網頁

20.5.19

粉絲炆茄子釀豆卜



本尊開始閉關了。

太熱喇痴線, 香港嘅熱真係唔係人咁品!

有日聽收音機, 有個演員話佢得天獨厚, 就算熱到水浸, 佢塊面都係唔會點出汗嗰種!嘩好羨慕!

我深信如果要將人體汗線layout出嚟, 我塊面會好似油尖旺地圖咁囉!!!明明未去到熱到爆但我個頭同塊面已經爆汗!重災係人中位同埋眼肚位, 嘩就算化到個妝靚靚一出汗個死樣都「哩啡」晒! 再加埋唔知大家記唔記得我之前講過, 我d頭髮只要惦到水就會「篷」一聲鬆起晒變咗爆炸狗!「哩啡」死樣加爆炸頭,仆乖吖靚到吖!!hahaha....所以呢真係無咩必要唔出街喇, 冬天先出關喇!hahah...

前post咪話有日買餸,去咗檔臨時有機檔買咗d瓜菜嘅, 其實有無機又唔係最重要我無所謂最多洗耐d, 重點係d瓜d味好濃好好味啊!於是我隔咗幾日又去多次睇下個菜檔仲有無響度, 原來仲有兩日就擺完又要等下一round唔知幾多個月後, 同個檔主講開原來佢係響粉嶺農場嘅農夫, 最開開開心係, 原來佢地會做農場直送, 啱晒我啊!!

就係咁我今個星期就order咗一d瓜菜喇!佢嗰朝收割磅比我睇先再話我知幾錢, 好中意咁, 好公平貿易, 唔洗比d商家賺晒但農夫得少少咁!嗱我無收人錢唔係賣廣告, 我係真心咁唸架!

好喇, 第一樣整嘅就係茄子同埋蕃茄。茄子就係其中一樣我覺得一定要再encore, 因為真係好濃味啊!


心形啊!


簡單煎煎佢, 因為用油煎煎d蕃茄就可以將d茄紅素提升到人體吸收得容易d嘅水平(大約好似係咁是鬼但啦!)跟手淋d日式麻醬落去攪惦!

好喇,  攪茄子!我中意將d茄子煎一煎, 中意有浸煎過嘅香味!
但因為茄子好吸油,煎完我又會過一過滾水去咁d油。

豆卜煎釀魚肉easy job la,備用。

其實材料唔多, 預備好茄子同豆卜, 粉絲用熱水浸開, 用d糖同生抽撈撈佢, 配料都係薑蔥蒜嗰幾條蛋散, 汁呢我就用豆辨醬,蠔油,糖,豉油,味淋, 蔬菜粉,水整嘅。

炆嘢最方便, 爆好薑蔥蒜,倒料兜均倒埋汁,細火冚蓋去睇電視, 收汁食得!hahahha....
好正呀d粉絲!!茄子同預期一樣咁濃味!掛住食粉絲食剩飯啊!


一post一花 :
今個星期插向日葵, 本來個老闆娘推介另一種花, 但因為我之前嗰晚發夢比向日葵怪施襲, 好似異形咁成朵向日葵包住我塊面死唔放, 所以我好想買向日葵...hahhaha...其實我唸d嘢無咩邏輯不用深究!hhahaha..
 


15 則留言:

  1. 最近的天氣真係好熱,袁太就算落樓下都出晒汗,好難頂,呢個餸有豆卜,茄子同粉絲,好正呢,同埋向日葵好靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!袁太都中意花?
      藕雨真係勁攞命,一滴風都無!

      刪除
  2. 唔出街咪出多啲post囉
    咁啱我今日都係茄子煮豆卜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有番茄蛋花湯

      刪除
    2. 仲有一個茄子未整,唸住copy你個紅燒汁!
      蕃茄蛋花湯係最方便同埋好飲嘅滾湯!

      刪除
  3. 搬咗嚟一年,生活唔同哂,全部都好咗好多,間屋大細原來影響好大,而家連食蔬菜生果都升級哂仲要係有機農埸,生活質素而家先開始領悟中😆😆😆
    我中意茄子,蕃茄,粟米......等等🤪🤪🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩事咁感觸?🤣
      今個星期終於可以order粟米

      刪除
  4. 香港熱,周圍都有冷氣。英國熱,雖然一年唔超過10日,會熱死人架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實潮濕+無風嘅熱係最可怕!

      刪除
  5. 妳呢個餸我鍾意

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個快靚正,閂埋蓋由佢就可以去睇電視!

      刪除
  6. 我今日都煲多次粟米紅蘿蔔水. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日都係,加埋老黃瓜好正!

      刪除
  7. 我同你相反,無咩汗出,不過都覺得哩排成日好焗咁~~
    你今次D餸好啱我胃口呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又好啦無咩汗出!!我唔介意出汗我介意出響塊面度!!攪到成個樣哩哩啡啡咁!😣

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...