網頁

29.4.19

菠蘿蕃茄撞墨魚



上一篇講開我爸媽中咗「祖父母症候群」,你話家人之間有無妒忌心, 人哋我唔知, 我地屋企又無喎, 如果我地3條女真係有妒忌心, 我唸我爸媽都唔會事無忌憚做得咁出面, 而變成一個又一個笑話!

前幾日我老豆同我講我大妹個仔'好似'有d發燒,話佢自己好擔心, 我話細路仔發燒好小事啦, 係人都試過啦, 戲肉嚟喇, 佢話人人都病得, 佢唔得, 我話點解, 佢話「因為佢太得意」...
妖!!食屎啦,!!!xxa*!@u@%y#xyxy£*
我話我夠得意,我又要返工!?!?!
跟住我將呢個對話極速笑爆share比我兩個妹,大家一路將「我咁得意,但我卻xxxx」loop落去,笑到我地吖!

有單又係勁好笑, 話說有一次我地一家坐7人車, 咁我同細妹坐最後, 咁落車時我老豆坐前面推低個seat位比我地落,咁我行先, 我老豆伸手出嚟, 我心唸無嘢呀,唔係咁膠想扮扶我呀...點知佢一手將我扯咗落嚟, 咁地下又係冰, 我一嘢比佢扯到跣咗去大西洋, 好在我馬步穩JA!!!正想擰轉頭剷佢上天花板, 聽到佢好嘔心用溫柔聲線「小心D呀」, 嘩打晒冷震, 不過見佢知衰放過佢啦, 點知我擰過去見到佢參扶緊細妹公主落車, 句嘔心溫柔「小心D呀」係同佢講嘅!我即刻同佢講,如果你唔係老人,我一定會一腳伸你去大西洋,但呢單嘢變咗做笑話講咗好耐...hahaha

但有收入就必定有付出,細妹付出嘅嘢我哋係付出唔到。因為我同大妹都係比較強捍嘅人,對於d太sweet sweet嘅嘢只會覺得倒胃,當我媽叫kiss her goodbye,拖手呀,我哋兩個都會叫佢食屎,但細妹呢就真係會做喎,響嗰一刻我好多謝我係被扯出大西洋嘅人而唔係被扶嗰個!!hahahhaha....兄弟,呢杯你頂喇!

所以話做人咁認真有鬼用咩,嗰d成世jealous自己兄弟姊妹嗰d, 你話呢d人損失咗幾多笑話,失去咗幾多笑爆咀嘅機會呢!

好喇躡一聲又轉話題喇,當然講食啦!早幾日瞓唔著上網睇嘢,嘩頂半夜係唔應該睇嘢食,見到咕嚕肉先發覺好似忘記咗呢樣嘢!第二日放工去買料整喇,咁我就唔係整豬肉,我整墨魚肉,一樣咁正,同埋我想整有汁,好餸飯嘛!所以總括嚟講呢個唔屬於咕嚕嘅..hahah

材料就係咁簡單: 
煎香嘅墨魚滑,青椒,蕃茄,洋蔥,罐頭菠蘿,菠蘿汁


我又唔中意新鮮菠蘿,罐頭呢就會用呢隻用菠蘿汁浸用嘅,糖份比用糖水浸嗰隻少超過一半

整就好easy,按次序洋蔥→青椒→蕃茄→菠蘿→墨魚滑兜勻,重點係汁,我用茄汁(最多),菠蘿汁,柚子醬油,喼汁,糖,少少蠔油,水。連汁兜勻煮5分鐘,太稀就埋獻(我無),食得!!

15 則留言:

  1. 妳好勁呀,妳嗰包“整就好easy”,但對我黎講就唔easy

    回覆刪除
    回覆
    1. eee...你有人煮比你食,你咪仲easy!!

      刪除
    2. 我無做嘢,依家要學煮飯呢,好慘,嗚嗚

      刪除
    3. 哈哈哈...你老公竟然比咗呢樣嘢你做,佢唔驚無啖好食😂

      刪除
    4. 我煮就整啲最簡單,簡單就清淡,所以佢個大肚腩都細咗,佢應該要多謝至真,哈哈

      刪除
  2. 你位令尊大人👨超可愛
    呢碟餸三樣我都喜歡食。

    回覆刪除
  3. 原來係墨魚滑,我怕煮墨魚,煮到似橡筋!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新墨魚我都係一定整到擦膠咁!

      刪除
  4. 汁多撈飯超好味,唔一定D汁要好杰,而家可以食到好滿足呢🤪🤪🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 你已經撈到浸住d 飯了!!

      刪除
  5. 我2019年, 已經食左4個菠蘿, 好中意食. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係嘛,5月已經食咗4個菠蘿!!!好癲!我一食新鮮菠蘿個口裡面會即刻損晒咁,可能敏感。

      刪除
  6. 係呀,夜晚真係唔好亂咁睇食物嘅嘢,真係會搞到「為何深夜總是餓」XDD
    原來有哩隻少糖罐裝菠蘿,下次留意下先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀,現在又係深夜我又係剛睇完食物,好餓呀而家😵

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...