網頁

13.5.19

鮮淮山紫菜煎蝦餅

有日搭小巴, 車上有兩個80歲以上嘅老爺爺高談闊論,突然其中一個大喝一聲, 我嚇到成個彈起, 我相信成架車都好多人彈起...hahaha...原來佢向佢地剛上車嘅同樣係爺爺級朋友打招呼!  

沿路3人之聲浪在狹小的空間顯得地動山搖,佢地大講大笑, 我戴headphone聽緊歌都聽到佢地! 其實大聲到咁誇張我都幾肯定因為佢地有d撞聾! 我要響佢地說話與說話之間嗰幾秒空檔搶叫司機落車........

其實我想講的是這幾位老爺爺不但唔討厭,仲好可愛!你話佢地係咪好嘈呢? 但人生在世, 去到成80歲都仲可以有能力嘈爆你, 你估人人都有呢個能力架, 佢地講兩句又大笑....係咪我係怪人呢, 攪到我都覺得好想一齊笑咁,  更令我想起,我好希望我的父母到了他們這個年紀仍可活力充沛, 氣如洪鐘, 嘈爆我地!!

好喇,食食食喇,有日響超市見到批好皮嘅鮮淮山買,哇好偉大邊個唸到咁樣賣,啱晒手殘如我!

本來想就咁用醬油煎就咁當小食,唸起屋企有d 急凍蝦滑,就不如煎餅做餸!戴手套切粒粒先,eeee...好潺啊!

蝦滑簡單調味,加埋一隻蛋兩湯匙麥皮同埋d 淮山粒撈埋。

撈好放冰箱雪5~10分鐘會好煎d.哇呢隻特濃雞蛋好變態,好深色!


煎時嬸d 紫菜碎上面,我試咗一塊撈埋煎係無味囉!所以煎時嬸埋響面!


兩面煎香就攪掂lu!!但下次會用普通蛋去撈,因為搶咗dd 蝦味囉!😑😑但都好好味嘅!😏
中間嗰堆係比我煎散咗嘅殘骸🤣🤣

好喇,上post 咪講我呢排發姣發凳響屋企擺花嘅,我決定將呢份發姣發凳發揚光大,以後(盡量)一post一花同大家開心sharing.
ok,今次係桔梗加尤加利葉,呢個組合響屋企出現咗幾次,因為桔梗靚,尤加利葉香。


16 則留言:

  1. 難得你咁包容老人👴家,俾個讚你👍
    我對鮮淮山麻麻地,所以冇買過來煮。
    屋企擺花感覺良好架,不過,近年我喜歡買盆栽。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha..其實都係睇人,嗰日嗰幾個老人家好陽光好感染人,應該無人會對佢哋反感。
      我反而以前中意種花,但要等好耐先有收成,而家索性插人哋嘅收成仲可以個個星期轉款..hhaa

      刪除
  2. 溫馨提示,這種去左皮的食物,一定會落左藥,所以唔會變色。唔好再買喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀??我以為佢無氧化係因為真空咗添!thanks!

      刪除
  3. 妳呢個餸好吸引

    回覆刪除
  4. 啲鮮淮山好爽 有啲似馬蹄 我都未食過 今次試咗幾好味 啲蛋好濃味 好深色 好正
    冇皮嘅食物 會落藥 嗰啲係咩藥 不過唔緊要啦 成世人先食第一次 總之用愛心煮出嚟就冇毒㗎啦🤪🤪🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次試下用馬碲先!
      用愛心煮?😍😍😍sound so sweet 😍

      刪除
  5. 個餸好正呀. 我今日學blog友做了一個超易上海粢飯.
    你紮花花我中意紅豆子. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起我都好耐無食栥飯喇!
      我都好中意買紅豆襯咩花都啱襯!

      刪除
  6. 香口嘢我中意呀!加淮山好似健康D,好煮意^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 純粹見到唔洗自己批皮先買咋!

      刪除
  7. 我同袁生都好鐘意食蝦餅架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見喇袁太!你哋最中意香口嘢啦!

      刪除
  8. 我勁鍾意食蝦餅,配埋泰式辣醬,一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係啊食泰國菜一定點蝦餅!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...