出呢!

      刪除
  6. 恭喜妳,搵到妳至愛的冇饀包
    妳老公鐘意食有饀定冇饀㗎?
    妳屋企個景好正呀?超開揚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我終於搵到我愛既無餡包啦!!我老公本身中意食包, 所以佢無咩所謂, 點佢都食!
      屋企個餡好核突, 好彩個景靚補返不足..haha

      刪除
  7. 咁大條CREAM CHEESE,真係好膩……不過個包做得好靚呀~
    你屋企個景非常靚喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 又漏又咸, 不次唔會加芝士!
      係呀, 其實係避風塘隔離, 夜景ok ka!

      刪除
  8. 正~ 如果入高溶點既(車打)芝士, 可能會野味D,但又冇咁漏~~~ ^0^
    YO~ 個景好靚呀)))))))))))))))))))))) 幸晒福啦))))))))))))))))))) ^0^ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩!!!我唔知原來芝士有分高低溶點既tim!thanks!!!
      其實呢度係避風塘隔離, 夜晚係靚架, 日景就...

      刪除
  9. 我超中意食foccacia架.
    你間屋既景真係靚爆, 唔駛開電視啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. give me 5!!!我而家都好中意食!
      夜晚係靚架,但電視要照開啦..hahha

      刪除
  10. 個包我鍾意, 個窗外景我都鍾意啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁幾時得閒黃昏黎邊欣賞日落邊食包包呢..hahah

      刪除
  11. 我本身好怕香草的味道,但見個包包咁吸引,真係好想咬一口呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks elaine!
      反而蕃茄味搶好多, 我諗唔落應該OK, 反正油浸茄乾本身已有少量香草。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...