網頁

11.4.19

蒜蓉粉絲蒸扇貝新嘗試



頂,我新年時唔知做咗d咩衰嘢, 好肥啊!

我以為呢個肥會響我返咗工之後回落返, 有係有嘅, 好慢囉!!hahah...

早前咪話我老公新年入醫院嘅, 頂佢出咗院之後, 胃口大咗好多好多好多好多好多!!咁佢就不嬲都係大舊佬, 以前其實食得偏少嘅, 我相信而家佢就真係食得符合佢體形喇!佢而家講得最多嘅係:仲有咩食?

hahha...喂你唔好理佢咩原因勁食, 我就當佢好捧場覺得我煮得好味。咁為咗滿足我自己呢份偽成就感, 我呢排就好有興趣煮嘢喇!咁就變咗佢想食--->我煮得開心--->佢係咁食--->我係咁煮--->我跟住係咁食--->我肥晒。瘋狂咁loooooopppp落去直至我地變成兩個波...hahah...

ok, 入正題, 有日發姣發凳買咗d急凍扇貝, 妖一時鬼迷, 其實我隨手已經可以買到又大又新鮮, 重點係去街市買人地會清乾淨比我, 而家要自己整><

唸起之前睇咗個蒜蓉粉絲蒸蝦嘅食譜, 佢講咗d秘技, 等我一於抄考下先!!首先係粉絲, 因為我不嬲都係用凍水浸覺得咁樣先會入味, 但佢用熱水浸到透明, 隔水, 咁我就撈咗少少麻油老抽再放上帶子面。

跟住整蒜蓉, 秘技係加一磚腐乳o.O!
其實我本身唔食腐乳, 但話加咗會多一份咸香味, 唔會有腐乳味,咁我去買咗一樽=='

咁爆香蒜蓉,加鹽,糖,麻油,炸蒜,腐乳調味

放埋上去, 大火蒸6,7分鐘,食時淋少少甜豉油, 好好味呀!!真係無我好憎嗰d腐乳味, 但好香呀!!
同埋用呢個方法浸,撈粉絲真係唔會蒸完乾硬, 好正正呀!


參考食譜 : 奄尖鬼食堂




17 則留言:

  1. 我都係中意用凍水浸粉絲,其實粉絲好易腍呀~~
    哩個煮法好吸引,可以送飯呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊我都係用開凍水浸, 但佢話用熱水浸蒸完出嚟會軟d同無咁乾, 又真係喎!

      刪除
    2. 長知識了,謝謝分享^^

      刪除
  2. 若果蒸粉絲我用滾水灼下先
    蒜蓉加腐乳撈我都要試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以後蒜蓉都會加腐乳整,因為我買咗成樽=="

      刪除
  3. 味道係不停改良創新才有驚喜,好味呀,下次多四隻😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 留意返, 我地都無咁大個碟...

      刪除
  4. 係咪妳老公入院期間無淡口食,所以出咗院至狂想食嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢直頭好似reboot咗成個腸胃咁, 不但食多咗,之前有d嘢唔食而家食o.O

      刪除
  5. 原來要用熱水浸粉C,我以為凍水浸容易處理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係, 我唸其實係FOR蒸,話用熱水浸蒸完出嚟會軟d同無咁乾, 又真係喎!

      刪除
  6. 個埋粉絲先最正.
    四隻咋, 有d唔夠喉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊!!!D粉絲唔夠喉><
      我都唔想得4隻, 但我無咁大個碟, 而且我個鑊又唔係勁大嗰D..hahah

      刪除
  7. 扇貝加粉絲真係好好味呢,我都經常買來整

    回覆刪除
  8. 好正, 我都要試下整.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...