網頁

10.7.14

不萌Ding

Ding : 大家好呀, 我蒲頭啦!點解我個樣愁成咁?好明顯我對某人好失望啦!用我個名開咗個blog, 我仲以為自己可以做明日之星, 點之個貓奴剩係放自己d爛鬼食物上嚟, 我完全係被消失囉!><

Ding :等我扮下蟲仔博上鏡先!

Ding :吓!影咗啦!!我都未笑!!

Ding : 話時話, 本小姐上個月剛剛過咗7歲生日啦!不過我覺得我仲有本錢賣萌囉!整過美人魚攤屍比你地欣賞下!

Mary : 算吧啦auntie!唔好扮後生啦!
Ding : 超, 好叻咩, 我點坐都萌架啦!
Mary : 嘔~~

Ding : 好煩, 都係訓覺好過!哼!

Ding : 我兄弟晃榮都唔理你啦!訓到擘大個口得個窿!嘻!


27 則留言:

  1. 有小動物係屋企, 悶悶地攪下佢地都幾過隱!! 哈)))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 而且貓又唔算好痴身, 岩晒我!

      刪除
  2. 咁靚女真係要多D俾佢出鏡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會啦, 其實成日都有同佢影相, 不過懶POST出黎..heehee

      刪除
  3. 過咗7歲,仲可以做美魔女,教啲貓塑身整膠面間尺鼻!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah...佢而家仲係好似細個咁日日跑跑跳跳, 運動多都靚d呀..haha

      刪除
  4. Ding Ding妳好靚女丫,我好掛住妳丫
    妳個工人姐姐咁懶架,唔幫妳影多D靚相:p

    回覆刪除
    回覆
    1. ding :多謝你吵anut oli, 我已經命令左個死懶鬼要放多d我寫真上黎!^^

      刪除
  5. DING 好美女呀, 呀榮好似笑緊既, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. wing勁好笑, 成日訓訓下個口都會打開!!

      刪除
  6. Ding是可愛得來又有點含蓄,你唔好笑佢啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要影佢好難, 一舉機就走, 真係好"含蓄"..haha

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 咁要多啲post靚女相,唔好收埋喇

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhaa...真係影左好多懶得post, 我會啦!^^

      刪除
  9. 靚女好鬼得意又好動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超超超好動, 一舉機就跑走..haha

      刪除
  10. DINGDING係美魔女啊~~七歲仍然明艷照人同可愛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 人地d貓貓大左就會定d, 佢而家都係戰鬥力十足!

      刪除
  11. 叮叮好乖呀,妳俾多D時間陪佢喇,會唔會帶佢出去玩㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經成日陪佢啦!但一定唔帶出街啦, 9成9既貓都唔出街架!

      刪除
  12. Ding Ding好有淑女feel喎, 比佢出多D鏡收兵啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁好笑收兵!!!hhahhahahaha...佢呢d阿嬸只會收到d老弱殘兵!

      刪除
  13. Wow Ding Ding你叫Mammy幫你影多D靚女相,寫多D你D乖事,曳事,得意事,開心事俾我哋知啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. ding : 嗰個懶死鬼, 只會捉住我影影影又唔post上黎!!我已經教訓左佢啦!哼!

      刪除
  14. 匿名14:14

    好可愛呀~~~好想咀佢一啖!^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好變態架, 有時隊個頭過去, 會突然咬人塊臉, 不過對住你呢d靚姐姐應該會乖d既==

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...