網頁

4.7.14

芝士銀雪魚焗飯


大家成日都見我post一d素菜出黎, 可能都會以為我係一個素食者。但我呢個凡夫俗子其實係未戒晒肉的, 我絕對戒了的係牛肉,絕對戒唔到既係魚蛋..哈哈.. 所有牛豬雞肉檔我都唔會去, 但有時有d副產品當中含有肉成份可能會食。戒肉主要係唔想殺生, 唔關咩身體健康呀,環保呀, 宗教事, 我唔想迫自己, 但希望響不久既將來可以100%戒晒, 包括魚蛋..哈哈

其中去親餐廳會食既係焗豬扒飯, 諗深一層, 如果無左塊豬扒我仲係咪會中意食呢?答案係我會!因為芝士加蕃茄已經夠晒好味!於是我就試下同樣香脆既素銀雪魚取代塊扒, 又睇下好唔好食先!

先把素銀雪魚煎至鬆脆, 蛋炒飯,備用。

好耐以前, 整焗豬扒飯都會好隆重咁煲一煲超濃縮既羅宋湯用黎做汁, 但覺得唔好食, 點知有次響一間小店中發現最好味其實係最簡單, 就係只有蕃茄既汁!

汁做法 :
1. 先用細火爆香洋蔥粒, 大約爆15-20分鐘(係有d耐, 但信我, 係值得架!!)
2. 加入罐頭蕃茄蓉和小量茄膏(我用的都係100%蕃茄)
3. 加入水, 份量係茄蓉既一半
4. 煮至開始收汁就加入素雞粉,糖調味備用

開始砌圖時間 :

1. 先放入炒飯底

2.鋪上素銀雪魚

3. 倒入汁(老公中意食雜菜粒粒順手加埋, 後面沒有是我的, 因為我最憎食雜菜粒粒.hehe)

4. 加菠蘿(好似好奇怪, 但我覺得加芝士一齊焗係無比好味!)

5. 芝士!芝士!!你中意落幾多就幾多!!我勁落!!食野要咁先爽快!正正!!


ding : 嘩, 條友痴線, 唔知肥!


200度焗至金黃,食得!
好好味呀!(尖叫)
信我!就算無肉都好好味!

24 則留言:

  1. 好少聽到有人話鍾意食雜菜粒粒的. 仲有, 其實魚蛋有冇魚的呢? 我成日覺得係一舊粉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咩粒粒都超愛架!!所以雜菜粒粒都係其中之一呢!
      老師!!!你一定要試下響避風塘附近既海鮮檔既手打魚蛋, 堅係99%魚肉黎架!我地呢度仲有間專賣手打魚蛋舖, 好正架!!!

      刪除
  2. 嘩……好正!你放咁多芝士……岩晒我 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝士友!!give me 5!!!咁樣先好食!!hehe

      刪除
  3. 我必須承認,我中意雜菜粒粒多過芝士架

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhahaha...我老公同你一樣, 可以剩食雜菜粒粒當餸..hehe

      刪除
  4. 我食唔到咁多芝士架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我掉轉, 就算唔夠芝士我都要另加芝士粉!!hehe

      刪除
  5. 炒雜菜粒粒我好中意㗎,加肉粒炒超正,我可以食幾餐都可以㗎…哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 雜菜粒粒果然多fans!!我老公可以剩食雜菜粒粒當餸, 咩都唔洗加!hehe

      刪除
  6. 我一定揾日照做一餐,因為全部都是我的最愛、太吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲好鬼容易做tim!!!剛焗完出黎香到呢!!

      刪除
  7. 呢個焗飯,咁多層,是超級版呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整梗係要落重料, 而家諗起都想食!!

      刪除
  8. 睇見都想食,做法也很簡單。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好簡單, 砌圖一樣, 好香架!!

      刪除
  9. 蕃茄煮魚柳已經超正啦!!!!! 好餸飯!! (流口水中...) 加埋菠蘿感覺有d似食pizza feel ~ 哈))) 正!!
    妖, 我都係唔係好食雜菜粒, 但分開呢...我就會食! 佢地加埋一齊呢..唔知點解就唔想食囉.... =.= ""

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃茄加菠蘿加芝士係超無敵好味!!!係呀係呀, 似PIZZA!!
      我地大家都係奇怪人, 我細個見到阿媽買蝦米我就勁擔黎食, 但佢煮熟左呢, 我勁憎勁唔食呢!!hahaha

      刪除
  10. 同餐廳嘅好似!個餸仲放咩都得,簡單易做添,GOOD:)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!!呢個真係好百搭, 想加肉加素都ok!

      刪除
  11. 難得見到ding ding正面,第時post多D佢相丫
    其實我真係以為妳係全素架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦係啦, 下一個post就放dingding la..hahah
      我都想食全素, 你知我真係好鬼中意灸ka la!hehe

      刪除
  12. 匿名14:16

    作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 匿名18:56

      咁多芝士咪易肥囉!哈哈!^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...