網頁

26.3.15

就算肥,都要食埋呢餐!

I love internet!!!我真係唸唔到呢個世界無得上網我可以點生存..hahaha..尤其對我呢d連超級市場入貨都係上網訂既人黎講, 無得上網會頓時失去依靠..haha...雖然我最中意睇既戲種係穿越時空嗰種古靈精怪戲, 但我個人嚟講係絕對唔願意穿越返古代囉, 我會因為無冷氣同無得上網而死!haha..

頂, 都話咗戒廢話, 成日都口水多過茶tim!好啦, 講返正題!話說呢我同我表姐就好鬼friend既, 個個月都會見下面咁, 事關我地18個老表中, 佢係排第一, 而我係排第二, 即係對咗呢條蛋散係最耐, 好難唔friend wor!佢係一個心思細密既蛋散, 又好鬼識得照顧人, 又靜又斯文, 同我呢個又多嘢講又粗心大意又癲癲得得既痴線婆好鬼登對..haha


我哋每次出嚟都為咗去食咩而煩惱, 因為好多食店都會限時限刻, 又要食又要講邊夠時間ja!又唔中意轉場wor!響我哋今個月見面前幾日都唔知去邊好既時候, 響巡blog時, 發現有blog友BBQ有好介紹!食日本嘢,惦!坐得耐,惦!食物ok, 惦!地區,灣仔,惦!頂4個惦緊係即刻book啦仲唸!所以我話呢,上網係幾重要喇!!

雖然呢排肥咗, 但一唸起可以食食食食食全日由睜開眼開始勁興奮!準時去到, 佢話我地要坐bar枱, 雖然我無咩所謂, 但我呢d死港女循例都要反眼白, 點知我一反佢就話送多杯嘢飲比我哋, ok, 其實我無要啦, 人哋都係循例反下ja, 又唔係要貪心..heehee
不過印象分大增啦!一坐低咩都無講就上咗個二人刺身拼盤比我哋啦!嘩, 好大呀!

嗱, 我哋有攻略既, 先食凍嘢-->熱嘢-->澱粉, 咁我唔食肉就專攻海鮮啦!再non-stop追加刺身!!!帆立貝個底有點心麵好得意!


右邊既"橡筋"好好好好食呀, 必點!!

燒鯖魚, 熱辣辣架!!!

表姐既黑薑茶, 我好中意隻杯呀!!

所有既熱食都係熱屎辣辣, 好明顯即叫即燒, 讚!

表姐唔生性, 竟然搏緊命時飲液體!!會肚脹吖嘛!!haha

必食item!!天婦羅蕃薯!甜爆!!



其實每次既咩all you can eat ar, buffet ar, 放題ar, 不論佢叫咩都好啦, 只要有我響度, 我都會覺得人哋唔會再想做我生意, 因為我食得太喪, 人哋會蝕晒本囉..haha..最後我哋last call就係叫咗澱粉, 反卷同埋芝士年糕, d芝士係熱屎辣辣爆漿!!我哋見到佢上菜, 擺明就係一個感嘆號啦!!!響呢一刻我哋真係要爆啦....個肚!連講明對減肥"never stop"既表姐都話好耐無食過咁飽!!!好癲!!





就響我地就快埋單之際, 之前嗰位侍應哥哥問我哋要咩雪糕, 可能佢見我真係無要多杯嘢飲又可能我哋真係太靚女啦..haha...響我哋大叫太飽佢都死要送多一個招牌甜品比我哋!!!haha..最後我叫咗豆腐雪糕, 表姐叫咗黑芝麻,兩樣都好好味!!

我想講既係, 呢度我哋會再嚟, 食物唔係超高質素, 但一定係中上, 無將貨就價, 我對坐在3個幾鐘, 爽快!最後, 大家唔好介意我好嘔心, 嗰日飽既程度係, 只要我食多一粒米我都肯定我會癩屎, 唔係肚痾嗰種, 係因為飽到滿瀉!!!!hahahhaaha...我哋最後行返落銅鑼灣消化呢個瘋狂既一餐!

30 則留言:

  1. 我都係,個日冇上網真係會C咗
    18個表兄弟姊妹?妳都好大家族喎
    妳間餐廳叫咩名呀?又唔講

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢講咗,浪人日本料理,系open rice
      DD我搭訕勿頂啊!咭咭

      刪除
    2. 哈哈,唔該,睇過龍tim :p

      刪除
    3. hahaha..thanks may!oli 你眼睛太大啦!haha

      刪除
  2. 同老友聚會真係最怕限時限刻!所以而家揀地方都有D難度呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔中意去限時果d,同老公就例外啦..haha, 呢間真係好好座啦!

      刪除
  3. 無得上網知少好多、學少好多呢
    個放題太正啦,兩個人食到貢多,堅喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係, 細個可能要睇書學嘢, 而家夠晒方便上網就得!
      我都覺得我地好變態, 食到失去理性..hahah

      刪除
  4. ''就算肥,都要食埋呢餐!'' 哈哈,我日日都同自己咁講架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美食當前, 咩叫減肥呀??hahah

      刪除
  5. 匿名22:13

    哈哈...我有理由相信以上嘅相片仲未係事實之全部囉!黑洞係無底㗎....

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...比你發現左tim!!!太多啦, 有d可能趕住食, 影得好衰, 都叫你唔好成日減肥啦, 食到放監咁...hahhahah

      刪除
  6. 我想試呀,快D訂位喇…😁😁😁

    回覆刪除
    回覆
    1. eeeee....咁快就要我第二輪衝擊!!!要個磅數回落返少少先同得你去食!!!><

      刪除
  7. 我都要學吓您哋啲攻略,凍嘢-->熱嘢-->澱粉,而且我都唔like食肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實最後我地已經無咩位食澱粉, 只係勉強食左兩舊壽司, 所以呢個攻略係成功架!

      刪除
  8. 我都有去BBQ 到睇, 真係幾吸引!! 你仲去試埋, 我諗我都要去巡一巡囉!! )))))))))
    算點呀港女, 真係比你笑死!! ----> "雖然我無咩所謂, 但我呢d死港女循例都要反眼白,..." 仲有飽到食多粒米都要癩屎!! 哈)))))))))))))))))))) 頂你唔順~~ 笑死~ 我諗同你一齊食飯一定好多笑野!! 哈))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 睇佢個post時仲響度唸緊去邊食, 簡直係比左曙光我!!^^
      個侍應真係勁好笑, 好好service!!!如果你都係黑洞我地可以去殺多次架, 我都覺得自己笑點好鬼低..haha

      刪除
  9. 嘩嘩,好吸引

    回覆刪除
  10. 我對個芝士年糕很感與趣,想起芝±熱呼呼的爆出來,一定很好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好想試下自己整, 希望做到啦!

      刪除
  11. 睇到最後ㄧ粒屎果度笑死咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個肚滿瀉既感覺真係爽死!!!

      刪除
  12. 好ok喎,值得一試!
    芙芙好喜歡食放題架,一睇完你呢篇,
    就上咗openrice睇,好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點呀, 你試左未jar??記得約多幾個fd上去可以試多幾款!

      刪除
  13. 你真係好勁, 可惜我唔在場,否則我一定塞你食多粒米!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師!!!如果你在場即係大家既處境都差唔多, 我都要質你食一舊飯!!hahahaha...

      刪除
  14. 尋日剛剛去食過,你講得啱,嘢食算ok,仲要係坐得舒服食得安樂, 可以再嚟過!

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah, 我都會再去, 又可以慢慢傾計, 又可以填滿黑洞..heehee

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...