網頁

30.7.14

我的低能生活

其實我係一個發夢皇,又好鬼唔專心,  做野又無咩條理, 唸起咩就做咩, 我老公成日叫我"哩啡鬼", 所以其實我生活中經常發生做咗低能嘢。

1.我中意用又大又"the"好頹廢feel既手袋, 通常裡面除咗正常嘢之外重會有好多垃圾, 因為有時搵唔到垃圾桶都會放入袋先, 我見過老公都將佢d糖紙掉入我袋(hahah..), 所以重係正常, 有排發覺重得異常, 倒晒d垃圾出黎發現公司部超重型膠紙座響裡面>.<


2. 同上面同一道理, 唔見咗屋企個電視遙控好耐, 有日倒開手袋垃圾, 見到原來自己日日隨身攜帶..haha

3. 有日星期六搭van仔返工, 可能返半日心情好靚,又見早左出門口, 唸住食個重型早餐, 就響掙扎食咩早餐時, 驚見要叫落車, 即刻大叫 : 豬腸粉有落~~~~, 司機即刻響倒後鏡望住我大笑, 開門時話可以去買豬腸粉lu>.<

4. 我放工通常會搭駁船返屋企, 即係2分鐘船程循環過對面岸嗰d, 我習慣響街都一定會塞headphone聽歌, 有日收工等船, 一路聽歌一路掙扎緊煮飯唔煮飯,離遠見到隻船, 突然好似截的士咁狂伸手fing, 個船家平時見慣見熟, 用表情問我做咩, 我仲未醒咁, 繼續fing仲點頭, 點知知道衰咗, 唔敢望後面條人龍, 成程船面壁唔敢望人>.<

5. 我老公超乞人憎,次次行街如果分開咗行而我又突然要搵佢, 離遠望住叫佢, 佢一定扮聽唔到!!!等我好似傻婆咁!!有次又係咁, 因為我老公生得好鬼高, 成6呎幾, 所以次次見到有個鶴立雞群既人唔洗唸一定係佢, 條死嘢又係扮聽唔到我叫佢, 今次決定唔忍佢, 愈叫愈大聲, 一路行埋去一路大叫,行到佢隔離近乎咆哮,心唸睇下邊個樣衰, 個個都知我叫你唔應我!點知..佢好驚訝咁擰過嚟, E!!!!邊個嚟!!..!!!!!!!!!轉頭真係搵到條死嘢剷到佢上天花板, , 又有咩用丫, 我已經瘀到貼地...

6. 我經常發白日夢, 又經常唸起d攪笑嘢, 有次搭van仔又唸起d百痴嘢, 為免其他人以為我係癲婆, ""實個鼻哥,掩住個口低頭狂笑, 點知愈笑愈好笑停唔到, 笑到標晒眼淚, 我唔知自己有無唔小心"漏"咗d聲出嚟,但點知隔離位女士遞咗包紙巾比我, 肯定以為我失戀喊!我唔敢同佢講其實我笑緊, 佢一定會以為我係癲..hahaha

7. 話說岩岩同老公拍拖時, 有次我早到, 見到反光嘢順手照下整理下d頭髮, 又練習下盡量擠一個自認為最sweet既笑容出嚟一陣迎接佢, 擠極都係只得樣衰, 完全唔sweet, 就響我整怪樣嘅時候, 我發現原來照緊嗰塊係餐廳既落地茶色玻璃!!裡面d人笑到呢...唉

打住咁多先, 有機會再分享我d低能嘢比大家, 其實我日日都會發生低能嘢架...haha

30 則留言:

  1. 低能兒童快樂無窮,所以妳人生充滿快樂,能整出美味食物…^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 低能兒童快樂無窮係我口頭蟬...hahah
      人生得過且過不要太認真就最開心^^

      刪除
  2. 低能快樂,都唔錯喎

    回覆刪除
  3. 你真系低低地連個高高地老公都認錯,

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...鬼叫佢地連髮型都一樣咩><

      刪除
  4. 做人唔好咁清醒,活得更開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得岩!我最中意得過且過!haha

      刪除
  5. 你個人都真係好好笑囉~ 哈))))))))))))) 我有時都會將洗好既刀放入雪櫃咖!! 痴線~ BUT, 都唔夠你攪笑囉 !! 哈))))))))))))))) 豬腸粉有落!!! 哈)))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 放入雪櫃!hahaha...你都係一樣hea爆王!
      其實我仲試過叫自己公司名有落>.<

      刪除
  6. 回覆
    1. 過後我都覺得好笑, 發生時就瘀到爆><

      刪除
  7. 有時低能D咪仲開心,你老公可能都係中意你哩樣:)
    我中意你句:豬腸粉有落~~~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係, 因為有時如果我太正經時, 佢都會覺得勁唔慣...
      其實我仲試過叫自己公司名有落>.<

      刪除
  8. 雖然係有D蝦碌, 不過生活才有情趣呀~~~ 但有時都要睇路注意安全呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得做人求求其其會開心d^^
      你講得呢句, 好明顯你係賢妻良母型, 謝謝!我真係成日因為行路周圍望,聽歌,打機而pk,抝柴...haha...所以我老公成日話我成舊飯...haha

      刪除
  9. 哈哈……你真系一個好搞笑ge人,我一路睇一路笑:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 過後我都覺得好笑, 發生時就瘀到爆><

      刪除
  10. 喂!妳好正丫,我好想識妳呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 但如果你係一個稍為正經既人, 同我一齊一定嘔血..hahhaha

      刪除
  11. 我一路睇一路笑, 你人生充滿歡樂, 多好呢 :) 班生都係一個鶴立雞群既人,一定會搵到佢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 做人得過且過不要太認真就最開心^^
      高既人真係認髮型都會搵到, 可惜上次認錯嗰個連髮型都一樣=.=

      刪除
  12. 我都好8痴,有次揸住塊圓鏡以為自己揸住個方形的電話

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有一次打極電話個電話都無反應, 原來我拎住電話筒, 另一隻手響計數機按緊數字以為自己打緊電話...hahah

      刪除
    2. Haha, 真係精神分裂!!

      刪除
  13. 匿名20:06

    這篇你描述得好好笑哈!
    你一定系個樂天派,
    同你一起一定好多笑聲哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 匿名人你好^^
      我應該係樂天,因為一有壓力就訓覺逃避現實,所以無咩煩惱哈哈
      同我一齊係成日會笑爆咀,但大多數時間係嘔血多..hehe

      刪除
  14. 匿名18:53

    作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 匿名18:54

      好有趣!笑死QQ啦!^^

      刪除
    2. 仲有好多, 下次再同你分享我D無聊事..HEHE

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...