網頁

19.6.14

山寨韓式年糕鍋


喂, 痴鬼線架!又熱又濕, 只係放工落車行返屋企5分鐘路程都標晒油標晒汗!其實有時我都唔想做冷氣狗,我都試過唔開冷氣開窗, 但係人地開冷氣d熱氣攪到吹入嚟都係熱風, 真係唔得佢死, 想為環保出一分力都唔得!

好啦!見到張相係咪攪到好熱辣辣呢!哈哈...有一晚放假凌晨睇電視, 睇到一個韓國綜藝節目, 總之就係造訪一d資深女藝人, 去佢地屋企食一餐, 嘩佢地d廚房真係令人嘆為觀止, 每個最少有3個大雪櫃, 仲會響花園埋下一盅盅醃醬, 雪櫃大部份都係醃物, 嘩睇住佢地食, 我即刻爆口水!!好難捱先訓到覺!

第二日即死去買料, 唉..去到超市諗諗下個人即刻謝晒皮囉!因為人地嗰d係自己做既醃醬, 大部份都係用醃左最少幾十年既大醬黎做base, 我又點會買到呢d自家醬丫, 唉...但食韓嘢既慾望太大, 唉粗粗地買d現成嘢返去整山寨版, 個樣出黎有d似部隊鍋, 不過我的就無咁heavy既!

個湯底我就係用呢隻辣椒醬同埋麵豉醬, 份量係3:1, 加d醬油同糖, 頂d味精湯好鬼好飲添!雖然佢扮晒無添加, 但我唔信無增味劑囉!不過飲完又無口渴既!睇落好似好辣, 其實連我老公唔食得辣都勉強食到..哈哈


我響百佳買, 係成個櫃唯一一款堅係韓國製造, 其他都係大陸製扮韓國貸, 呢兜泡菜令湯底香好多!


記得要買韓國年糕, 唔好買左上海...哈哈..先煮開過冷河仲走d粉先

醬料落埋泡菜,滾一會兒,加晒自己喜歡的材料, 我就落左芝士腸,青瓜餃, 魚蛋(hehe..), 最後落埋金菇, 年糕回煲, 滾起就食得!

頂!邊煮個口d口水勁分泌,30分鐘就食得, 又惹味, 開住冷氣慢慢嘆, 爽爽爽..嗚!

18 則留言:

  1. 你個山寨版好得喎~~而且一鍋熟啱我哩D懶人,嘻嘻XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鬼中意一鑊熟, 跟住成煲拎出黎食, 又方便又唔洗洗咁多野, 哈哈

      刪除
  2. 韓式年糕真係未試過,這款是否會好辣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係辣, 不過唔算勁辣既, 年糕好正, 如果你中意食煙煙 un un就一定中意!

      刪除
  3. 匿名14:12

    辣辣味...Mary你有無食到個咀紅晒呢 ?!哈哈!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咀紅晒, 你又係講得咁sexy!!哈哈...放響我呢d粗魯鬼身上唔match, 應該形容為辣到流晒鼻水..哈哈

      刪除
  4. 哇..好鬼正BOR!!! 依D天氣食辣野好~ 最衰, D醬咁死大樽, 我又唔係成日整, 好難清...
    只可以齋睇!! 妖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 超, 我都無次食得晒, 我都唔明點解唔出細pack裝, 其實我次次都會剩返一半就過晒期掉鬼左佢!

      刪除
  5. 電視節目好大影響力呀!我有時都係咁,見到睇到就要食到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!掉返轉比到靈感我煮咩食, 你知唸煮咩晚餐幾難唸架啦!

      刪除
  6. 嘩!正丫!
    妳食得辣架咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 辣野岩晒你啦!
      我食得辣架, 細個時一樽桂林辣椒醬, 一個人分3次就食晒!

      刪除
  7. 我見人地D泡菜浸咗三五七年,D味一定有唔同呢,妳又試吓浸耐D泡菜睇吓味道有咩唔同吖。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 泡菜又唔洗357年咁耐, 你講既應該係醬,我就唔會浸啦, 我咁懶, 同埋我唔想等咁耐先有得食囉..haha

      刪除
  8. 我最鍾意煙煙韌韌的韓國年糕呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 好中意食煙煙un un既野食!

      刪除
  9. 你買韓國嗰隻青瓜餃?好食,不過有肉架wor你食得咩?
    Le D一鑊熟嘅嘢啱我!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鬼中意一鑊熟, 跟住成煲拎出黎食, 又方便又唔洗洗咁多野...hehe
      係嗰隻青瓜餃, 其實我未係100%食素, 仲係遂d咁戒緊, , 比如豬肉, 可能一年食幾次, 牛就100%唔食咁。

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...