網頁

6.5.19

悠閒好天氣



walala,呢幾日心情太好了!我嘅心情一向好取決於熱唔熱,因為我係火人,基本上就算大家覺得唔熱我都係熱嘅,所以,呢幾個月我已經扯火好耐..hahaha

星期五,同同事都無咩嘢做,重要係乾燥又涼爽,即刻搭車去食一間成日都想去嘅小店食burger,我哋都係食沙巴龍躉漢堡,同埋share炸蕃薯條,即叫即整,好飽好滿足啊!

星期六天氣都唔算熱,於是一條友搭車去行下附近mall,唸住買下屋企嘢。雖然同老公行街都開心又有人拎嘢,但一個人行街都有一個人嘅樂趣。最後商場有d 有機蔬菜檔,只係開一星期嗰 d,買咗堆有機蔬菜,好很重,開始覺得熱😑😑,惟有返屋企😑😑


咁即刻煲咗個粟米+鬚+粟米皮+馬碲煲一粒鍾。今次第一次加埋粟米皮,好香啊!老公話飲完d關節輕鬆咗喎!

好勤力呀我!夜晚繼續整埋堆有機菜,簡單整個蕃茄蛋,蒜蓉烤茄子,加埋牛油焗雜菇,好正正!

呢個蒜蓉焗茄子第一次整。好惹味!
切開茄子180℃焗10分鐘,拎出嚟界幾刀,塗上蒜蓉醬❨蒜蓉+糖+少少蠔油,水,麻油❩焗15分鐘熄爐焗多5分鐘。下次我會試日式麵豉醬!

星期日,見仲有個老黃瓜剩,唸起細個時阿媽成日煲比我哋飲,用老黃瓜,甘荀,粟米,鬚,皮, 扁豆,赤小豆,生薏米,煲兩個鐘,可以去濕去水腫。你可以加蜜棗加少少鹽。

點解我哋細個咁中意飲?因為我媽唔係落蜜棗鹽,係落片糖甜甜哋等我哋飲多d.我而家都係落片糖飲,d 味好夾,非常好好好飲!

返屋企時路過花檔,見到粉紅色滿天星好靚,我知係染色,但真係好靚,雖則我性格麻甩,但我好中意屋企有花令間屋有d 色彩睇到會好開心,反正搵到個位dingding去唔到。於是買埋桔梗 牡丹,第二日起身見d花開得好靚,呢個weekend心情同樣好靚!walala..

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 個老板都話好少染色都有咁大粒星!

      刪除
  2. 真係好飲,原來有機蔬菜啲味真係唔同,好中意飲,雙腳行路輕咗好多🤪🤪🤪
    呢排插花多咗,間屋多咗花香味,視覺又舒服,好好呀🌹🌷☘🌻🌺🍀🍁🌱

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機係唔知點解好似濃d咁呢!好在搵到個搵dingding點唔到d 花

      刪除
  3. 我未試過用粟米皮煲湯,剛好星期六買左幾枝有機粟,都想試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未試過,只係搣皮時覺得好香唔捨得掉咗去所以煲埋,點知原來係寶!

      刪除
  4. 扎花好靚。 咁多蒜蓉的茄子,梗係惹味啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吐雖然好惹味,但食完個口就...

      刪除
  5. 紮花靚成咁, 成屋都浪漫晒啦, 你同老公都立即心心眼
    請問多士爐可唔可以焗矮瓜呢?好惹味好正.
    我都會試粟米馬蹄水, 要唔要加鹽呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多士爐即係細細嗰d焗爐?可以㗎,但要睇實因為近火時間唔洗咁長。
      粟米馬碲水我其實落咗粒冰糖當水飲㗎

      刪除
  6. 個burger好吸引!你整嘅餸同老黃瓜湯更吸引!
    我都覺有人陪行街同自己一個人行各有各好,兩樣都中意^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個burger係嗰d 細細有heart小店,好正!

      刪除
  7. D 花好靚呀! 我成日都想買花返屋企, 但我弧寒, 次次睇完都唔捨得買.
    BURGER 好似好正, 邊度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都抵㗎,因為百零蚊,有時可以放成十日,又可以裝飾下屋企咁!
      burger地址: https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-cafe-whale-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E4%BB%94-%E8%A5%BF%E5%BC%8F-%E6%B5%B7%E9%AE%AE-r555190

      刪除
  8. 呢個湯我早排成日飲,啱曬我呢啲長期濕到爆嘅人,記得以前有個friend成日話我應該要裝部吸濕大笨象喺個肚入面……🤣🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. so sad我都係濕到爆嘅人,以前住嗰度太近海攪到d 濕毒內外被夾攻,要喪飲袪濕湯!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...