網頁

13.3.15

3x啦=="


細個生日時會好期待, 好想知阿爸阿媽送咩呀, 有幾好玩咁, 到大個少少有自己朋友時,都仲係會好期待, 個生日會幾盛大就代表自己幾受歡迎, 唸返覺得好無聊..hahaha..到而家啦, 今年已經3x歲, 講真, 都唔算好期待..haha..是鬼但啦, 放自己半日假算啦!

點知響12/3凌晨12:00之際, 我剛沖完涼一開門就見到呢兩條蛋散組合既一幕...(某蛋散知我會放上blog, 逃之夭夭..haha)


原來某人因為比老婆投訴唔夠sweet, 所以示威以表示自己係sweet heart!


阿sweet heart蛋散仲響老婆生日前放自己假去張羅一番, 對於一個平時非心思細密既麻甩佬黎講好叻叻喎! 起碼生日3寶有齊晒丫!不能要求太高啦!hahaha..

當然加埋佢身邊條花生友完美既配合(起碼無撲火..haha), 成個畫面先夠完美!


最估佢唔到既係, 我只係同佢提過下想買壓麵機, 佢真係買左喎!勁!

雖然唔係d咩貴重嘢, 但首先佢終於記得我講過咩先丫, 而且一條麻甩佬成個傻仔咁走入i love cake, 買部自己都唔知係咩黎既嘢, 型喎!haha..(雖然最後有口福既係佢, hahha)

第2日放自己半日假, 阿sweet heart蛋散問我lunch想食咩...hehe..我大晒緊係食平時佢唔會理我既嘢啦!於是我地兩條友就去左灣仔食我認為係最好味既魚‧蛋‧檔!!!

我唸大家都知道我係一個魚蛋精!你以為3碗我會夠咩?!no!第4碗is coming!!

食完之後堅係超級飽, 兩條友就散步式行去銅鑼灣, 講真我真係無咩唸生唔生日既嘢, 只係想兩條友行下買下relax下已經好開心!去到聾貓店, 買左我最中意玩既印仔同埋我覺得好鬼靚既筆袋!係係係, 雖然3x歲, 但我仍然係長期低b..heehee

去到無印, 見到d床舖有我中意既灰色同我中意既間條, 好靚呀, 一於買買買!

最後當然唔少得零食食食食食啦!

行到差唔多5點幾係時候返歸lu!如果你話一個男人好恨搵到一個可以同佢食麥當勞既女人, 身為一個女人, 我會話我好想搵一個可以同自己做無聊嘢, 毫無目的地陪你喪行既男人, 而呢個男人最重要係望住你食4碗魚蛋都未抓狂, 所以我真係好感謝身邊呢條蛋散, 陪我過左個又hea又無聊but so sweet既生日!^^

26 則留言:

  1. 親愛的, 生日快樂! 大個女了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝老師, 我已係一條中女了..HAHA

      刪除
  2. 希望部機令妳功力更上一層樓喇,所有食材都係手造的
    叮叮大人真係乖㗎無攪破壞呢,我好想試親手做的麵,
    嘻…
    又要留意準備下年妳的心頭好了…♡生日快樂♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有食材都係手造, 忙死人咩...hahahaha...醒目仔!!anyway, 今年勁呀你, 下年唔好唸得咁辛苦啦!少少地5卡鑽石介子得啦!heehee..

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 生日快樂呀~~ 你老公預備的賀禮很有心思~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks helen!今年佢好有興致..haha

      刪除
  5. happy birthday to u. Have a great one!

    回覆刪除
  6. 生日快樂!好sweet 呢

    回覆刪除
    回覆
    1. thankss ee!!我都覺..heehee

      刪除
  7. ~Happy Birthday~ 如果我生日,袁生都係咁我就開心呢 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 袁太!袁生可能更加別出心裁呢!

      刪除
  8. Happy Birthday! 祝你食極唔肥,老公越來越sweet,Ding Ding越來越cute!

    回覆刪除
    回覆
    1. thankssss, 我中意食極唔肥, 係我每年每月每日既願望!!!!><

      刪除
  9. 個蛋散好sweet,實冧屎屎啦,Happy Birthday

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ruby!!
      個蛋散比我串得多係時候做d野...hahahha

      刪除
  10. 每年生日都為\你費盡/心\思,你要感恩,重稱人做蛋散,問心其實你心覺很開'心是嗎?少

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好驚喜啦!!^^
      媽咪, 呢d係我地語言啦..heehee

      刪除
  11. 生日快樂呀!我都3X歲,一樣低B~~哈哈~~
    你個sweet heart其實好醒,平時唔做,特別時節先做先夠矜貴呀XD 希望我第時都搵到個咁嘅蛋散啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks iris!我唸我去到4x,5x都會咁低b...haha
      你又煮得一手好野食, 又有學識, 又低b..hahaha, 一定搵到個又sweet又靚仔既蛋散架!!

      刪除
  12. happy birthday ar!!! sweet 爆啦~
    呢個壓麵機我都想買, 我想問難唔難洗?

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksss mrs snail!!
      呢d機通常唔洗, 會洗晒d機油, 洗都唔好用清潔劑, 我都係用舊唔要既麵團look乾淨就算.

      刪除
  13. 生日快樂靚女,張咭好得意啊!好sweet!

    回覆刪除
    回覆
    1. thankss靚仔!!我都好中意張卡, 睇落好熱鬧!!勁開心呀!!!

      刪除
  14. 補祝妳生日快樂、越食越開心^_^
    好老公好細心,羨慕C人啦

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...