網頁

22.4.19

三文魚蝦look雜菇豆乳湯飯


呢個復活節完全宅(毒?)在家..ahha
其實響較早前本應想同老公去個小旅行,但一路都無時間去plan呢樣嘢,事鬼但反正我個人好佛系,唔去旅行就響屋企攪lee攪路又一日。而且我發覺條街真係少咗人,行得仲舒服!

當然最多時間都係唸食食食。

可以悠悠閒閒咁樣食個早餐對我哋呢d日日懶床狗衝返工嘅人嚟講真係無咩可能。好可惜,我天生超級賤骨頭,返工就懶床,放假頂佢日日9點幾就自動醒晒,仲點都瞓唔返,唉!

好啦好啦,既然係咁就整個早餐,唸起同事之前旅行買咗包九州pancake粉比我,佢話嗰日大排長龍入唔到去食於是就買返嚟整無咁嬲。咁佢主打7種穀物無添加之類,ok其實我自己個pancake食譜整到有d悶,就試下呢個。


材料簡單到爆隨手有
 

easy job撈好晒,連分蛋都唔洗,hold10分鐘先煎得,就可以趁呢個時間煲咖啡,heehee

平時返工多數飲齋啡,放假勁好心機去打埋奶整cappuccino

hmm..我覺得幾好食嘅,好香穀物味,食個早餐舒舒服服咁同老公吹下水講下爛gag令人心情大好!

跟住睇電視見到人食蠔仔湯飯,我都好想食湯飯啊!但我唔想食蠔仔,跟住我哋去行超市當假日節目順手買餸,湯飯料就係咁簡單。
##其實用日本麵豉襯d,但要清物資就用咗韓國喇!

首先將d蝦同三文魚用少少蒜鹽略煎表面,三文魚煎完切一口size.


用鰹魚汁,麵豉煲個湯,一路煲一路試味,滾起落雜菇菇至軟,加埋切咗粒粒嘅豆腐(話時話呢隻特濃豆腐都幾好味)同埋魚蝦,再滾起時加埋豆漿,攪掂!

食時嬸d芝麻紫菜碎,好正好正好正!!

真係眨眼就煮好,好簡單!豆乳加海鮮呢個組合無得輸,好甜!不知不覺就食晒飲晒。節食?放完假先啦!!

14 則留言:

  1. 放假就唔理,食咗先算.
    個湯飯,冇敵......

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢個假期咩都唔理又食肥咗了...

      刪除
  2. 我以為妳係加無糖豆漿

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係..hahahhah...
      返到嚟先知買錯, 不過呢隻唔太甜, 反而有少少甜我覺得仲好味啊!

      刪除
  3. 我家宅男放假也愛自己煮
    不過,冇你整得咁正,請問你用邊隻豆乳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇宅男d素西餐我覺得正啊!
      我用豆腐主義, 但如果我有得揀,我會買壹品特濃豆漿

      刪除
  4. D pancake睇落好似叮噹D豆沙碢餅,係之前妳整好食D,嘻嘻
    海鮮湯飯好味,少少甜仲啱我,快速煮有營養及方便,good😆

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...我都覺我自己個食譜好食d
      好彩買錯甜豆漿!

      刪除
  5. 你放假都很用心地煮。我很喜歡食住家菜,出外面好多時都係食垃圾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而放假得閒先有心機, 平時放工返嚟好似打仗咁

      刪除
  6. 好正呀.
    我尋日都整左帶子食呀, 屋企只有米粉冇粉絲, 落左勁多蔥, 好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過無粉絲用米粉!!但好飽啊!!

      刪除
  7. 喂,樣樣都好正喎!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...